Volgens mij moeten ze je gewoon die 50 Euro korting geven, iBood adverteert er immers meequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef bambino het volgende:
Fuck it, heb hem gekocht.
Kijk later wel met die cashback anders cancel ik em.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef bambino het volgende:
Fuck it, heb hem gekocht.
Kijk later wel met die cashback anders cancel ik em.
Echt welquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch sympathiek dat ze die 2 deksels er bij leveren.
oh, is dat hetquote:
Dat lijkt mij ook ja. Maarja, het blijft iBood.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze je gewoon die 50 Euro korting geven, iBood adverteert er immers mee
gister werd er een luchtje nog voor kerst bezorgdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze je gewoon die 50 Euro korting geven, iBood adverteert er immers mee
koop em van bambinoquote:
True, truequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. Maarja, het blijft iBood.
In ieder geval wel op tijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister werd er een luchtje nog voor kerst bezorgd![]()
quote:
Erg héquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je post de hele dag over dat ding en dan koop je m niet?
iets is duur, of kost veelquote:
Wat was dat met cashback? Ik zat wat anders te doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef bambino het volgende:
Ik kan niks in de info vinden over die cashback, beetje vervelend
Nu moet ik dus wachten tot het binnen is voor ik zeker weet dat er 50 euro af gaat nog.
cashback actie was volgens mij ook van vorig jaarquote:
Tablet waarbij je 50 euro terug krijgt nog eens, na betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat was dat met cashback? Ik zat wat anders te doen.
Maar als ze ermee adverteren, moeten ze ook over de brug komen toch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
cashback actie was volgens mij ook van vorig jaar
tablet voor 150, 50 cashback.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat was dat met cashback? Ik zat wat anders te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |