Wat een kneusje ben je ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef ikjijallebei het volgende:
hahahaahhhh de ts kan helemaal niemand krijgen ahhahahaha
lelijke puistennered 1!
hahah ja k k kan tenminste wel meidjes regeln en ben niet alleen zoals jij HAHHaHAahahquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Wat een kneusje ben je ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hahah ja k k kan tenminste wel meidjes regeln en ben niet alleen zoals jij HAHHaHAahah
hahhahahh
heb rolluikken besteldt vorig week hahah kan nu niemand meer naar binne kijken hahh, alles voor mezelf geen bemoeienis vAn de Mens hhahahaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]internetheld! Heb je je kamer al dichtgemetseld?
jo mAttIe heb j al nieuwe champ gzien kUnnen w wEer lkkr n0obs p0wnen hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
heb rolluikken besteldt vorig week hahah kan nu niemand meer naar binne kijken hahh, alles voor mezelf geen bemoeienis vAn de Mens hhahahaa
Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja sommigen van ons (de FOK! autisten) zullen nooit weten hoe het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog.Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Naar de hoeren gaan telt niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chick
Miss porkybeans?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij de semi-autisten, heb een chick
Yupquote:
waarom zeg je het niet dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:55 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet recht voor mijn neus. Ook al een keer gehad dat er een stelletje voor mijn kassa gewoon begonnen te zoenenDoe niet zo interessant denk ik dan.
n33 mAn nog nie mr heb spoedig wer veel vrije tijd hahah dan sws los op de n00bs togquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jo mAttIe heb j al nieuwe champ gzien kUnnen w wEer lkkr n0obs p0wnen haha
sgoe man, btw gA jy o0k naar gAmescOn?? kuNnen we sAmen btje kyKen naar hOe menSen gaMen enz00 w0rdT lagguhquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
n33 mAn nog nie mr heb spoedig wer veel vrije tijd hahah dan sws los op de n00bs tog
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Zouden jullie willen ophouden met kussen? Ik irriteer mij? Zoiets?
Jezus ben je 8 of zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:18 schreef ikjijallebei het volgende:
hahahaahhhh de ts kan helemaal niemand krijgen ahhahahaha
lelijke puistennered 1!
Ik vind het al genant dat iemand dat doet, laat staan dat ik er wat van ga zeggen als ik alleen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.
Ja of als man gaan rukken en zeggen dat je er geil van wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Nogmaals: Vraag of je mee mag doen, dat maakt veel meer indruk.
nEe mAn ben AAn 't sPaRen v0or NieUWe CompUter voor Campzonequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
sgoe man, btw gA jy o0k naar gAmescOn?? kuNnen we sAmen btje kyKen naar hOe menSen gaMen enz00 w0rdT lagguh![]()
Stiekem sopte je gewoon bijna van je treinstoeltje af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein en zat er een stelletje tegenover mij. Ze zaten de hele tijd als zuignappen op elkaars mond met aardig wat gesmak en geluid. Hoe kan je zo nonchalant met mensen tegenover je zo klef doenAlsof ik dat wil zien en horen.
Irritatie en ongemakkelijk gevoel door stelletje tegenover mij, dat het leuk vindt om voor iedereen elkaar af te lebberen.
Doe dat lekker ergens anders.
haha kkbaas jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
nEe mAn ben AAn 't sPaRen v0or NieUWe CompUter voor CampzonedUS eVEn RuSTig AaN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |