SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Na een gefaalde huntquote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
Intenso? Wat is dit voor b-merk parade?
quote:
Nooit man, nooitquote:
ik zie graag plaatjes ?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opeens heb je het, je wil een knikkerbaan!
Die special feauture zou een pro zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Kun je ook meerdere knikkerbanen aan elkaar koppelen?
vast wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Net geleerd dat er knikker professionals zijnquote:Meer informatie
Maak je eigen spectaculaire knikkerbaan met de Spacerail bouwpakket. Dit is absoluut geen kinderspel maar knikkeren voor de échte professionals.
mag niet meerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net geleerd dat er knikker professionals zijn
en dan oneindig laten door rollen!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... Als ik er nou één koop en jij ook, dan kunnen wij er een knikkerdate van maken.quote:
En ik rol van mijn stoel van het lachenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gasten zullen omver gerold zijn van verbazing.
snel post het in BNW!1quote:
smart thinkingquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via de Airbazooka kan je de knikkers weer naar het begin van de baan blazen.
knikkerdatequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... Als ik er nou één koop en jij ook, dan kunnen wij er een knikkerdate van maken.
Wel weer space georiënteerd overigens. Ik zie die knikkers in mijn verbeelding al rollen onder het licht van mijn universumlamp
Ach, hij gaat gauw door!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Gelukkig is de Galaxy S2 ook pas 389473982 keer voorbij gekomen, echt blij dat hij nog een keer voorbij komt zeg
Of langs de maan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:08 schreef Jimbo het volgende:
en dan zo die knikkers onder de regenboog door !
SSHHWWOOOOSH!quote:
glad wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dan eindigen tegen een ingedeukt glad.
En dan zorgen dat net op die plek de knikkerbaan doorzichtbaar is. Zodat het net lijkt alsof de knikkers zweven door het verschil in zwaartekracht op de maanquote:
Hoe laat bijgewerkt? 6u ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
jezusheb t idee dat we amper gepost hebben
Coolquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan zorgen dat net op die plek de knikkerbaan doorzichtbaar is. Zodat het net lijkt alsof de knikkers zweven door het verschil in zwaartekracht op de maan
omg dat is zo awesomequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan zorgen dat net op die plek de knikkerbaan doorzichtbaar is. Zodat het net lijkt alsof de knikkers zweven door het verschil in zwaartekracht op de maan
12uuquote:
wat de fuck is glad gladquote:
blessquote:
je kan er nog overheen dusquote:
nou dan !!quote:
Ik ook...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg dat is zo awesome
beel nu best wel dat ik hem niet besteld heb
belachelijke prijs. ik ga ze mailen!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook...
http://www.megagadgets.nl/space-rail-knikkerbanen.html
Deze 5 euro extra is gewoon teveel van het goede. Daarbij mis ik dan nog steeds mijn lazer.
ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dr een gezicht in
met een fucking lift?!?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook...
Deze 5 euro extra is gewoon teveel van het goede. Daarbij mis ik dan nog steeds mijn lazer.
zal ik eens over jou heen gaan ja?!quote:
nein!quote:
maar hij is 5 eur extra manquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
met een fucking lift?!?!![]()
BESTELLEN!!
koop een boorquote:
quote:
MAAR 5EUR MAN !!quote:
Ja, dan kan je het leven weggooien..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf je zo lang wakker voor de beste deals, mis je de knikkerbaan
2xquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef EDMAN- het volgende:
is er vanacht een box geweest? ben om half 2 afgehaakt
Suppahschnellquote:
Half 4 vanacht en vanochtend rond 9 uurquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef EDMAN- het volgende:
ja en net ook nog eenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef EDMAN- het volgende:
had iemand hem nog ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half 4 vanacht en vanochtend rond 9 uur
wat een tijden zeg, jezus. vanochtend om 11 miste ik hemquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half 4 vanacht en vanochtend rond 9 uur
Deze zou ik doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook...
Level 6quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zou ik doen
http://www.spacerails.com(...)000mm-rail-no-231-6/
ja overal, alles binnen 5sec weg vannachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
wat een tijden zeg, jezus. vanochtend om 11 miste ik hem
hoe zit dat nou met dat gescript? hoe wie wat waar?
Dat is level 6quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zou ik doen
http://www.spacerails.com(...)000mm-rail-no-231-6/
net geen 3kquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dat script eens zoeken, wil ook wel een insta buy
lampie had hem gevonden toch ?quote:
Bambino had er vannacht een gevonden geloof ik. Maar die werkte niet helemaal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dat script eens zoeken, wil ook wel een insta buy
Ik weet het niet..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lampie had hem gevonden toch ?
waar is die eigenlijk? Ban ?
eens zoeken, als ik een opzetje heb maak ik hem zelf wel afquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bambino had er vannacht een gevonden geloof ik. Maar die werkte niet helemaal goed.
Sommige users zoals ikzelf zijn nog nieuw in het ambacht. Ik zal mij bescheiden tonen maar niet nederig naar de ervaren spacerailers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Level 6Ik ben allang een level 90 SpaceRailer
dankjewel hoorquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:19 schreef Xeor het volgende:
Staat gewoon in het HUNT topic bij tweakers.
In de OP nog wel
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Jimbo het volgende:
ik ga even van fok afik zie de aantallen al weer stijgen.
tot over een halfuurtje id
Laterquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Schaamte over je aantal posts terwijl je gister een schaamteloos record wilde verbreken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Jij was een half uurtje weg jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef Jimbo het volgende:
http://userscripts.org/scripts/show/153026
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Nopequote:
Wat lievvvvvquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef essnhills het volgende:
M'n vriendje heeft een eitje voor me gebakken
Jaquote:
Toch wel met ibood pan he?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef essnhills het volgende:
M'n vriendje heeft een eitje voor me gebakken
Nee, ik heb geen Iboodpannenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, wil eigenlijk wel dat SOG mes, die van de vorige keer is echt mega goed
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik las "Energiezuigende Stekkerdoos" dus ik meteen denken: "Welke mongool gaat dat nou kopen?"
In de OP van Tweakers:quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb dat script gedownload, maar tis 3x niks
Toch geen tefalpan he? Tefal wat losraakt is kankerverwekkend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen IboodpannenHet was een goedkoop pannetje van de Ikea die al een half jaar aan vervanging toe is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gasten zullen er door geschokt zijn.
Daar staan je gasten versteld van!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik las "Energiezuigende Stekkerdoos" dus ik meteen denken: "Welke mongool gaat dat nou kopen?"
Helaas welquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch geen tefalpan he? Tefal wat losraakt is kankerverwekkend.
Geen dank voor deze eyeopener.
Ik weet het, ik vind m niet heel handig..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
In de OP van Tweakers:
http://gathering.tweakers(...)ge/40307551#40307551
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548947
Hij is ook liefquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NIEUW NIEUW NIEUW sluit deze stekkerdoos aan en verdubbel uw energierekening!
je staat wel in m'n foboquote:
Tot wel 10 meter een zuchtje in je gezichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]Je hebt eerder wel wat gemist hoor LH
Met Gedeukte bekers van keramied en de gasten werden omver gebladen met een airzooka
Maar dat is nog niet alles! Als u nu koopt betaald u geen 40, geen 60, maar 100 euro per maand extra!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NIEUW NIEUW NIEUW sluit deze stekkerdoos aan en verdubbel uw energierekening!
Ja die gedeukte bekers waren er gistermiddag ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]Je hebt eerder wel wat gemist hoor LH
Met Gedeukte bekers van keramied en de gasten werden omver gebladen met een airzooka
Ik ga er een maken van een vuilnisbak en een douchegordijn!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja die gedeukte bekers waren er gistermiddag ook
Airzookadat is wel vet
Om je gasten letterlijk omver te blazen, zodat ze versteld zullen liggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja die gedeukte bekers waren er gistermiddag ook
Airzookadat is wel vet
Ik heb er al 4 besteld!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat deze stekkerdoos niet zo snel uitverkocht raakt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga er een maken van een vuilnisbak en een douchegordijn!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om je gasten letterlijk omver te blazen, zodat ze versteld zullen liggen![]()
Echt hč?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]creatief met rommel
[..]ik zie dit zo voor me
Die is gelukkig pas 10x voorbij gekomen de afgelopen dagenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
Batterijen, om je gasten weer op te laden
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef LompeHork het volgende:
Als ik deze nou in de arie van een konijn stop, gaat het dan trommelen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef EDMAN- het volgende:
Wat is het verschil tussen een batterij en een aarbeidenveld? Een batterij heeft maar 2 polen
En het is ook al geen duo packquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou bijna die batterijen kopen, bijna. Maar hier zit geen zaklamp bij
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef EDMAN- het volgende:
Wat is het verschil tussen een batterij en een aarbeidenveld? Een batterij heeft maar 2 polen
Slecht hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef morgane het volgende:
Zijn er al navigatiesystemen voorbij gekomen?
Veel te veel..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef morgane het volgende:
Ah kijk, alsjeblieftquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef morgane het volgende:
Ik zou weer even weg gaan en over een half uurtje weer terugkomen met dezelfde vraagquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een materiéle site. Wanneer komt geestelijke verrijking eens in de aanbieding
Af en toe komen er flessen wijn voorbij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een materiéle site. Wanneer komt geestelijke verrijking eens in de aanbieding
De maan en het universum zijn al langs gekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb jij die sterrenhemel niet voorbij zien komen dan?! Ideaal voor tijdens Yoga of meditatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
en een regenboogquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maan en het universum zijn al langs gekomen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan er helemaal van stotteren 'boor bit boren'quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
Check deze boren, bitjes. *insert gasten die versteld staan*
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
Check deze boren, bitjes. *insert gasten die versteld staan*
Die was zeer verleidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb jij die sterrenhemel niet voorbij zien komen dan?! Ideaal voor tijdens Yoga of meditatie
Misschien kot ie nog een keerquote:
Ik pas toen die uitverkocht was..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Yngwie het volgende:
Maar ik kreeg voor de verandering wel de afbeelding te zien met zwart vlak
Jezus dat is helemaal kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zat in het bestelscherm, maar naar het betaalscherm gaan was een foutmelding.
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was zeer verleidelijk inderdaad.
Ja die kreeg ik ook nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Yngwie het volgende:
Maar ik kreeg voor de verandering wel de afbeelding te zien met zwart vlak
Ik heb dat nog nooit gedaan (nou ja eigenlijk wel) maar in principe sluiten mensen zich vanzelf aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?
Je bent overigens niet echt actief aan het ledenwerven voor #TeamJohannes hier.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Rivvin het volgende:
Hahhaha die lamp, ordered before 12:00, shipped today!
De dorpsidioot.. ben gelijk weer weg uit dit topic. Eng gezelschap. Mensen die 3000 posts op een dag maken en dan de Bigstar uit gaan hangenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon deed op de chat of hij jou was en gooide de meest gore onzin online.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mn gedeukte gladen binnen! Nu al!!
Wel leuk dat je je eigen ontwerp erdoorheen probeert te drukkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?
Je bent overigens niet echt actief aan het ledenwerven voor #TeamJohannes hier.
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mn gedeukte gladen binnen! Nu al!!
Niet echt. Deze neemt enkel niet een half topic in door zijn beknopte informatie en lengte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuk dat je je eigen ontwerp erdoorheen probeert te drukken
Ja, begin het nu wel zat te worden eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wacht op een nieuwe bij de hunt.![]()
1996 belde overigens nog voor dat scherm.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR zal dit als een ja beschouwen.
Ik heb hem nog niet aan gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaat trouwens nergens op om je broek uit te doen aangezien het seizoen van VI al voorbij is.
En ik trek langzaam, maar op een sensuele manier mijn shirt uit. Mijn lustspier maakt ondertussen een tentje in mijn onderbroek.quote:
Ik heb al kleren aangetrokken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik trek langzaam, maar op een sensuele manier mijn shirt uit. Mijn lustspier maakt ondertussen een tentje in mijn onderbroek.
Sjek van Gelder kreunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |