quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Chloro, begin je weer? Want dan doe ik mee
quote:
Liever van achter terwijl je aan m'n haar trekt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier ben jij te jong voor.. I loved this so freaking much!
Volgens mij hebben we de meest ondergewaardeerde serie aller tijden te pakken.quote:
Sorry, je hebt gelijk. Jij bent de enige die mag zeuren op anderen en hebt daarmee alleenrecht op zeiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Chloro, begin je weer? Want dan doe ik mee
Weet ik nog niet, ben onderweg naar huis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. But thanks for reminding![]()
Montelly, geef me eens een tip wat te maken straks, ik weet het gewoon niet meer.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Gorgonzolie, stoort het jou ook dat de namen niet boven de goede persoon staan?
En waar zeg ik dat precies? Ben je ongesteld liefje? Want dan laat ik je even met rustquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Jij bent de enige die mag zeuren op anderen en hebt daarmee alleenrecht op zeiken.
TUN TUN TUUNNNNNquote:
Moeten we oppassen dat je je hoofd nergens aan stoot. Het zal er wild aan toegaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Liever van achter terwijl je aan m'n haar trekt.
Heb je toevallig een stoornis in het autistische spectrum?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
TUN TUN TUUNNNNN
Nee maar echt. Kan het niet aanzien.
Je trucje wordt oud.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat precies? Ben je ongesteld liefje? Want dan laat ik je even met rust
Hoezo ondergewaardeerd? Wordt toch algemeen als topserie beschouwd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij hebben we de meest ondergewaardeerde serie aller tijden te pakken.
Ik moest bijna lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je trucje wordt oud.
Net als jij.
HAHAHAHAHAHA SNAP JE.
Heb mijn dvd's ook op kleur gesorteerd voor een prettig aanzicht. You do the math.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je toevallig een stoornis in het autistische spectrum?
Zal jou eens wild.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Moeten we oppassen dat je je hoofd nergens aan stoot. Het zal er wild aan toegaan.
Ondergewaardeerd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij hebben we de meest ondergewaardeerde serie aller tijden te pakken.
Sneeky.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
Yesss iedereen is hier, welke sneeky bastard hier heeft NTM gelokt![]()
Sherlock.. Maar ben te moe om de bitch te spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
Yesss iedereen is hier, welke sneeky bastard hier heeft NTM gelokt![]()
Oww my gawd, ik blijf ff op parkeerplaats staanquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je trucje wordt oud.
Net als jij.
HAHAHAHAHAHA SNAP JE.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo ondergewaardeerd? Wordt toch algemeen als topserie beschouwd?
Dat doet me goed, ik ken het alleen als ondergeschoven re-run op obscure tijdstippen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd?Where the f are you talking about dude.
Wiki zegt: De sitcom won diverse prijzen, waaronder drie Golden Globes, een Peabody Award, en twaalf Emmy's.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mijn dvd's ook op kleur gesorteerd voor een prettig aanzicht. You do the math.
Speciale parkeerplaats voor mannen zeker, ouwe snoeperd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oww my gawd, ik blijf ff op parkeerplaats staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |