abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:45:31 #1
404512 MSTARRR
24/06/2011 iloveyou
pi_127175268
heeyy everybody nu gaak de vraag toch maar stellen... en kijken of er iemand ervaring mee heeft.

wij zijn nu al een tijdje samen en verwachten in september ons dochtertje. we zijn natuurlijk hartstikke blij en hij is heel lief voor me maar er zijn toch nog steeds dingen war ik echt mee zit.

bijv. vaderdag hij zit vol trots jaa volgend jaar mag ik mee doen blablabla dus ik ben dan weer zon persoon die gaatr dna om een lief kaartje en een klein presentje gewooon om effe te oefenen zeg ik dan. maar dan t enige wak krijg is ohja leuk. en meneer recht zich verder op auto´s kijken.

net als cadeautjes kopen. elke maand de 24e neem ik iets kleins mee voor hem een kaartje of een cadeautje. dan krijg ik zown heel lullig bedankje en hij kijkt er verder niet meer naar om. je kan je voorstellen dak daar van baal. je zou zeggen naja nie meer doen. maar op de een of andere manier laat hij blijken dat ie wel graag cadeautjes krijgt. en t lieve er van is hij neemt me mee naar de stad en kmag van alles kiezen. maar k zou nu wel eens is een echt cadeautje willen. al is het een bosje rozen. hij verzint niets om ook maar zelf mee te komen.

al zou t een lullig kaartje wezen waar hij voor naar de pomp is gereden al is t een lullig bosje rozen van de appie. je kent t wel. het gaat om het gebaar. nu ik in verwachting ben wilde ik graag echt heel graag fotos laten maken van hem en mij samen. ik heb zelfs een fotograaf. en zijn vrienden zeggen ook joh moet jke doen wordt je vrouw gelukkig van. maar hij zegt dan altijd. nee dankje ik hou daar nie van dat weetje of nee dat is gay... maar foto alleen met zn dochter wil hij wel. ik voel me vaak dan gewoon een beetje aan de kant geschoven.

anyways nu mijn vraag... wie heeft er ervaring en hoe gaan jullie er mee om :O :O :O :O :? :? :? :? :? :?
24/09/2013 ons prinsesje
pi_127175520
Ik zou er over gaan praten met je man als het je zo dwars zit.
Digo
pi_127175631
Of met je leraar nederlands
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:11:49 #4
404237 nickterdoest
Ik woon in een boomhut.
pi_127177089
Zeg dat je hem verlaat. *O*
pi_127177804
Elke maand een cadeau kopen? wat bezielt je. Ik zou er gek van worden als ik hem was.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:27:42 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127178400
Ja hey, serieuze reacties mogen ook hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:53:20 #7
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_127180505
Als jij elke maand een cadeautje haalt (op de 24e ook nog eens) dan verrast het hem niet meer en wordt de reactie wat tammer. Dus breng er wat meer spanning in. Doe eens een tijdje niks (ook niet op de 24e) en geef hem dan ineens iets verrassends. Nu is het wel erg voorspelbaar allemaal.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_127180649
Waarom koop je elke maand een cadeautje? Heeft dat een rede of?

Heb je het al eens eerder met hem besproken? Ze zijn niet echt van de subtiele hints, dus hij kan t ook niet door hebben...
pi_127181829
Soms zijn mensen gewoon niet romantisch op die manier die je graag zou willen zien, maar probeer te zien hoe hij zijn liefde naar jou uit, bv door zorgzaam te zijn, voor je op te komen, hard te werken, lief te zijn voor je. Waardeer je partner zoals hij is en wees niet blind voor de liefde die hij toont op zijn manier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127182019
Elke maand een cadeautje? Mijn hemel. Waarom moet romantiek gekoppeld worden aan materialistische zut? Wees blij dat hij lief voor je is en jullie met veel plezier een kind verwachten. Wat wil je nog meer?
Ja doei.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:08 #11
404498 Cliff_Hanger
Just be real!
pi_127182327
Ik vind dat je wel een beetje dramt heel eerlijk gezegd.
Bedoel elke maand weer hetzelfde liedje elke maand weer op de 24ste hetzelfde ritueel omdat je dan weer een maandje langer bij elkaar bent.
Had dan 1 keer in het jaar uitbundig uitgepakt met een romantisch weekendje weg?
Of ga eens spontaan lekker gezamenlijk uiteten.

Maar ik kan me het wel voorstellen dat hij niet meer zo verrast ervan opkijkt als hij elke maand de 24ste weer iets krijgt.
Be yourself, there are enough humans walking around this planet allready!
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:52:02 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_127187933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef erodome het volgende:
Soms zijn mensen gewoon niet romantisch op die manier die je graag zou willen zien, maar probeer te zien hoe hij zijn liefde naar jou uit, bv door zorgzaam te zijn, voor je op te komen, hard te werken, lief te zijn voor je. Waardeer je partner zoals hij is en wees niet blind voor de liefde die hij toont op zijn manier.
Exact, ik zou helemaal nerveus worden als je mij in een dergelijk stramien zou willen stoppen.

Er is een absoluut recept hoe een partner zou moeten zijn.
  donderdag 30 mei 2013 @ 01:04:53 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127188346
Een of geen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:19:44 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127191060
Elke maand een cadeau :') Beetje voorspelbaar wordt dat ook he.

Daarbij romantiek staat niet gelijk aan cadeautjes :N
  donderdag 30 mei 2013 @ 08:23:17 #15
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_127191102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Elke maand een cadeautje? Mijn hemel. Waarom moet romantiek gekoppeld worden aan materialistische zut? Wees blij dat hij lief voor je is en jullie met veel plezier een kind verwachten. Wat wil je nog meer?
Deze.
hoihallo
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:23:07 #16
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127195972
OMG heb je die datum zelfs in je sig staan? :') Dus die arme man krijgt al 2 jaar lang elke maand op de 24e een cadeautje? De spontaniteit! :X
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_127196069
Praten is idd ook lastig..
  Redactie Frontpage donderdag 30 mei 2013 @ 11:40:46 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127196615
Wat is deze :?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:45:17 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127196808
Hij vind jullie kind wel leuk maar jou niet meer zo?
pi_127196975
Wel hopen dat dat kind ook inderdaad op de 24e wordt geboren, dan kunnen al die cadeautjes elke levensmaand mooi samenvallen met de relatie-cadeaus. Anders zou 't maar ingewikkeld worden!
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 mei 2013 @ 12:04:26 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_127197593
quote:
5s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef MSTARRR het volgende:
net als cadeautjes kopen. elke maand de 24e neem ik iets kleins mee voor hem een kaartje of een cadeautje.
Why god, why.... ;(.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:12:37 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127197953
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Why god, why.... ;(.
Dat is toch lief! *O* En romantisch! *O*
En creepy -O- En verstikkend -O-
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_127198003
quote:
5s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef MSTARRR het volgende:
heeyy everybody nu gaak de vraag toch maar stellen... en kijken of er iemand ervaring mee heeft.

wij zijn nu al een tijdje samen en verwachten in september ons dochtertje. we zijn natuurlijk hartstikke blij en hij is heel lief voor me maar er zijn toch nog steeds dingen war ik echt mee zit.

bijv. vaderdag hij zit vol trots jaa volgend jaar mag ik mee doen blablabla dus ik ben dan weer zon persoon die gaatr dna om een lief kaartje en een klein presentje gewooon om effe te oefenen zeg ik dan. maar dan t enige wak krijg is ohja leuk. en meneer recht zich verder op auto´s kijken.

net als cadeautjes kopen. elke maand de 24e neem ik iets kleins mee voor hem een kaartje of een cadeautje. dan krijg ik zown heel lullig bedankje en hij kijkt er verder niet meer naar om. je kan je voorstellen dak daar van baal. je zou zeggen naja nie meer doen. maar op de een of andere manier laat hij blijken dat ie wel graag cadeautjes krijgt. en t lieve er van is hij neemt me mee naar de stad en kmag van alles kiezen. maar k zou nu wel eens is een echt cadeautje willen. al is het een bosje rozen. hij verzint niets om ook maar zelf mee te komen.

al zou t een lullig kaartje wezen waar hij voor naar de pomp is gereden al is t een lullig bosje rozen van de appie. je kent t wel. het gaat om het gebaar. nu ik in verwachting ben wilde ik graag echt heel graag fotos laten maken van hem en mij samen. ik heb zelfs een fotograaf. en zijn vrienden zeggen ook joh moet jke doen wordt je vrouw gelukkig van. maar hij zegt dan altijd. nee dankje ik hou daar nie van dat weetje of nee dat is gay... maar foto alleen met zn dochter wil hij wel. ik voel me vaak dan gewoon een beetje aan de kant geschoven.

anyways nu mijn vraag... wie heeft er ervaring en hoe gaan jullie er mee om :O :O :O :O :? :? :? :? :? :?
De vraag is waarom je elke keer een cadeautje koopt want voor je doet het zeer zeker niet voor hem.
Wat is t, validatie, proberen om hem te verlokken om iets voor jou te kopen of dat je die cadeautjes kan gebruiken om hem dingen te laten doen die hij niet wil? "ja, maar ik koop ook altijd iets leuks voor je dus dat je niet doet wat ik wil vind ik echt egoistisch"
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:15:37 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_127198059
Met hem erover praten. Ook aangeven dat je echt graag met hem op foto wil en dat dat belangrijk voor je is. Het kan zijn dat hij het helemaal niet zo voelt (cadeautjes geven/ontvangen ook niet) en daarom het niet doet en niet weet hoe belangrijk het voor je is. Als je hem dat in ieder geval vertelt zou hij gewoon wel wat op foto kunnen gaan lijkt me... En als hij echt nooit iets doet hoe duidelijk je hem ook maakt dat het belangrijk voor je is (afgezien als je telkens alles heel graag wil en als belangrijk ziet, wat ik niet verwacht van je, je klinkt gewoon wat verdrietig/teleurgesteld) dan denkt hij niet zoveel om je blijkbaar op punten die belangrijk zijn voor jou. Heb gewoon het idee dat er vast wel veel meer voorbeelden zijn waarbij je je niet gewaardeerd voelt door hem...
we dan
pi_127199116
Wat heeft dit met romantisch te maken?

Hij laat merken dat hij het leuk vind om volgend jaar vader te zijn en vaderdag mee te mogen doen. Dat is onwijs schattig. Jij moet dat dan bevestigen met een cadeautje? Daar is niets romantisch aan.

Elke maand een cadeautje. :')

Zit die jongen jouw vertekende beeld van een relatie niet zo op te dringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')