http://www.jefdejager.nl/log.php ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Weet iemand dit? Hij duikt volgens mij in deel 5 of 6 op, mijn e-reader is kapot dus ik kan het niet opzoeken. Bvb dank.
Held! Bedankt.quote:
Met dat kutwijf van hemquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:05 schreef Bart2002 het volgende:
Ik wilde deze na een slordige anderhalf jaar wel weer eens kicken...
Misschien zijn er in de tussentijd fokkers bijgekomen die het ook lezen.
Of is het fenomeen inmiddels volstrekt achterhaald...
Voor de 6e keer aan het herlezen. Overdag in de trein en 's avonds in bed.
Het blijft toch steeds weer "nieuw".
Toch zijn ze zo'n 60 jaar bij elkaar gebleven. Ze hielden elkaar wel scherp w.s.quote:
Ik heb ze minimaal 4 keer gelezen en 3 keer het hoorspel volledig geluisterd. Ik vind het elke keer weer geweldig. Er zit zoveel in. Het voelt alsof je zelf op dat bureau zit en er dagelijks naar toe gaat. Verder is het heel herkenbaar op vele vlakken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:05 schreef Bart2002 het volgende:
Ik hoopte dat jij zou reageren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ze minimaal 4 keer gelezen en 3 keer het hoorspel volledig geluisterd. Ik vind het elke keer weer geweldig. Er zit zoveel in. Het voelt alsof je zelf op dat bureau zit en er dagelijks naar toe gaat. Verder is het heel herkenbaar op vele vlakken.
Dat hoorspel moet je even inkomen, maar dan is het ook erg goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij zou reageren.![]()
Je gaf toen die hele treffende analyse van hoe het in zijn werk gaat "op kantoor".
Hoorspel een halve aflevering gedaan. Leek me saai. Maar daar moet je ingroeien w.s.
De avonden is zeker ook zo'n boek. Heb het helemaal stuk gelezen totdat ik de onvergeeflijke fout heb gemaakt om te film te kijken. Dat heeft het volledig voor mij verpest. Zie steeds die Rijk de Gooier voor me. Wat een slecht aftreksel van het boek. Daarna was de magie en de hele sfeer van het boek voor mij verdwenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
Mijn leraar Nederlands herlas elk jaar de Max Havelaar.
Niks mis mee.
Ik geniet steeds weer van De Avonden. Mijn openbaring.
In deze tijd zie ik het (as we speak) steeds meer als hoe ambtenarij en bureaucratie werkt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
De avonden is zeker ook zo'n boek. Heb het helemaal stuk gelezen totdat ik de onvergeeflijke fout heb gemaakt om te film te kijken. Dat heeft het volledig voor mij verpest. Zie steeds die Rijk de Gooier voor me. Wat een slecht aftreksel van het boek. Daarna was de magie en de hele sfeer van het boek voor mij verdwenen.![]()
http://www.boekwinkeltjes.nlquote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een goedkope Uitgave van het bureau. Niet kunnen vinden, dus daarom vandaag maar begonnen aan het hoorspel.
Waar te luisteren ?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een goedkope Uitgave van het bureau. Niet kunnen vinden, dus daarom vandaag maar begonnen aan het hoorspel.
Leuk. Geen idee wat een podcastappje isquote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb gewoon "het bureau" ingetikt in mijn podcastappje.
Alternatief: https://archive.org/details/JJVoskuil-20052006-hetBureauquote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Geen idee wat een podcastappje is
iTunes bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Geen idee wat een podcastappje is
Ga voor de 4e keer beginnen aan het hoorspel (in de auto)...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:05 schreef Bart2002 het volgende:
Ah tof ik heb de boeken reeks een maandje of wat geleden uitgelezen. Vond het een erg mooie reeks boeken en ook heel herkenbaar. Ik werk dan wel in de beta wetenschappen maar ik begrijp veel maar maartens ideeën en beweegredenen in het boek wel. Ook de politieke spelletjes onder een zweem van aardig naar elkaar doen zijn erg herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:16 schreef borisz het volgende:
Dit topic van Piet maar even schoppen. Hoorspel Het Bureau komt volgende week in goede kwaliteit weer helemaal online te staan.
Bron: https://www.nporadio1.nl/(...)-het-bureau-hoorspel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |