TS is jaloers .... stel je niet zo aan en gun andere wel hun geluk. En jij hebt thuis toch nog je 3 katten om je gezelschap te houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein en zat er een stelletje tegenover mij. Ze zaten de hele tijd als zuignappen op elkaars mond met aardig wat gesmak en geluid. Hoe kan je zo nonchalant met mensen tegenover je zo klef doenAlsof ik dat wil zien en horen.
Irritatie en ongemakkelijk gevoel door stelletje tegenover mij, dat het leuk vindt om voor iedereen elkaar af te lebberen.
Doe dat lekker ergens anders.
Als jij bij wildvreemden in de auto zit ga je vrouw toch ook geen beurt geven of wel dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef DutchAlex het volgende:
[..]
TS is jaloers .... stel je niet zo aan en gun andere wel hun geluk. En jij hebt thuis toch nog je 3 katten om je gezelschap te houden.
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij bij wildvreemden in de auto zit ga je vrouw toch ook geen beurt geven of wel dan?
Precies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
In dit soort gevallen moet je gewoon even vragen of je mee mag doen.
Inderdaad gewoon je slurf in haar mond duwen ....quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
In dit soort gevallen moet je gewoon even vragen of je mee mag doen.
Maar wij zijn toch ook niet te breken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ironische wil ook altijd dat juist van die hele kleffe stelletjes het vaak nooit lang volhouden. Snap dat kleffe gedoe sowieso niet, nooit gedaan ook niet toen ik jonger was, doe gewoon normaal.
Logisch ook als je elkaar de hele tijd op de lip zit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ironische wil ook altijd dat juist van die hele kleffe stelletjes het vaak nooit lang volhouden. Snap dat kleffe gedoe sowieso niet, nooit gedaan ook niet toen ik jonger was, doe gewoon normaal.
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenquote:
Zo'n type lijk je me welquote:
Klopt .... gewoon lekker harde seks op de achterbank .... kan die wildvreemde tijdens het rijden lekker mee kijkenquote:
aanstellerquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:55 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenDoe niet zo interessant denk ik dan.
De beste relaties zijn tussen mensen die elkaar weinig zien he. Dan blijft het leuk elkaar te zien. Je ziet het ook vaak bij bejaarden, die zitten ineens 24/7 met elkaar opgescheept en het enige dat ze kunnen doen is kankeren op elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Logisch ook als je elkaar de hele tijd op de lip zit.
Dan zullen ze ofwel stoppen of, als ze een beetje kinky zijn, je mee laten doen met de pret. Een win-win situatie dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon er tegenover zitten met je hand in je broek. En dan zeggen dat wat ze doen jou heel erg opwind.
he bah laat me met rustquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:58 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Ik zou supergirl overal lebberen waar ze wil
Waarom gaan mensen dan samenwonen? Ook als ze geen kinderen krijgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De beste relaties zijn tussen mensen die elkaar weinig zien he. Dan blijft het leuk elkaar te zien. Je ziet het ook vaak bij bejaarden, die zitten ineens 24/7 met elkaar opgescheept en het enige dat ze kunnen doen is kankeren op elkaar.
Omdat het moet door sociale drukquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen dan samenwonen? Ook als ze geen kinderen krijgen?
Van die ruige anale seks zodat ze een paar dagen niet kan zitten, heerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef DutchAlex het volgende:
[..]
Klopt .... gewoon lekker harde seks op de achterbank .... kan die wildvreemde tijdens het rijden lekker mee kijken
Je kunt ook wel gewoon met elkaar samenwonen, zeker als je allebei werkt. Maar ik heb het over mensen die echt 24/7 bij elkaar zijn, dan ben je elkaar nogal snel zat hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen dan samenwonen? Ook als ze geen kinderen krijgen?
Dat dus ....quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Van die ruige anale seks zodat ze een paar dagen niet kan zitten, heerlijk
Financieel voordeel is er natuurlijk ook, maar moet geen reden zijn als de kwaliteit van de relatie daardoor afneemt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het moet door sociale drukhet hoort zo
Of omdat ze graag bij elkaar willen zijn en hun leven delen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het moet door sociale drukhet hoort zo
Dat ben ik helemaal met je eens. Hoe vaker je elkaar ziet, hoe sneller het punt komt dat je elkaar zat wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
De beste relaties zijn tussen mensen die elkaar weinig zien he. Dan blijft het leuk elkaar te zien. Je ziet het ook vaak bij bejaarden, die zitten ineens 24/7 met elkaar opgescheept en het enige dat ze kunnen doen is kankeren op elkaar.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Financieel voordeel is er natuurlijk ook, maar moet geen reden zijn als de kwaliteit van de relatie daardoor afneemt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Of omdat ze graag bij elkaar willen zijn en hun leven delen.
ga je die link nog is hier neerzetten of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef foknerd het volgende:
Stond op internet een filmpje van twee lesbiennes die in er bus in Australië ofzo bezig waren...dan valt zoenen me nog mee
Sja sommigen van ons (de FOK! autisten) zullen nooit weten hoe het isquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:08 schreef Appelknaller het volgende:
Ik voel me altijd zo jaloers als mensen dat doen
Zoek een vriendinnetje dan. Kan je ook overal elkaar kusjes geven en iedereen laten zien dat jullie elkaar leuk vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:08 schreef Appelknaller het volgende:
Ik voel me altijd zo jaloers als mensen dat doen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon er tegenover zitten met je hand in je broek. En dan zeggen dat wat ze doen jou heel erg opwind.
Wat een kneusje ben je ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef ikjijallebei het volgende:
hahahaahhhh de ts kan helemaal niemand krijgen ahhahahaha
lelijke puistennered 1!
hahah ja k k kan tenminste wel meidjes regeln en ben niet alleen zoals jij HAHHaHAahahquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Wat een kneusje ben je ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hahah ja k k kan tenminste wel meidjes regeln en ben niet alleen zoals jij HAHHaHAahah
hahhahahh
heb rolluikken besteldt vorig week hahah kan nu niemand meer naar binne kijken hahh, alles voor mezelf geen bemoeienis vAn de Mens hhahahaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]internetheld! Heb je je kamer al dichtgemetseld?
jo mAttIe heb j al nieuwe champ gzien kUnnen w wEer lkkr n0obs p0wnen hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
heb rolluikken besteldt vorig week hahah kan nu niemand meer naar binne kijken hahh, alles voor mezelf geen bemoeienis vAn de Mens hhahahaa
Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja sommigen van ons (de FOK! autisten) zullen nooit weten hoe het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog.Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Naar de hoeren gaan telt niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chick
Miss porkybeans?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chick
Yupquote:
waarom zeg je het niet dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:55 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenDoe niet zo interessant denk ik dan.
n33 mAn nog nie mr heb spoedig wer veel vrije tijd hahah dan sws los op de n00bs togquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jo mAttIe heb j al nieuwe champ gzien kUnnen w wEer lkkr n0obs p0wnen haha
sgoe man, btw gA jy o0k naar gAmescOn?? kuNnen we sAmen btje kyKen naar hOe menSen gaMen enz00 w0rdT lagguhquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
n33 mAn nog nie mr heb spoedig wer veel vrije tijd hahah dan sws los op de n00bs tog
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Zouden jullie willen ophouden met kussen? Ik irriteer mij? Zoiets?
Jezus ben je 8 of zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef ikjijallebei het volgende:
hahahaahhhh de ts kan helemaal niemand krijgen ahhahahaha
lelijke puistennered 1!
Ik vind het al genant dat iemand dat doet, laat staan dat ik er wat van ga zeggen als ik alleen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.
Ja of als man gaan rukken en zeggen dat je er geil van wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.
nEe mAn ben AAn 't sPaRen v0or NieUWe CompUter voor Campzonequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
sgoe man, btw gA jy o0k naar gAmescOn?? kuNnen we sAmen btje kyKen naar hOe menSen gaMen enz00 w0rdT lagguh![]()
Stiekem sopte je gewoon bijna van je treinstoeltje af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein en zat er een stelletje tegenover mij. Ze zaten de hele tijd als zuignappen op elkaars mond met aardig wat gesmak en geluid. Hoe kan je zo nonchalant met mensen tegenover je zo klef doenAlsof ik dat wil zien en horen.
Irritatie en ongemakkelijk gevoel door stelletje tegenover mij, dat het leuk vindt om voor iedereen elkaar af te lebberen.
haha kkbaas jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
nEe mAn ben AAn 't sPaRen v0or NieUWe CompUter voor CampzonedUS eVEn RuSTig AaN
Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderenquote:
Van lelijkerds zeker...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Stiekem sopte je gewoon bijna van je treinstoeltje af.
Dat laatste doe ik niet, maar wel een beetje klef gedoequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderen
Knuffelen mag ook niet? Dat vind ik wel wat overdreven hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderen
Hoera, ik mag knuffelen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Knuffelen mag ook niet? Dat vind ik wel wat overdreven hoor.
Is dat een ja popje ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
[..]
kussen? Ik vraag gewoon waarom je er niets van zei als het je irriteert. een stuk effectiever dan hier komen uithuilen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....quote:
Je klinkt jaloers...quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef hoink581 het volgende:
TS is een zeikmuts die geen liefde krijgt en zich daarom maar gaat afreageren op mensen die wel genegenheid krijgen.
Echt waar? Ik krijg die genegenheid wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....
[..]
Je klinkt jaloers...
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt waar? Ik krijg die genegenheid wel hoor.
Dat is echt ubertriest bij mensen die ouder dan 15 zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?
Nee, ik wordt er ook ongemakkelijk van als mijn vriendin te klef wordt. Ik vind de TS gewoon een zure pruim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?
Juliatje van mequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....
[..]
Je klinkt jaloers...
Inderdaad, zouden de mensen die dat op latere leeftijd doen, hun kans misschien gemist hebben toen ze jonger waren en het zo willen inhalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is echt ubertriest bij mensen die ouder dan 15 zijn
Een wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef GekkePoes het volgende:
Zolang je geen intercity rukker tegenkomt
Ik denk het wel.. zie het bij mijzelf ook een beetjequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, zouden de mensen die dat op latere leeftijd doen, hun kans misschien gemist hebben toen ze jonger waren en het zo willen inhalen?
Nou ts hier heb je er een.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echt flink tongetje draaien in het openbaar vind ik ongepast, maar ik geef mijn vriendje ook te pas en te onpas knuffels en kusjes.
Hij is gewoon zo lekker
Ook gezien, op d'r knieën d'r vriendin aan het beffen, niets mis mee!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef foknerd het volgende:
Stond op internet een filmpje van twee lesbiennes die in er bus in Australië ofzo bezig waren...dan valt zoenen me nog mee
Echte bloemen verwelken snel, nepbloemen gaan voor langere tijd mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooi bedacht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Echte bloemen verwelken snel, nepbloemen gaan voor langere tijd mee.
Ik moest even zoeken, maar hier is ie dan:quote:
Waarom niet ergens anders zitten en niet zo druk maken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |