dankewol boekequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wilde lollig reageren maar dat vind ik zielig voor je.
Laat haar vallen, mên.
Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te verquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef Paralectic het volgende:
Agressiviteits training heb je nodig ipv een vriendin.
we hadden al heel goed contact... veel bellen cammen whatsappen skypenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Ik weet verder niet in hoeverre jullie elkaar kennen en wat jullie van elkaars verleden kennen.
Maar je kent der net en ook nog eens via w'app, en als ze er zin heeft en vervolgens de date wil uitstellen omdat ze persoonlijke problemen heeft. Vind ik wel dat je dat moet respecteren en er niet zo panisch over moet gaan doen, bedoel je kent der amper.
Dus vraag ik mij af waarom jij je eigenlijk zo druk maakt?
Succes!
was haar ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Snackie017 het volgende:
Je wou met je date naar een griek gaan in Stadskanaallogisch dat ze het afwimpelt
ja maar welke chick zit te wachten op een onzeker persoon (het geluk was dat zei ook onzeker is... ze zei ook dat ze dacht dat we elkaar goed tot steun waren)quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Dan vraag ik mij ingodsnaam af waarom je er überhaupt moeite voor doet.. Der zwemmen meer vissen in de zee..
ouders konden niet meer voor me zorgen dus ben ik op mijn 6e uit huis geplaatstquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom woon je in een pleeggezin?
En waarom ben je zo agressief?
Dan snap ik niet zo goed dat je er zo druk om maakt. Vergeet haar.quote:Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te ver
en je moet wel heel ver gaan om mij kwaad te krijgen
je moet dan wel HEEL ver gaan
ze gaf aan er nog veel zin in te hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet wat we met deze informatie genoeg van haar, jou en de situatie af weten om er een zinnig woord over te kunnen zeggen.
Behalve misschien dat je echt een beetje moet relaxen, TS. Denk je dat zo'n meisje er nog zin in heeft na zoveel drama?
Jij zal wel weten waarom ze tijd nodig heeft, neem ik aan. Je hebt er hier niet bijverteld wat voor trauma ze wellicht heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef ureterp het volgende:
[..]
ze gaf aan er nog veel zin in te hebben
en begreep mij ook wel maar het heeft tijd nodig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |