abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127201696

Mede mogelijk gemaakt door Guppyfriend O+

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Arquero op 30-05-2013 18:25:37 ]
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:49:12 #2
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127201799
Dit jaar nog een Ekiden met FOK! doen?
pi_127201822
lol @ topictitel
pi_127201858
Ow, en die link naar de Faceboek groep doet het niet echt.. Ik krijg een "Sorry, deze pagina is niet beschikbaar" te zien.
pi_127201876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef CRX_master het volgende:
Ow, en die link naar de Faceboek groep doet het niet echt.. Ik krijg een "Sorry, deze pagina is niet beschikbaar" te zien.
Doet het wel, maar dan moet je lid zijn denk ik.
pi_127201913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef xzaz het volgende:
Dit jaar nog een Ekiden met FOK! doen?
Kijk eens in de Wie loopt waar ;)
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:20 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127201941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Onama het volgende:

[..]

Kijk eens in de Wie loopt waar ;)
Holy!

*Meldt zich!

Dat worden meer teams dan vorig jaar!
pi_127201954
Heel slecht duurloopje gelopen, kwam totaal niet in mijn ritme, 13 km(was de bedoeling ook langer op langzamere snelheid) op 5:00. Eergisteren 12 op 4:40 en kwam veel frisser thuis, raar...
pi_127202349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:53 schreef xzaz het volgende:

[..]

Holy!

*Meldt zich!

Dat worden meer teams dan vorig jaar!
Moet je voor de zekerheid MaleDuck ff een pm sturen.
pi_127202496
Hmm, ik moet maar snel uitbouwen naar de 10 km :P. Er zit een heel mooi park in de buurt, maar net te ver voor 5km loopjes.

Bedankt voor afstandmeten.nl trouwens! Precies zo'n site zocht ik.
pi_127202863
Woei, erg mooi filmpje van de Transvulcania trail eerder deze maand:

donderdag 30 mei 2013 @ 14:19:29 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_127203154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen met ervaring met de Garmin Forerunner 210 GPS-HRM. Die heeft zowel GPS en Hartslagmeter, maar is toch nog een stuk goedkoper dan de Garmin 610
Ik ben een erg tevreden gebruiker van de 210
Feyenoord!!! * Barça
pi_127203225
Oh en met de man die zijn benen verloor tijdens de Boston Marathon (die van die erge foto's in de rolstoel) gaat het goed! ^O^

Linkje naar artikel.

Van:
SPOILER
Naar:

_O_ Toch altijd mooi om te horen, na zo'n ramp.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:23:42 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127203333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen met ervaring met de Garmin Forerunner 210 GPS-HRM. Die heeft zowel GPS en Hartslagmeter, maar is toch nog een stuk goedkoper dan de Garmin 610
Prima ding, gewoon simpel; niet te veel poespas; heeft bij mij snel een fix < 1 minuut vaak wel.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:45:40 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127204404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh en met de man die zijn benen verloor tijdens de Boston Marathon (die van die erge foto's in de rolstoel) gaat het goed! ^O^

Linkje naar artikel.

Van:
SPOILER
Naar:

Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:49:13 #16
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127204603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Van:
SPOILER
Naar:

Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.
[/quote]

Hij kan toch ook protheses krijgen, net als Oscar Pistorius? Of zeg ik nu iets heel stoms? :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:49:20 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127204609
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik moet maar snel uitbouwen naar de 10 km :P. Er zit een heel mooi park in de buurt, maar net te ver voor 5km loopjes.

Bedankt voor afstandmeten.nl trouwens! Precies zo'n site zocht ik.
ik ben meer een fan van gmap-pedometer.com :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:50:29 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127204672
quote:
quote:
Hij kan toch ook protheses krijgen, net als Oscar Pistorius? Of zeg ik nu iets heel stoms? :@
en dan zijn vriendin doodschieten ;(

Oscar Pistorius heeft zijn knieen en onderbenen nog, hij neit meer zo te zien
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:52:14 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127204754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Pedometer :')
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:54:38 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127204873
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Naar:

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Als ik die foto's zo zag betwijfel ik dat. Maar de medische wereld blijft ons verrassend verbazen dus wie weet. Ik hoop het voor hem.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127204874
Prothesen zijn afhankelijk van de hoogte van de stomp inderdaad. Twee hoge wordt volgens mij lastig. Wel mooi om te zien dat het goed met hem gaat. Hij is echt het gezicht van die aanslag geweest.
pi_127204895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Die doet niet veel bij mij.. "start recording".. en dan klik ik me wezenloos, maar er komt geen punt bij op de map..

Never mind.. dubbelklikken doet wonderen..
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:03:15 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127205312
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Prothesen zijn afhankelijk van de hoogte van de stomp inderdaad. Twee hoge wordt volgens mij lastig. Wel mooi om te zien dat het goed met hem gaat. Hij is echt het gezicht van die aanslag geweest.
dat was het 8-jarige jongetje, denk ik? Met de peace-tekening?
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:05:50 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127205446
Of die agent die gelijk zijn hand op het pistool heeft als die eerste bom is ontploft.
Of waren dat bewegende beelden?
pi_127205590
Oh, nou, er zijn meer iconische beelden dan :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')