Stiekem langs de lijn luisteren in bed met een radiootje vroegerquote:
Zolang ze maar niet google in google aan het googlen is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:37 schreef Moody het volgende:
LuciferRising is Peter Adams aan het Googlen
2 uur lang, dan is het kwart voor 4quote:
Griekenland - Frankrijk luisteren, omdat ik naar bed moest van mijn oudersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stiekem langs de lijn luisteren in bed met een radiootje vroeger
Hebben we al ongeveer gehad toch?quote:
Je mist de grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben we al ongeveer gehad toch?
Als dat een epische nacht is, staan je nog wat epische nachten te wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Griekenland - Frankrijk luisteren, omdat ik naar bed moest van mijn oudersEpische nacht gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Als dat een epische nacht is, staan je nog wat epische nachten te wachten.Je houdt niet van voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom maken we iedere keer zo veel posts vuil aan het bespreken van de volgende TT terwijl de LaPo toch alleenrecht heeft.
Ik houd heel erg van voetbal maar mijn meest epische nachten waren niet door welke wedstrijd dan ookquote:
Geen wonder dat er we zo snel doorheen gaan. Een topic is eigenlijk maar 200 posts bij ons. Waarvan er 50 besteed worden aan praten of dit een SC is of niet en nog 50 aan slowchat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.
Met een beetje geluk kan je er tussenin nog net 2 of 3 posts kwijt over een nieuw album.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En dan vervolgens de eerste posts van het nieuwe topic besteden aan het analyseren van de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |