overbodig sinds vanmiddag toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC wenst iedereen veel succes met de examens
omgquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ze in alle smaken volgens mij. Ook in cola haha
In m'n bhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die colaquote:
Aangepast!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
overbodig sinds vanmiddag toch?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
stuurde mijn vader in de groepswa van mijn broertjes, hij en ik![]()
Ja, en je moet best wel heel veel thuis doen. Eerste twee jaar viel ook wel mee.. super weinig les en je hoefde ook niet veel te doen thuis als je gewoon goed kon leren. Anders ging je echt kapot in het werkquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wuutmijn beeld van hbo is totaal anders maar dat zal wel per opleiding verschillen.
mbo is echt nog hetzelfde als op de middelbare school.
[..]
hmm ja hebje wel gelijk in. ben alleen bang dat ze zat zijn van al die verhaaltjes die ze al hebben gehoord dit jaar in de klas want dit was geen makkelijk jaar voor mij
ik denk dat ik volgende week weer gewoon naar school ga en als ze er om vragen ik het netjes uitleg
Hm.. ja ik zeg wel bij vrienden he. Ik ga niet random tegen mensen janken van blabla oh dit dat zus zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn anders, maar ik kies de verkeerden denk ik![]()
Geniaal hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
over een week ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die zich aanbiedt om met mij naar de ikea te gaan in ruil voor een milkshake
iedereen in mijn buurt moet werken of school gr
Ook niet random vrienden, maar achteraf blijken ze dan toch geen vrienden te zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en je moet best wel heel veel thuis doen. Eerste twee jaar viel ook wel mee.. super weinig les en je hoefde ook niet veel te doen thuis als je gewoon goed kon leren. Anders ging je echt kapot in het werk. Alleen jaar drie nu is echt tering veel werk.. voorbereiding voor je afstuderen enzo
.
Mja, probeer het toch. Je hoeft ook echt geen dingen te zeggen die je niet wil zeggen he. Als je uitlegt dat je niet lekker in je vel zit oid en daarom wat minder kan concentreren dan zeg je niet specifiek hoe en wat maar dan weten zij wel waarom het niet zo lekker gaat
. Komt misschien ook minder belastend over voor je klas als je 't zo verteld. Probeer 't gewoon
.
[..]
Hm.. ja ik zeg wel bij vrienden he. Ik ga niet random tegen mensen janken van blabla oh dit dat zus zo.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Pics van mij in de auto onderweg naar de dierenartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel jammerquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook niet random vrienden, maar achteraf blijken ze dan toch geen vrienden te zijn
[..]![]()
![]()
Pics van mij in de auto onderweg naar de dierenartshahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
haha ja hbo klinkt zo aanlokkelijk van wat ik allemaal hoor.. maar zodra ze in het 3e jaar komen hoor ik geen woord meer over hoe makkelijk hun studie isquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en je moet best wel heel veel thuis doen. Eerste twee jaar viel ook wel mee.. super weinig les en je hoefde ook niet veel te doen thuis als je gewoon goed kon leren. Anders ging je echt kapot in het werk. Alleen jaar drie nu is echt tering veel werk.. voorbereiding voor je afstuderen enzo
.
Mja, probeer het toch. Je hoeft ook echt geen dingen te zeggen die je niet wil zeggen he. Als je uitlegt dat je niet lekker in je vel zit oid en daarom wat minder kan concentreren dan zeg je niet specifiek hoe en wat maar dan weten zij wel waarom het niet zo lekker gaat
. Komt misschien ook minder belastend over voor je klas als je 't zo verteld. Probeer 't gewoon
.
[..]![]()
![]()
Pics van mij in de auto onderweg naar de dierenartshahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hier chillend in de trein op weg naar school
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
En het vierde jaar ben je ook echt druuuukquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja hbo klinkt zo aanlokkelijk van wat ik allemaal hoor.. maar zodra ze in het 3e jaar komen hoor ik geen woord meer over hoe makkelijk hun studie is![]()
ja dat weten ze ook allemaal wel, paar keer goed duidelijk gemaakt aan de hele klasze weten ook dat ik middenin een verhuizing zit want die sukkels kijken wel op facebook. dus ik hoop dat ze zelf die connectie kunnen leggen dat dat de reden is dat ik er niet ben.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ]
No-go ben ik bang danquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is al te laat, moet dit weekend
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ]
En dan samen chillen in de zonquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan na een vermoeiende schooldag
[ afbeelding ]
heheehe_O-quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
nodig als crisis proof kerstdiner
En daarna spelen we verstoppertjequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan samen chillen in de zon
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef nodig het volgende:
[..]
En daarna spelen we verstoppertje![]()
[ afbeelding ]
hehheehquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
En daarna nog even een stukje van ons terras maken
[ afbeelding ]
geslaagd is wel met een D meneertjequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Vakantie. Hopelijk ben ik geslaagt!!!!
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
PI.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sarcasme op internet, het is me wat
Poeh. Weet ik nooit bij Frans, voor mijn gevoel wel redelijk maar ik ga het niet nakijken. Er zaten wel een paar vragen tussen die ik na 10x lezen nog niet begreepquote:
Heb je M. al gewhappedquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allemaal borsten op tumblr :s ik dacht dat dat weggehaald zou worden kan echt niet hoo
Ze niggert me na een paar berichtenquote:
Dat doet ze altijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze niggert me na een paar berichten
all of emquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd![]()
Erg opvallend, wanneer het haar uitkomt kan ze praten.
Maar hey, daar hebben wel meer meiden last van.
Volgens OF welquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hey VA,
ik heb 10 onderbroeken
als ik deze verkoop ben ik dan handelaar
;s
Yes, ik kom slim overquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
volgens mij is tienvingers geen OF hoor, tienvingers komt een stuk slimmer over
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hey VA,
ik heb 10 onderbroeken
als ik deze verkoop ben ik dan handelaar
;s
Zou der best een keertje raken maar ehhhhhquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, is echt drie keer niks.
Met een deegroller?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou der best een keertje raken maar ehhhhh
Met een hoop alcohol in mijn systeemquote:
Ja, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een hoop alcohol in mijn systeem
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Echt lelijk is ze nou ook weer niet hoor, zie regelmatig wat lelijkers voorbij wandelen
ik hou niet van koffiequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koffie met een peuk dat is de droom man
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke beats kan ik beter nemen? studio of solo HD. jij hebt verstand van muziek toch?
nee met paprika nuts van de buurtsuperquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef Trollscience het volgende:
wp zit met le trollface voor de pc man
Ik raad af sowieso een van die twee te kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je alsjeblieft een normaal antwoord willen geven? hier heb ik toch niks aan
wat raad je dan wel aan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik raad af sowieso een van die twee te kopen.
quote:Zoveel liefde, zoveel haat. K wil gwn dat dit stopt! Ik zoek het drm ook nii meer op! Wil daarom heel graag met jou verder =$ K noem je naam nii maar je weet wel dat ik jou bedoel! x
je moet met andere mensen omgaanquote:
daar ga ik absoluut niet mee omquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je moet met andere mensen omgaan
Oh ik heb ergere pareltjes hoorquote:
Coolquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daar ga ik absoluut niet mee om![]()
[..]
Oh ik heb ergere pareltjes hoor
quote:
en die is 18 of zoquote:liefe schatje van mij van deese gedigtje is voor jou een heele dikke kus
toen ik je voor het eerst sag kon ik mijn oogjes niet meer van je af houden ik keeke elke keer naar jou op het momenten waneer jij het niet zag hihi
jij keek ook elke keer naar mij ik kreeg heele maal een warme gevoel van binnen en dagt jou laat ik niet gaan hihi soms ben ik een duiveltje maar nu hep ik je je zit nu in mijn hard en daarom wilde ik het seggen hoe veel ik van jou hou egt zupper veel jij bend mijn tyger en ik jou leeuwtje hihi hvj tz ik laat jou niet meer los xxxxx ik mis je xxxxx ik hoop dat wu heel lang saamen zyn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hier wil je niet wonen, echt niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Cool
Woonde ik ook maar in zo'n stad als jij
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik raad af sowieso een van die twee te kopen.
sarcasme, duh. Gewoon sennheiser. In elke prijsrange de bestequote:
ah gelukkigquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sarcasme, duh. Gewoon sennheiser. In elke prijsrange de beste
Islam-schoolquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Islam-school
VWO
Brief was in goed Nederlands.
Hoax
Met het DUO bezig?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
je postcode op moeten zoeken op google maps
nee inschrijven in de gemeente, even kijken of dat ook online kan zonder dat ik dingen in moet scannenquote:
yeaaahhhquote:De gemeente heet u van harte welkom in Groningen. Volgens de Groningers een echt Pronkjewail. Vanaf nu bent u ook een Stadjer!
iedereen mag weten dat ik peter heetquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hihihihi :$
ik wil elke keer je voornaam neerzetten ipv zwerty
Lach hem uit, wat een amateurquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:00 schreef xcachet het volgende:
Het mobieltje van mijn broertje is op school afgepakt
help wie is dit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:00 schreef xcachet het volgende:
Het mobieltje van mijn broertje is op school afgepakt
Hij zegt; ze heeft hem mee naar huis genomen en morgen is ze niet op school..quote:
xcachet aangenaam, voor jou ben ik nog nieuwquote:
hoi ik ben zwertyquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zegt; ze heeft hem mee naar huis genomen en morgen is ze niet op school..![]()
Ik heb hem al uitgelachen zo lief ben ik wel
[..]
xcachet aangenaam, voor jou ben ik nog nieuw
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Toch maar nagekeken, kan het niet latentussen 7 en 8
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
LittleBrownie's pyjama![]()
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
netjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Toch maar nagekeken, kan het niet latentussen 7 en 8
quote:
oke papquote:
vind je fijn toch?quote:
Er is nog een liedje dat It's My Life heet die vind ik ook tofquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:08 schreef Rezania het volgende:
Haha, twee van mijn vier weken vakantie zijn net gekaapt door introductiedagen. Wat erg nou.
Talk Talk - It's my life. zoek die maar eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er is nog een liedje dat It's My Life heet die vind ik ook tof
Ik weet niet welke ik leuker vind
Is die beter dan deze beiden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Talk Talk - It's my life. zoek die maar eens.
Jongen, een weekend door de studievereniging, een week door de TU Delft en een week door de Universiteit Leiden. Weet je wel niet hoe kut?quote:
Hoi Patrick.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Ze hebben iemand aangehouden voor het Frans lek
Leek ie op OF?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, toen ik net op Leiden CS was werd er een drugssmokkelaar zo recht voor mijn ogen door undercoveragenten gearresteerd.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, toen ik net op Leiden CS was werd er een drugssmokkelaar zo recht voor mijn ogen door undercoveragenten gearresteerd.
Ja hallo patrick hier wanneer is de krokante krab los gr gr.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
U spreekt met het antwoordapparaat van dhr. Eugene Krabs.
Spreek wat in na de piep.
PIEEEP
Snoop Lion is een andere naam van Snoop Doggquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Die gozer in deze clip; is dat niet Snoop Dog?![]()
[ ]
haaa, oke vaag hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snoop Lion is een andere naam van Snoop Dogg
Snoop Tigerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snoop Lion is een andere naam van Snoop Dogg
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:22 schreef zwerty het volgende:
Mijn docent zet een foto op fb dat ik in t vliegtuig slaap
Fijn dit
picsquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:22 schreef zwerty het volgende:
Mijn docent zet een foto op fb dat ik in t vliegtuig slaap
Fijn dit
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Die gozer in deze clip; is dat niet Snoop Dog?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |