quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Hoi Stoned, ik ben Aanhet Eten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ooooooh.
Ooh.
Ja, nu snap ik 'em. Ik dacht dat je in de OP wilde.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik doe Metje Mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoi Aanhet Eten, straks ben ik Een Sigaretje-AantrokenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tong is inderdaad baas. 1 van de redenen dat ik ben blijven hangen op Fok!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Yvonne.......?
Tong80's humor is zo grappig als je stoned bentI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik snap gewoon echt nooit geen ene kut van hemquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tong is inderdaad baas. 1 van de redenen dat ik ben blijven hangen op Fok!
Ik heb gewoon écht niet zijn humor, maar dat maakt het juist zo random en geniaal
Fuck the EBU.![]()
Hoe moeten we dat nou weten?quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb echt allemaal oninteressante troep in MyAT staan
Iemand nog een leuk topic om (actief) in mee te posten?Fuck the EBU.![]()
Game of Thrones topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
Ik heb echt allemaal oninteressante troep in MyAT staan
Iemand nog een leuk topic om (actief) in mee te posten?
He bah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
Vies droge shag sigaretjes
Mono had de pot tabak open laten staanOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kijk ik nietquote:
Moet ik misschien wel eens doen, ooit als ik weer tijd en zin heb om series te kijken, dat ik hele seizoenen in dagen verslijt
Fuck the EBU.![]()
Weet je wat ik irritant vind?
Als ik ergens vrij dichtbij electrisch gezoem/gebrom hoor en ik weet niet waar het vandaan komt
Fuck the EBU.![]()
Kan ik aanraden, zeer zeker ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik niet
Moet ik misschien wel eens doen, ooit als ik weer tijd en zin heb om series te kijken, dat ik hele seizoenen in dagen verslijt
Dan is er nog KLB SC, maar dat zijn wel bitches.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik geloof dat iedereen wel weet dat ik het niet zo op de KLB SC hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan ik aanraden, zeer zeker ja.
Dan is er nog KLB SC, maar dat zijn wel bitches.![]()
Fuck the EBU.![]()
Meezoemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Moira. het volgende:
Weet je wat ik irritant vind?
Als ik ergens vrij dichtbij electrisch gezoem/gebrom hoor en ik weet niet waar het vandaan komt
Je kan het niet aan hequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat iedereen wel weet dat ik het niet zo op de KLB SC heb![]()
![]()
![]()
Wat is er met de klb sc?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat iedereen wel weet dat ik het niet zo op de KLB SC heb
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dat is geen slowchat meer, die lui posten veels te snel.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ben stoned.quote:
Ik zet gewoon de youtube chill lijst op die Mono (met een beetje Moira-invloed) in elkaar heeft gezet
Fuck the EBU.![]()
Nee, ik kan er niet mee omgaanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik vraag me af of het verstandig is om deze ongekoelde kip-speksalade op te eten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben stoned.
Ik zet gewoon de youtube chill lijst op die Mono (met een beetje Moira-invloed) in elkaar heeft gezetOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet mee omgaanIk denk dat ik hetzelfde met dat gezeik heb als met metal. Als ik het hoor weet ik dat het kwaad bedoeld is, maar in mijn hoofd maak ik er een vrolijk riedeltje van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoe lang staatie er al en is hij al open geweest?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het verstandig is om deze ongekoelde kip-speksalade op te eten.Fuck the EBU.![]()
Mag ik ook?quote:
Niet open geweest, zat vanaf vanmorgen in m'n rugzak.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe lang staatie er al en is hij al open geweest?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Whehe, ik heb dat niet maar ik snap jequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde met dat gezeik heb als met metal. Als ik het hoor weet ik dat het kwaad bedoeld is, maar in mijn hoofd maak ik er een vrolijk riedeltje van.
Fuck the EBU.![]()
Ja, dan issie nog wel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet open geweest, zat vanaf vanmorgen in m'n rugzak.
Fuck the EBU.![]()
Weet ik dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weet mijn verhaal met de KLB SC toch?
Zal ff copy pasten in DM
Er is wel iets anders mis mee.quote:
Het is op.quote:
Yes, en zoals gebruikelijk kan er gewed worden op mijn weerstand.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet mee omgaanIk voel me er wel thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geloof me, er was echt nog niks mis met die salade als het pas vanaf vanochtend nog ongeopend in je rugtas zatquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Yes, en zoals gebruikelijk kan er gewed worden op mijn weerstand.
Vanaf morgen zou ik me pas zorgen maken
Fuck the EBU.![]()
5 euro op een vlotte doch prettige stoelgang.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Yes, en zoals gebruikelijk kan er gewed worden op mijn weerstand.![]()
Morgen heb ik toch vrij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geloof me, er was echt nog niks mis met die salade als het pas vanaf vanochtend nog ongeopend in je rugtas zat
Vanaf morgen zou ik me pas zorgen maken
Ik heb zoveel haat te geven. Er zijn niet genoeg mensen op deze wereld om dat allemaal te kunnen benutten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij bent dan ook zo'n pessimistische zeiksnor![]()
![]()
Whehe, kan ik me ook wel in vinden jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zoveel haat te geven. Er zijn niet genoeg mensen op deze wereld om dat allemaal te kunnen benutten.
Ik heb juist liefde die ik deel
Vroegah had ik ook haatnu niet meer
Fuck the EBU.![]()
Pas op, ik kan heel koppig zijn en er staan hier nog heel wat ranzige dingen in de koelkast.quote:
Waarom zou je ziek willen wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pas op, ik kan heel koppig zijn en er staan hier nog heel wat ranzige dingen in de koelkast.
Fuck the EBU.![]()
Om gelijk te krijgen.quote:
Hmm, eten al op maar mag van mezelf over een uur pas stoned worden.![]()
Ik maak nooit weer afspraken met mezelf.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik hoop dat er beneden nog wat babi pangang is. Dan ga ik dat opwarmen zodra ik zin heb om op te staan (wat nog even kan duren).
Fuck the EBU.![]()
Maak dat de keez wijs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Ja!
Ik ga een potje Keezen!
Daar heb ik zin in
http://www.keezers.nl/Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
afvalligequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, kan ik me ook wel in vinden ja
Ik heb juist liefde die ik deel
Vroegah had ik ook haatnu niet meer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Liefde is veel fijner leven voor jezelf dan haat johOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik had ook liefde, toen was 't weg. Daarna werd ik stoned en gaf ik er geen neuk meer om.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Liefde is veel fijner leven voor jezelf dan haat joh![]()
Nu is mijn liefde groen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik geloof jequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Liefde is veel fijner leven voor jezelf dan haat johdoe ook wel mn best.
![]()
Dat is ook liefdequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had ook liefde, toen was 't weg. Daarna werd ik stoned en gaf ik er geen neuk meer om.![]()
Nu is mijn liefde groen.En liefde is fijn
Fuck the EBU.![]()
Op Twitter?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
D66: zorgen over verkeerde baksteen
KAMPEN - De fractie van D66 Kampen maakt zich ernstig zorgen over de restauratie van de kademuren van de Burgel. Volgens Pascal Jacobs van D66 wordt de verkeerde kleur baksteen gebruikt.
De werkzaamheden zijn nog aan de gang en op dit moment is een groot deel van de kapotte bakstenen vervangen. De oude baksteen was geel van kleur, de nieuwe is echter rood. Volgens D66 wordt het aanzien van de kademuren hierdoor bezoedeld en heeft het een ernstige aantasting van het beschermd stadsgezicht als resultaat.
D66 vraagt zich af of de gemeente Kampen met de keuze voor dit type baksteen heeft ingestemd en of deze hiermee voor de ontstane situatie verantwoordelijk is als opdrachtgever. Daarnaast wil D66 graag weten of de oorspronkelijke situatie kan worden hersteld, door alsnog te kiezen voor een baksteen die aansluit bij de kleur van de huidige steen en de rode bakstenen weer te verwijderen.
De discussie die door D66 is aangezwengeld, wordt door veel Kampenaren gezien als een onnodige discussie. Zij lijken zich geen zorgen te maken over de kleur van de kademuur.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nice. Mijn stem heb je.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Schandalig, traditie is er om in stand te blijven #D66 (wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef Ugjerke het volgende:
D66: zorgen over verkeerde baksteen
KAMPEN - De fractie van D66 Kampen maakt zich ernstig zorgen over de restauratie van de kademuren van de Burgel. Volgens Pascal Jacobs van D66 wordt de verkeerde kleur baksteen gebruikt.
De werkzaamheden zijn nog aan de gang en op dit moment is een groot deel van de kapotte bakstenen vervangen. De oude baksteen was geel van kleur, de nieuwe is echter rood. Volgens D66 wordt het aanzien van de kademuren hierdoor bezoedeld en heeft het een ernstige aantasting van het beschermd stadsgezicht als resultaat.
D66 vraagt zich af of de gemeente Kampen met de keuze voor dit type baksteen heeft ingestemd en of deze hiermee voor de ontstane situatie verantwoordelijk is als opdrachtgever. Daarnaast wil D66 graag weten of de oorspronkelijke situatie kan worden hersteld, door alsnog te kiezen voor een baksteen die aansluit bij de kleur van de huidige steen en de rode bakstenen weer te verwijderen.
De discussie die door D66 is aangezwengeld, wordt door veel Kampenaren gezien als een onnodige discussie. Zij lijken zich geen zorgen te maken over de kleur van de kademuur.)
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zin om in iemands bed te poepen![]()
Dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zin om in iemands bed te poepenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die heerlijke geur als je op een kamer sterk geurende wiet hebt liggen die je ruikt als je binnen komt
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
GA JE MEE MEET?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:36 schreef Studeur het volgende:
Die heerlijke geur als je op een kamer sterk geurende wiet hebt liggen die je ruikt als je binnen komtOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
MOOIquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja, alleen nog ff vrijvragen van werkOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sinds gisteren niet meer gerookt dankzij mn e-sigaret, fijn ding is het. Rook nu alleen nog als het een joint is, zoals nu
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ga misschien naar een truffelceremoniequote:Intro Spectare is Transformatie door Inzicht
Intro Spectare betekent bij jezelf naar binnen kijken, met als doel dusdanige inzichten te verkrijgen die je helpen in jouw transformatieproces waardoor jij de persoon kunt erkennen en leven die je werkelijk bent.
Intro Spectare Ceremonie is een ceremonie die de belangrijke gebeurtenis markeert dat jij onder begeleiding bij jezelf naar binnen gaat kijken. De methodes die we daarvoor gebruiken zijn hypnose, geleide meditatie en Magic Truffles. Je komt in contact met de god in jezelf, door diep bij jezelf naar binnen te gaan en dankzij het innemen van Magic Truffles.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zo'n ding probeerden ze mij ook aan te smeren afgelopen weekend. Gratis proefpakket oid. Na een beetje doorvragen kon er geen wiet in en dan is roken ook onzinnig natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
Sinds gisteren niet meer gerookt dankzij mn e-sigaret, fijn ding is het. Rook nu alleen nog als het een joint is, zoals nu
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Je kan wel degelijk zelf thc-liquid maken die je ermee kunt verdampen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo'n ding probeerden ze mij ook aan te smeren afgelopen weekend. Gratis proefpakket oid. Na een beetje doorvragen kon er geen wiet in en dan is roken ook onzinnig natuurlijk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Valt wel meequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doet dat pijn, zo'n clitpiercing?Maar die heb ik dit keer niet laten zetten. Dat was al paar jaar terug!
Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nietquote:
Ik zit in de trein, en TC wordt hier geblokkeerd
Geen grap_!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 20:47:16 ]![]()
Stommerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet
Ik zit in de trein, en TC wordt hier geblokkeerd
Geen grap_!
Ik kreeg het laatst wel mooi voor elkaar utorrent te draaien op de wifi in de trein. Geen idee hoe dat kan, want da's normaal dichtgetimmerd.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Waarom is iedereen hier? Iedereen heeft een leven?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh er is al niemand meer idd
Ga ik wel ff in R&P lurken ofzo
Ja ik weet ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier? Iedereen heeft een leven?Het is gewoon 5 voor 10
heel ONZ ligt weer stil
Fuck the EBU.![]()
STOM!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nietHet is gewoon 5 voor 10
heel ONZ ligt weer stil
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
R&P / date uitgestel...... voor een maand![]()
![]()
Ik ga Mean Girls 2 kijken. Heb zin in een slechte meidenfilm haha!Your beauty never ever scared me.![]()
hihihi watjen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Ik zou doodsangsten uitslaanDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
garpjen
Dit -- Parkiet is mijn papa
Kut film. Maar weer afgezetquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Mean Girls 2 kijken. Heb zin in een slechte meidenfilm haha!Your beauty never ever scared me.![]()
Baasquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Mean Girls 2 kijken. Heb zin in een slechte meidenfilm haha!Net als Bring It On enzo
Fuck the EBU.![]()
Mooi ja, weer goed gelachen
Als je zoiets gaat formuleren, doe het dan op z'n minst op je allerbeste Nederlands_!
Ben zelf ook geen held in Nederlands, maar interpunctie is toch wel een beetje de kern van het hele verhaalEen d/t fout maakt iedereen wel eens, of dan-jij/als-ik
(niet haten Moira) maar dit is gewoon tenenkrommend man
Echt, als ik een vrouw was zou ik er spontaan zure melk van krijgen in m'n tieten![]()
______!
![]()
Wil je het uitproberen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Echt, als ik een vrouw was zou ik er spontaan zure melk van krijgen in m'n tieten![]()
______!
Fuck the EBU.![]()
Oh, je hebt dat liever dan dat je aan m'n tetten zuigt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, oh lieve Moira, bouw me om tot een mooie vrouw![]()
![]()
Ook goed
Fuck the EBU.![]()
wil je me dan ontmaagden :squote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, oh lieve Moira, bouw me om tot een mooie vrouw![]()
![]()
![]()
Ja, jouw tetten zijn me te grootquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, je hebt dat liever dan dat je aan m'n tetten zuigt?
Ook goed![]()
![]()
Nou vandaag lekker veel geld uitgegeven
Nieuw boek
Nieuwe telefoon
Parashute sprong
Wiiiii werken en geld
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:
Ik wil wel voor je zuigen aan je tetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, je hebt dat liever dan dat je aan m'n tetten zuigt?
Ook goed
Wiiiii geld en werkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:21 schreef Olment het volgende:
Nou vandaag lekker veel geld uitgegeven
Nieuw boek
Nieuwe telefoon
Parashute sprong
Wiiiii werken en geld
Hahahaha, blijf dromenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je zuigen aan je tetten.![]()
![]()
Tering, elke keer als ik iets post denk ik "Hey, wie is die user, die ken ik niet!". Maar dan ben ik het zelf. Na jaren dezelfde UI te hebben gehad, moet ik nu even wennen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Ugjerke het volgende:
Tering, elke keer als ik iets post denk ik "Hey, wie is die user, die ken ik niet!". Maar dan ben ik het zelf. Na jaren dezelfde UI te hebben gehad, moet ik nu even wennen.![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:39 schreef Ugjerke het volgende:
Tering, elke keer als ik iets post denk ik "Hey, wie is die user, die ken ik niet!". Maar dan ben ik het zelf. Na jaren dezelfde UI te hebben gehad, moet ik nu even wennen.![]()
Even wennen maar dat gaat snel![]()
![]()
quote:
Even mijn mediteer rapport.
Ik kwam thuis met mijn wierook en nieuwe awesome headset.
Zocht naar trance/meditatie muziek, stak een wierook stokje aan, deed een blinddoek om (een opgerold shirt), ging in de volle lotus houding zitten en begon langzaam maar diep in en uit te ademen. Dit deed ik zo'n 15-20 keer. Daarna probeerde ik wat te visualiseren, maar het was nog niet erg helder. Na zo'n 5 minuten te proberen zag ik opeens grote heldere kleuren die een beeld vormde, het bewoog mee op de muziek en mijn hart ging rustig maar echt precies op de beat van de muziek (gek genoeg). Mijn hoofd was helemaal leeg en keek waar ik heen werd gebracht. Ik visualiseerde een grote blauwe spirit (geen bullshit), de Spirit of Healing (net opgezocht maar is blijkbaar een of andere engel
). Hij concentreerde zich op mijn gekneusde teen, ik voelde letterlijk wat schokken door mijn lichaam gaan, maar het was niet pijnlijk, een soort elektriciteit. Opeens kwam ik uit de trance. Ik keek naar de klok en tot mijn schrik was ik letterlijk een uur verder. Mijn familie zat beneden al te eten, blijkbaar hadden ze me al heel vaak geroepen(?) ik geloofde er niks van maar het eten was koud en om de een of andere reden had ik meer zin in friet.. dus ging ik een frietje halen terwijl mijn ouders al aan het afruimen waren. Ik deed mijn schoenen aan.. normaal doet dat echt veel zeer ivm kneuzing, maar ik deed ze in een keer aan zonder moeite... ook deed het lopen een stuk minder pijn. Het klinkt misschien raar en dat was ook echt niet waar ik op doelde met de eerste keer mediteren, maar volgens mij is mijn kneuzing ook een stuk minder... maar dat lijkt me heel sterk want in 1 uur heelt je lichaam zich niet zo snel , wat je ook doet
Misschien is dat gewoon de power van je mind.
Anyway, dat ga ik vaker doen!
Bedankt voor de nachtmerries vannacht.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Tevens kan ik hem nu ook gewoon buigen en bewegen zonder dat het pijn doet, is wel gevoelig maar doet letterlijk geen pijn. En dat is best eng... want voordat ik mediteerde deed het verschrikkelijk veel pijn om te buigen..
En nee, ik had geen drugs gebruikt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Check mijn nieuwe UI even schattig zijn![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Nog meer verwarring.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Check mijn nieuwe UI even schattig zijn
Blijf er maar wel voorzichtig mee, dan ben je er zo weer vanafquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens kan ik hem nu ook gewoon buigen en bewegen zonder dat het pijn doet, is wel gevoelig maar doet letterlijk geen pijn. En dat is best eng... want voordat ik mediteerde deed het verschrikkelijk veel pijn om te buigen..
En nee, ik had geen drugs gebruikt.
Mooie chill gezet, dus
Fuck the EBU.![]()
Hehe. Maar het doet geen pijn meer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blijf er maar wel voorzichtig mee, dan ben je er zo weer vanaf
Mooie chill gezet, dus
Natuurlijk zal ik het wel gewoon laten rusten.
Maar ik vind dit echt een rare gebeurtenis... en ik maar denken dat je drugs nodig hebt om rare dingen mee te maken.
Dit is 100 keer beter dan wiet roken.
edit: maar wiet blijft baas.
Goeie redenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sorry liefjen, geen zin
En moet zo slapen omdat morgen werk van 9 tot 13
Nou mooi tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe. Maar het doet geen pijn meer.
Natuurlijk zal ik het wel gewoon laten rusten.
Maar ik vind dit echt een rare gebeurtenis... en ik maar denken dat je drugs nodig hebt om rare dingen mee te maken.
Dit is 100 keer beter dan wiet roken.Beter gewoon op jezelf chill zijn dan er drugs voor gebruiken, ja
Fuck the EBU.![]()
Maar straks wordt ik zo'n hippie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou mooi tochBeter gewoon op jezelf chill zijn dan er drugs voor gebruiken, ja
"Weed and meditation mann and treess"Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja of gewoon je leven leven en naar school gaan en thuis huiswerk doen en chillen met vrienden en aan tafel eten met je ouders en op jezelf leuke dingen doen (voor mij bijv. pianospelen en schilderen) en nuchter achter FOK! zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar straks wordt ik zo'n hippie.
"Weed and meditation mann and treess"
Zijn dingen die een 'gewoon' leven toch gelukkig kunnen maken. Wil ik ook weer naartoe
Fuck the EBU.![]()
Maar mediteren is toch niet zo heel raar? Ik bedoel.. het past niet in een normaal leven misschien.. maar ook niet in een abnormaal leven? Aangezien ik totaal geen verwachtingen had vind ik dat mijn teen letterlijk geen meer pijn doet al heel wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of gewoon je leven leven en naar school gaan en thuis huiswerk doen en chillen met vrienden en aan tafel eten met je ouders en op jezelf leuke dingen doen (voor mij bijv. pianospelen en schilderen) en nuchter achter FOK! zitten.
Zijn dingen die een 'gewoon' leven toch gelukkig kunnen maken. Wil ik ook weer naartoe(Wordt ik morgen wakker, 3x zoveel pijn
)
Nee tuurlijk niet, als dat is wat jou fijn en chill en gelukkig maakt moet je dat ook juist blijven doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar mediteren is toch niet zo heel raar? Ik bedoel.. het past niet in een normaal leven misschien.. maar ook niet in een abnormaal leven? Aangezien ik totaal geen verwachtingen had vind ik dat mijn teen letterlijk geen meer pijn doet al heel wat.(Wordt ik morgen wakker, 3x zoveel pijn
)
Maar wees ook gewoon blij (leer gelukkig te zijn) met alle 'jan modaal' dingen je in je leven hebt
Fuck the EBU.![]()
Hee maar Unscrewed. Niet lullig bedoeld dit.....
Maar is het niet verstandig om je eens te richten op je toekomst qua school/werk/problemen thuis etc ipv je hier in te gaan verdiepen ?
Ik weet hoe chill het allemaal is, ik heb ook de nodige drugsverhalen te vertellen die echt geniaal zijn enzo
Maar gast, die tijd gaat nog wel komen voor jou, no worries. Je begint gewoon echt té vroeg man.
Voorbeeld: laatst zo'n post van je gezien over je slaap ritme ofzoiets, en je vertelde me dat je geeneens een wekker hebt.
Dan denk ik: Zorg dat je een wekker hebt. Dat is gewoon belangrijk.
En je gaf al wel eens aan hier dat de verstandhouding met je pa(/ma?) niet helemaal lekker is.
Pas gewoon heel erg op met wat je doet. Het lijkt mij echt veel en veel verstandiger om je met dat soort zaken bezig te houden voor je er over een jaar of 2 als verslaafde coke junk bij loopt incl strafblad en zo, ipv een uitzicht op een mooie baan omdat je lekker studeert.
No offence, maar dan kan gewoon je ding doen met drugs. (bijna) Iedereen experimenteert daarmee wanneer ze studeren. Mooie feestjes etc. Maar dat heeft er ook mee te maken dat je op die leeftijd veel verstandigere beslissingen maakt. Omdat je het grotere plaatje ziet.
Denk hier eens over na. Belangrijke levensles, hoop dat je het opvolgt.
Nogmaals, geen aanval maar meer een zorgelijke post in de hoop je wakker te schudden...![]()
Snap Moner wel, je bent soms iets te obsessief bezig met dingen die je van de werkelijke wereld en realiteit doen raken.
Blijf ook gewoon genieten van je omgeving en de dingen om je heen in je dagelijks leven enzo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb ook niet vaak een wekker hoorAlleen op Woensdag, Maandag en Zaterdag.
Jij hoeft dan ook geen reet te doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook niet vaak een wekker hoorAlleen op Woensdag, Maandag en Zaterdag.
Fuck the EBU.![]()
Hoewel ik de wekker ook eens moet zetten op dagen dat ik vrij ben, gewoon om mijn slaap-waak ritme weer een beetje normaal en menselijk te krijgen
Fuck the EBU.![]()
Ik wil even aangeven dat ik achter deze boodschap sta.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Maar is het niet verstandig om je eens te richten op je toekomst qua school/werk/problemen thuis etc ipv je hier in te gaan verdiepen ?
Ik weet hoe chill het allemaal is, ik heb ook de nodige drugsverhalen te vertellen die echt geniaal zijn enzo
Maar gast, die tijd gaat nog wel komen voor jou, no worries. Je begint gewoon echt té vroeg man.
Voorbeeld: laatst zo'n post van je gezien over je slaap ritme ofzoiets, en je vertelde me dat je geeneens een wekker hebt.
En je gaf al wel eens aan hier dat de verstandhouding met je pa(/ma?) niet helemaal lekker is.
Pas gewoon heel erg op met wat je doet. Het lijkt mij echt veel en veel verstandiger om je met dat soort zaken bezig te houden voor je er over een jaar of 2 als verslaafde coke junk bij loopt incl strafblad en zo, ipv een uitzicht op een mooie baan omdat je lekker studeert.
No offence, maar dan kan gewoon je ding doen met drugs. (bijna) Iedereen experimenteert daarmee wanneer ze studeren. Mooie feestjes etc. Maar dat heeft er ook mee te maken dat je op die leeftijd veel verstandigere beslissingen maakt. Omdat je het grotere plaatje ziet.
Nogmaals, geen aanval maar meer een zorgelijke post in de hoop je wakker te schudden...Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er al over nagedacht. Na die post over mijn pa heb ik nog maar 1 keer wiet gerookt, en dat waren 2 hijsjes. Verder niks meer gedaan. En ik zie mediteren niet als iets waar je een juiste leeftijd voor moet hebben, ik bedoel, het gaat alleen over mentale rust? Tenzij DMT vrijkomt, dan is het wel een soort drugs gebruik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Nogmaals, geen aanval maar meer een zorgelijke post in de hoop je wakker te schudden...
Inmiddels al een wekkertje gekocht (zo een met 2 bellen), dan wordt ik extra goed wakker. En aan mijn school doe ik ook al meer dan toen ik elke dag wiet rookte. Ik merkte opeens dat ik zin had vandaag om 3 hoofdstukken samen te vatten... iets waar ik echt een schijt hekel aan zou hebben. Misschien is wiet roken niet alleen slecht voor mij, maar voor iedereen. Het haalt je motivatie en zin weg over een periode...
Eigenlijk ook niet veel zin meer in die truffels morgen, maar ik heb het al zo vaak beloofd, dus moet dit wel even nakomen. Tevens liggen ze al een tijdje op kamer temperatuur dus waarschijnlijk is bijna alle psilocybin ge-oxideerd.
Toch bedankt voor je zorgen.
Goede replyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb er al over nagedacht. Na die post over mijn pa heb ik nog maar 1 keer wiet gerookt, en dat waren 2 hijsjes. Verder niks meer gedaan. En ik zie mediteren niet als iets waar je een juiste leeftijd voor moet hebben, ik bedoel, het gaat alleen over mentale rust? Tenzij DMT vrijkomt, dan is het wel een soort drugs gebruik.
Inmiddels al een wekkertje gekocht (zo een met 2 bellen), dan wordt ik extra goed wakker. En aan mijn school doe ik ook al meer dan toen ik elke dag wiet rookte. Ik merkte opeens dat ik zin had vandaag om 3 hoofdstukken samen te vatten... iets waar ik echt een schijt hekel aan zou hebben. Misschien is wiet roken niet alleen slecht voor mij, maar voor iedereen. Het haalt je motivatie en zin weg over een periode...
Eigenlijk ook niet veel zin meer in die truffels morgen, maar ik heb het al zo vaak beloofd, dus moet dit wel even nakomen. Tevens liggen ze al een tijdje op kamer temperatuur dus waarschijnlijk is bijna alle psilocybin ge-oxideerd.
Fuck the EBU.![]()
hihihquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
DOE EENS NIET+O
![]()
![]()
+O +O +O+ O +O +O +O+O+O+
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stop die truffels in je kont.![]()
![]()
Met je vinger.Hou je mond eens.
Dat zijn prima berichten man. Zet die lijn voort (op de truffels na, vind ik echt belachelijk om te doen op jouw leeftijd, raad ik je echt af trouwens).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb er al over nagedacht. Na die post over mijn pa heb ik nog maar 1 keer wiet gerookt, en dat waren 2 hijsjes. Verder niks meer gedaan. En ik zie mediteren niet als iets waar je een juiste leeftijd voor moet hebben, ik bedoel, het gaat alleen over mentale rust? Tenzij DMT vrijkomt, dan is het wel een soort drugs gebruik.
Maar sowieso, regel die shit met je pa man. Dat is echt belangrijk, dat geeft later anders echt veel gezeik (psychologisch, geloof me, daar kan ik over mee praten)
Leef je leven en heb plezier weetje, maar denk aan je toekomst
Goede stappen hoor, mag je best trots op zijn, en nu doorzetten
![]()
![]()
Oh halloquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stop die truffels in je kont.![]()
![]()
Met je vinger.
Fuck the EBU.![]()
Mijn lip is nog niet opgezwollen. Oh beter word ik niet wakker met een dikke lipYour beauty never ever scared me.![]()
Jij vertelt soms zúlke oninteressante dingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Mijn lip is nog niet opgezwollen. Oh beter word ik niet wakker met een dikke lip
Fuck the EBU.![]()
Nou niet nu hoorquote:Ik hou het wel bij lieve dieren verzorgen haha
Ja weet ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij vertelt soms zúlke oninteressante dingenI don't fucking care hihi. Ik vertel graag onzinnige shit als ik stoned ben haha!
Moet je eerst weer naar school gaan, mutsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet nu hoorIk hou het wel bij lieve dieren verzorgen haha
Fuck the EBU.![]()
Voor het eerste of laatste?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je eerst weer naar school gaan, muts
Ik voel je, ik voel jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ikI don't fucking care hihi. Ik vertel graag onzinnige shit als ik stoned ben haha!
Fuck the EBU.![]()
Eens. Maar ik heb dit beloofd aan mijn vrienden, misschien moet ik ze maar eruit praten morgen. Als dat niet lukt dan doen we het wel op een pizza en gooi ik die truffels erbij in de oven, gaat alle psycho-actieve stof eraan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn prima berichten man. Zet die lijn voort (op de truffels na, vind ik echt belachelijk om te doen op jouw leeftijd, raad ik je echt af trouwens).
Maar sowieso, regel die shit met je pa man. Dat is echt belangrijk, dat geeft later anders echt veel gezeik (psychologisch, geloof me, daar kan ik over mee praten)
Leef je leven en heb plezier weetje, maar denk aan je toekomst
Goede stappen hoor, mag je best trots op zijn, en nu doorzetten
Doei 20euro, maar misschien heb ik wel voorkomen dat ik in een mentaal ziekenhuis kom over een paar jaar.
Dat met mijn vader heb ik al half gefixed, wil alleen een keer een lang gesprek met hem voeren.
Zelf ben ik eigenlijk nooit trots op mezelf, wat ik ook doe.
Maar ik zal het wel proberen.
Ik ben trots op je knul. Ik mag je wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
Zelf ben ik eigenlijk nooit trots op mezelf, wat ik ook doe.![]()
Kom je ook op de meet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben trots op je knul. Ik mag je wel.
Zondag 30 januari om 13:00 op Utrecht CS
Fuck the EBU.![]()
Ik was maandag nog in je hometown broquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben trots op je knul. Ik mag je wel.![]()
![]()
30 januari is een foutje neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom je ook op de meet?
Zondag 30 januari om 13:00 op Utrecht CS![]()
Waar, Palaiokastritsa?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was maandag nog in je hometown bro![]()
Ja het is 32 januari hihahoquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Morgen vrij. Ga mijn kamer leeghalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Delfzijl bedoel je? Was je weer aan de rit? Ik moet morgen nog Groningen > Delfzijl.
Zoek nog een kamer in de buurt van Groningen voor tijdelijk. Maandje of 2 ofzo. Daar nog iets?![]()
hihahoquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik vind dat Mono hier een zeer goed punt maakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Nogmaals, geen aanval maar meer een zorgelijke post in de hoop je wakker te schudden...
Tof, maar draait zooooo kutquote:
Pff, geen idee atm. Als ik iets zie laat ik het je wel ff weten. Op de Hanzehogeschool hangen nog wel eens postertjes met aanbiedingen etc. op prikbordjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Morgen vrij. Ga mijn kamer leeghalen.
Zoek nog een kamer in de buurt van Groningen voor tijdelijk. Maandje of 2 ofzo. Daar nog iets?![]()
Voeg me dan ff toe op FB ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pff, geen idee atm. Als ik iets zie laat ik het je wel ff weten. Op de Hanzehogeschool hangen nog wel eens postertjes met aanbiedingen etc. op prikbordjes.Is makkelijker
![]()
Mono heeft altijd een goed punt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind dat Mono hier een zeer goed punt maakt.
En nee, ik probeer je niet te versieren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
We moeten gewoon allemaal een beetje op elkaar letten weetje
Stonerliefde voor iedereen.
Steunen door dik en dun enzo.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
En nee, ik probeer je niet te versieren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Raad eens wie er ook stoned is.quote:
quote:
Meer!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steunen door dik en dun enzo.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steunen door dik en dun enzo.![]()
DitIk vond het altijd meer lijken alsof iets zat te eten.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
En nee, ik probeer je niet te versieren hoorLaten we dat gedeelte maar even overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:
Ik lig dubbel!quote:
Ik kijk niet zo als ik eetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Dit
[..]
Ik vond het altijd meer lijken alsof iets zat te eten.
Fuck the EBU.![]()
Dit is te gek!
Ai tof man. Dat was ik trouwens ja hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
Mono, als ik wat tegenkom laat ik het je wel ff weten. Nu pitten, morgen P in ontvangst nemen.
DOEI![]()
![]()
AAAAHAHA SCHATTIGE KONIJNTJES!!! NEEEEE EEENG AAAAHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Zegt er iemand in een andere topic 'je UI is weer zo eng'.wtf
Slaap lekkahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
Mono, als ik wat tegenkom laat ik het je wel ff weten. Nu pitten, morgen P in ontvangst nemen.
DOEI
Fuck the EBU.![]()
Oh wacht, kwam je nou ook op de meet 30 juni?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
DOEI
Fuck the EBU.![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
AAAAHAHA SCHATTIGE KONIJNTJES!!! NEEEEE EEENG AAAAH
DOEI TRUSTENquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
DOEI
Ik hou van je
Weltrusten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geef maar even weltrusten door.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is mooi dat zo!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet toegeven dat jij ook goed initiatief hebtquote:![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Moet toegeven dat jij ook goed initiatief hebt![]()
![]()
quote:Ik vind ze rollen leuker dan roken.
Maar roken is ook leuk.
Als je het goed kan,, Ben jij mijn man op de meetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik vind ze rollen leuker dan roken.
Maar roken is ook leuk.
Rollen is leuk, roken is beter
Maar jij draait met shagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan goed jointjes draaien..
(al zeg ik het zelf)
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je het goed kan,, Ben jij mijn man op de meet
Rollen is leuk, roken is beterHoera! Ik kan ze lekker strak.
Strakker dan de kut van Moira.
SorryDie vergelijking moest ooit worden gemaakt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Hoera! Ik kan ze lekker strak.
Strakker dan de kut van Moira.![]()
![]()
Shag of sigaret?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt iedereen hier doet dat met shag.. Op een enkeling na![]()
Enkeling
![]()
![]()
Ik vind met shag echt zo ranzig
Beide, kan ze strakker met een sigaret.quote:
Strak is niet allesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beide, kan ze strakker met een sigaret.
Gaat ook om lekker hijsen
Tevens is wiet met tabak roken lekkerder dan shag. Vooral zware shag
De enige shag die nog te doen is, is die hele goedkope L&M Shag (Rood - 25gr - 3,70euro)Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja dat kan allemaal met Unscrewed's speciaal gedraaide Jonko's. Koop ze nu, 450 eurocent per stuk, ze zijn echt fantastisch!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Strak is niet alles
Gaat ook om lekker hijsen
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: