Exact, ik zou helemaal nerveus worden als je mij in een dergelijk stramien zou willen stoppen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef erodome het volgende:
Soms zijn mensen gewoon niet romantisch op die manier die je graag zou willen zien, maar probeer te zien hoe hij zijn liefde naar jou uit, bv door zorgzaam te zijn, voor je op te komen, hard te werken, lief te zijn voor je. Waardeer je partner zoals hij is en wees niet blind voor de liefde die hij toont op zijn manier.
Deze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Elke maand een cadeautje? Mijn hemel. Waarom moet romantiek gekoppeld worden aan materialistische zut? Wees blij dat hij lief voor je is en jullie met veel plezier een kind verwachten. Wat wil je nog meer?
Why god, why....quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef MSTARRR het volgende:
net als cadeautjes kopen. elke maand de 24e neem ik iets kleins mee voor hem een kaartje of een cadeautje.
Dat is toch lief!quote:
De vraag is waarom je elke keer een cadeautje koopt want voor je doet het zeer zeker niet voor hem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef MSTARRR het volgende:
heeyy everybody nu gaak de vraag toch maar stellen... en kijken of er iemand ervaring mee heeft.
wij zijn nu al een tijdje samen en verwachten in september ons dochtertje. we zijn natuurlijk hartstikke blij en hij is heel lief voor me maar er zijn toch nog steeds dingen war ik echt mee zit.
bijv. vaderdag hij zit vol trots jaa volgend jaar mag ik mee doen blablabla dus ik ben dan weer zon persoon die gaatr dna om een lief kaartje en een klein presentje gewooon om effe te oefenen zeg ik dan. maar dan t enige wak krijg is ohja leuk. en meneer recht zich verder op auto´s kijken.
net als cadeautjes kopen. elke maand de 24e neem ik iets kleins mee voor hem een kaartje of een cadeautje. dan krijg ik zown heel lullig bedankje en hij kijkt er verder niet meer naar om. je kan je voorstellen dak daar van baal. je zou zeggen naja nie meer doen. maar op de een of andere manier laat hij blijken dat ie wel graag cadeautjes krijgt. en t lieve er van is hij neemt me mee naar de stad en kmag van alles kiezen. maar k zou nu wel eens is een echt cadeautje willen. al is het een bosje rozen. hij verzint niets om ook maar zelf mee te komen.
al zou t een lullig kaartje wezen waar hij voor naar de pomp is gereden al is t een lullig bosje rozen van de appie. je kent t wel. het gaat om het gebaar. nu ik in verwachting ben wilde ik graag echt heel graag fotos laten maken van hem en mij samen. ik heb zelfs een fotograaf. en zijn vrienden zeggen ook joh moet jke doen wordt je vrouw gelukkig van. maar hij zegt dan altijd. nee dankje ik hou daar nie van dat weetje of nee dat is gay... maar foto alleen met zn dochter wil hij wel. ik voel me vaak dan gewoon een beetje aan de kant geschoven.
anyways nu mijn vraag... wie heeft er ervaring en hoe gaan jullie er mee om![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |