Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderenquote:
Van lelijkerds zeker...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Stiekem sopte je gewoon bijna van je treinstoeltje af.
Dat laatste doe ik niet, maar wel een beetje klef gedoequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderen
Knuffelen mag ook niet? Dat vind ik wel wat overdreven hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:04 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Paar kusjes zijn niet erg, maar niet de hele tijd dat kleffe gedoe en dan knuffelen en telkens kijken of anderen het zien. Dat is ongemakkelijk voor anderen
Hoera, ik mag knuffelen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Knuffelen mag ook niet? Dat vind ik wel wat overdreven hoor.
Is dat een ja popje ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Zouden jullie willen ophouden met kussen? Ik irriteer mij? Zoiets?
[..]
kussen? Ik vraag gewoon waarom je er niets van zei als het je irriteert. een stuk effectiever dan hier komen uithuilen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Zouden jullie willen ophouden met kussen? Ik irriteer mij? Zoiets?
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....quote:
Je klinkt jaloers...quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef hoink581 het volgende:
TS is een zeikmuts die geen liefde krijgt en zich daarom maar gaat afreageren op mensen die wel genegenheid krijgen.
Echt waar? Ik krijg die genegenheid wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....
[..]
Je klinkt jaloers...
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt waar? Ik krijg die genegenheid wel hoor.
Dat is echt ubertriest bij mensen die ouder dan 15 zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?
Nee, ik wordt er ook ongemakkelijk van als mijn vriendin te klef wordt. Ik vind de TS gewoon een zure pruim.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die dat uit alle macht zoveel mogelijk moet laten zien in het openbaar?
Juliatje van mequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Mij eerst boskangeroe noemen en nu popje... romeo....
[..]
Je klinkt jaloers...
Inderdaad, zouden de mensen die dat op latere leeftijd doen, hun kans misschien gemist hebben toen ze jonger waren en het zo willen inhalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is echt ubertriest bij mensen die ouder dan 15 zijn
Een wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef GekkePoes het volgende:
Zolang je geen intercity rukker tegenkomt
Ik denk het wel.. zie het bij mijzelf ook een beetjequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, zouden de mensen die dat op latere leeftijd doen, hun kans misschien gemist hebben toen ze jonger waren en het zo willen inhalen?
Nou ts hier heb je er een.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echt flink tongetje draaien in het openbaar vind ik ongepast, maar ik geef mijn vriendje ook te pas en te onpas knuffels en kusjes.
Hij is gewoon zo lekker
Ook gezien, op d'r knieën d'r vriendin aan het beffen, niets mis mee!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef foknerd het volgende:
Stond op internet een filmpje van twee lesbiennes die in er bus in Australië ofzo bezig waren...dan valt zoenen me nog mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |