PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef MolFan het volgende:
Bij FC Twente is Luc Castaignos met 1.75 miljoen de bestbetaalde speler, terwijl Joris Mathijsen goed boert bij Feyenoord.
WAT? Castaignos?
Lekker bijtijds welquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft vanavond zin in een potje fifa ?
ik denk ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft vanavond zin in een potje fifa ?
Oke knul. Nog 1 keer dan.quote:
Voetbalzonequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef MolFan het volgende:
Ajax maakt kans op Deulofeu: 'Als alles voorbij is, gaan we erover praten'![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188820
Ik moet je wel complimenten geven. Je video's bereiken mooie kijkaantallen, stuk voor stuk. En ook al best veel abbonee's gaat de goede kant opquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke knul. Nog 1 keer dan.
Eerst kom je met lulverhalen over welke spelers bij Ajax het meeste verdienen, tegenover die bij PSV. Daar ga je al nat met je beweringen, TT bewijst gewoon je ongelijk. Dan kun je vervolgens makkelijk overspringen op je volgende feitje (totalen), maar daar ging het niet om.
Het ging erom dat jij beweert dat PSV dat buitenspelertje van Barca niet kan betalen. Vervolgens kom jij met nutteloze (en onjuiste) feitjes, die helemaal je bewering niet onderbouwen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van hondensteps
En dat is het laatste wat ik erover heb gezegd.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ik beter ben geworden
Toewel? Djeetje tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
Bij Barca verdient een speler gemiddeld het meeste toewel ze bij Man City meer betalen aan salarisen.
Nooit bij nagedacht dat een club meer spelers heeft die betaald worden ?
Jah hij is goed bezig. Haalt het natuurlijk niet bij mijn vids met soms 2.600 views per video maar dat terzijdequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet je wel complimenten geven. Je video's bereiken mooie kijkaantallen, stuk voor stuk. En ook al best veel abbonee's gaat de goede kant op
Jouw eigen vids bereiken niks, en je hebt bijna geen abbo'squote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jah hij is goed bezig. Haalt het natuurlijk niet bij mijn vids met soms 2.600 views per video maar dat terzijde
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke knul. Nog 1 keer dan.
Eerst kom je met lulverhalen over welke spelers bij Ajax het meeste verdienen, tegenover die bij PSV. Daar ga je al nat met je beweringen, TT bewijst gewoon je ongelijk. Dan kun je vervolgens makkelijk overspringen op je volgende feitje (totalen), maar daar ging het niet om.
Het ging erom dat jij beweert dat PSV dat buitenspelertje van Barca niet kan betalen. Vervolgens kom jij met nutteloze (en onjuiste) feitjes, die helemaal je bewering niet onderbouwen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van hondensteps
En dat is het laatste wat ik erover heb gezegd.
Check Dawngate video ff is gewoon van mezelf ouwe reusquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw eigen vids bereiken niks, en je hebt bijna geen abbo'sJij lift alleen mee op trailers
![]()
![]()
Je bedoelt terwijl denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat dat niet ?
Vast iets west-fries
Godverdomme geef ik je een compliment reageer je er niet eens opquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat dat niet ?
Vast iets west-fries
Ja klopt hoop dat ik eind volgende week de 100 subs haal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet je wel complimenten geven. Je video's bereiken mooie kijkaantallen, stuk voor stuk. En ook al best veel abbonee's gaat de goede kant op
Sorry zag het nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godverdomme geef ik je een compliment reageer je er niet eens op![]()
![]()
Omfgquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
Hoi, las iets over spam. Dan wordt dit de eenzijdige compromis. Einde hoi.
Plaatje lijkt geen hoax ofzo wtf 4 TOTSquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef MolFan het volgende:
KOEKOEK
[ http://imageshack.us/a/img703/6520/img2013052800024.jpg (copy/paste deze link) ]
4 TOTS in 1 pack wtf
Of ze dat scripting en handicap er nu uit gehaald hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Nog een hoi. Willen jullie nog iets weten over FIFA 14 FUT? Over een goede twee weken ga ik die game zien, en jullie zijn de kenners, dus misschien hebben jullie nog goede tips om de devver te vragen
Oeh nice. Wat gaan ze doen tegen quitters, bots op de pc en tegen bugs?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Nog een hoi. Willen jullie nog iets weten over FIFA 14 FUT? Over een goede twee weken ga ik die game zien, en jullie zijn de kenners, dus misschien hebben jullie nog goede tips om de devver te vragen
Dat ze even fixen dat je Corner/vrije trappennemers fatsoenlijk vantevoren kan instellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me serieus af wat er nu al te zien valt van FUT14. Waarschijnlijk krijg je meer vragen dan antwoorden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Of ze de speelsnelheid van FUT hebben aangepast, of dat Walcott volgend jaar weer de beste speler uit het spel isquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Single matches??quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Dit dusquote:
quote:
"Als jullie fair play zo hoog in het vaandel hebben staan, waarom verwerken jullie dan provocerende celebrations in het spel" ? Gaan deze in Fifa 14 er uit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Gokje neequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef poker4lifee het volgende:
of pace wat minder belangrijk wordt in fut 14
He, geen idee, EA is altijd: kom drie uur langs om jouw keuze aan games te zien. Dus als ik iets kan vragen doe ik het. FIFA 14 is zeker aanwezig, en ze lopen dit jaar zo te gillen over FUT, dus mogen ze wel wat te melden hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat er nu al te zien valt van FUT14. Waarschijnlijk krijg je meer vragen dan antwoorden.
Aidsvraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Als jullie fair play zo hoog in het vaandel hebben staan, waarom verwerken jullie dan provocerende celebrations in het spel" ? Gaan deze in Fifa 14 er uit?
oeh dit ja, of single matches eindelijk weer terugkomenquote:
Heb ik eergister al uitgelegd:quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef MolFan het volgende:
Vraag meteen ff hoe dit kan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
Gewoon zn eigen spelers bij unassigned items gedaan...
Of de manier waarop chemistry berekend wordt, gaat veranderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Hoe bedoel je? Hij had die spelers in zn squad reeds en dan? Bedoel je kan ze toch alleen naar de tradepile sturen ?quote:
Vraag of er nieuwe formaties komen en of blessures terugkomen zodat die kaartjes eindelijk nog wat waard worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, geen idee, EA is altijd: kom drie uur langs om jouw keuze aan games te zien. Dus als ik iets kan vragen doe ik het. FIFA 14 is zeker aanwezig, en ze lopen dit jaar zo te gillen over FUT, dus mogen ze wel wat te melden hebben.
Liever dat ze die hele kaartjes gewoon uit het spel halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vraag of er nieuwe formaties komen en of blessures terugkomen zodat die kaartjes eindelijk nog wat waard worden.
De Barca formatie 4-6-0quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vraag of er nieuwe formaties komen en of blessures terugkomen zodat die kaartjes eindelijk nog wat waard worden.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Liever dat ze die hele kaartjes gewoon uit het spel halen.
Mag ook van mij, het ergste wat je nu in packs kan krijgen zijn rare injury cardsquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Liever dat ze die hele kaartjes gewoon uit het spel halen.
Dat zijn toch geen vragen manquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
Gaan in de volgende FIFA nog steeds de beruchte 45 en 90e minuut goals zitten?
Of ik in FUT14 wel IF-kaartjes in mijn pakjes krijg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:46 schreef MolFan het volgende:
Volgens Nepenthez scoort de nummer 9 in de 9de minuut en de nummer 20 in de 20ste minuut enzo is dat waar?![]()
Godver wat een volslagen debiel soms
DUH dat is wat ik zeg. Het is onzin wat Neppo denkt/zegt daaroverquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
tuurlijk nietdan vallen er in de eerste 12 minuten 11 doelpunten
Confirmation bias he...
Hij bedoelt het ook niet helemaal serieus volgens mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
DUH dat is wat ik zeg. Het is onzin wat Neppo denkt/zegt daarover
Single matches is wel een goeie maar ik vind bugs en die quitters die gebruik maken van een soort script/bot veel belangrijkere fixes eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef pascal08 het volgende:
Vragen voor Pheno:
"Komt het plakboek nog terug in FUT?"
"Kun je volgend jaar weer tradeofferen met iedereen? Dus ook mensen die geen vrienden met je zijn."
"Komen single matches weer terug?"
Dat was het wel. Dit is in ieder geval wat ik het meeste mis.
Zeker wel dat is juist het idiote eraan. Herhaalt het in meerdere videosquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij bedoelt het ook niet helemaal serieus volgens mij.
Gelukkig geeft EA geen neuk om de PC.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Single matches is wel een goeie maar ik vind bugs en die quitters die gebruik maken van een soort script/bot veel belangrijkere fixes eerlijk gezegd
En de attributes kaarten (al zijn de gold all attributes en pace kaarten nog wel te verkopen)quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mag ook van mij, het ergste wat je nu in packs kan krijgen zijn rare injury cards
Dat kan ik ook maar ik weet nu niet meer hoe dat moet.quote:
Is niet alleen op de PC he (alhoewel ze gisteren nog een patch hebben uitgebracht dus ze geven er wel om) op de PS3 kwam ik er ook een aantal tegen wel minderquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig geeft EA geen neuk om de PC.
watquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef MolFan het volgende:
Nog wel een goeie voor Fifa 14:
Wanneer je van afstand schiet op goal en een speler raakt de bal aan waardoor de bal een rare wending krijgt, waarom is dat in godsnaam buitenspel?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef MolFan het volgende:
Wanneer je van afstand schiet op goal en een speler raakt de bal aan waardoor de bal een rare wending krijgt, waarom is dat in godsnaam buitenspel?
Omdat die speler die de bal raakt, buitenspel staat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef MolFan het volgende:
Heb even snel geen voorbeeld, maar als je medespeler per ongeluk de bal aanraakt omdat die voorbij komt lopen terwijl je uithaalt zeg maar dat idee.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha ik dacht dat alleen vrouwen de buitenspelregel niet snapten
Ik zou het niet doen voordat je het nog erger maaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:
Zal het even uittekenen das makkelijker denk ik
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen voordat je het nog erger maakt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Grappig terwijl je het hele idee niet begrijptquote:
Op het moment van schieten staat ie toch buitenspel of niet dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Grappig terwijl je het hele idee niet begrijpt![]()
Kijk hier. Linkerbolletje is schietende speler. Linkerbolletje in de 16 is de tegenstander. Rechterbolletje onderin is je MEDEspeler, die loopt NIET in de buurt op het moment van schieten of is in de baan van het schot. Terwijl je schiet loopt die mongool naar voren en zodoende in de weg, hoe is dat buitenspel? Gaat op het moment van schieten in toch? Zo werkt het in real ook.
[ afbeelding ]
Dit is precies het idee dat ik begreep en hier is maar een reactie mogelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijk hier. Linkerbolletje is schietende speler. Linkerbolletje in de 16 is de tegenstander. Rechterbolletje onderin is je MEDEspeler, die loopt NIET in de buurt op het moment van schieten of is in de baan van het schot. Terwijl je schiet loopt die mongool naar voren en zodoende in de weg, hoe is dat buitenspel? Gaat op het moment van schieten in toch? Zo werkt het in real ook.
[ afbeelding ]
Volgens de regels; Alleen als hij in BAAN van het schot is en dat is hij dus niet want neemt niet actief deel etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op het moment van schieten staat ie toch buitenspel of niet dan?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als iemand gaat schieten, mag je snel in buitenspel positie in de baan van het schot gaan lopen, van richting veranderen en daardoor de keeper verschalken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens de regels; Alleen als hij in BAAN van het schot is en dat is hij dus niet want neemt niet actief deel etc.
Ik zei nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Kijk het pakje wat ik net open danquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe zorg je er nu voor dat je spelers uit je club naar de unassigned items krijgt? Ik had dat toen een keer gedaan maar ik weet niet meer hoeMaar ik had toen ervoor gezorgd dat ik Torres Nilo in een pack kreeg: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je daar onder ergens loopt bijvoorbeeld na een actie neem je niet actief deel nee. Het kan altijd voorkomen dat je daar loopt, je teammaat schiet, jij terugloopt en het niet ziet en de bal raakt per ongeluk, buitenspel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus als iemand gaat schieten, mag je snel in buitenspel positie in de baan van het schot gaan lopen, van richting veranderen en daardoor de keeper verschalken?![]()
![]()
![]()
Je neemt gewoon actief deel aan het spel, op het moment dat je daar de bal aanraakt.
Je wordt toch actief als je bal raakt...quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je daar onder ergens loopt bijvoorbeeld na een actie neem je niet actief deel nee. Het kan altijd voorkomen dat je daar loopt, je teammaat schiet, jij terugloopt en het niet ziet en de bal raakt per ongeluk, buitenspel?
Als je zoiets naar EA stuurt krijg je misschien een retweet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk het pakje wat ik net open dan
[ afbeelding ]
Oh, als je per ongeluk buitenspel staat, dan telt het niet! Shit, helemaal vergeten....quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je daar onder ergens loopt bijvoorbeeld na een actie neem je niet actief deel nee. Het kan altijd voorkomen dat je daar loopt, je teammaat schiet, jij terugloopt en het niet ziet en de bal raakt per ongeluk, buitenspel?
En dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je zoiets naar EA stuurt krijg je misschien een retweet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:57 schreef Djeetje het volgende:
Het is toch gewoon zo als dat als je buitenspel sta maar een tegenstander raakt de bal naar jou toe aan dan word buitenspel toch opgeheven ?
Leer lezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, als je per ongeluk buitenspel staat, dan telt het niet! Shit, helemaal vergeten....
Ja, je hebt actief en passief buitenspel, en ook expres en per ongeluk buitenspel. Nooit geweten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, als je per ongeluk buitenspel staat, dan telt het niet! Shit, helemaal vergeten....
Ja, maar hoe doe je dit nu ook alweer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk het pakje wat ik net open dan
[ afbeelding ]
De bal per ongeluk raken in buitenspel positie is toch "per ongeluk buitenspel"? En volgens jou is het dan geen buitenspel, omdat je per ongeluk de bal raaktequote:
oh dus als de bal jouw richting opgaat is het buitenspel maar als jij richting de bal gaat nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:09 schreef MolFan het volgende:
En de bal moet zijn richting op gaan, dus hinderlijk buitenspel staan. Dit was voorheen altijd anders.
Je snapt de zin nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh dus als de bal jouw richting opgaat is het buitenspel maar als jij richting de bal gaat niet
Probeer je imago op te bouwen als troll verneuk je het met dit soort opmerkingen en hondensteps.quote:
Gast je hebt een neger als avatar hou aub je mondquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer je imago op te bouwen als troll verneuk je het met dit soort opmerkingen en hondensteps.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer je imago op te bouwen als troll verneuk je het met dit soort opmerkingen en hondensteps.
Dit sowiesoquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
Betere vraag zou zijn of de AI van de spelers aangepast kan worden, zodat ze niet bij schoten per ongeluk buitenspel lopen. Want dat is op zich wel een irritatie.
Iemand die hondensteps verkoopt kan ook niet veel verstand van voetbal hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is net zo zwart als je tanden ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gast je hebt een neger als avatar hou aub je mond
Ik wilde daar gelijk antwoord op geven, maar had geen zin om het uit te leggen. Het is namelijk afhankelijk van de situatie.... Als je bijvoorbeeld een balletje breed geeft, maar de CAM wilt 'm onderscheppen en trapt 'm daardoor terug richting keeper, maar dit blijkt een perfecte steekpass op de buitenspel staande spits te zijn, dan is het geen buitenspel.quote:
Sociale werkplaats dat je mag fokken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef Revontulet het volgende:
Hardop lachen op het werk om dit buitenspel geneuzel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IF Joveticquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iemand die hondensteps verkoopt kan ook niet veel verstand van voetbal hebben
In Fifa wordt hier geen rekening mee gehouden dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wilde daar gelijk antwoord op geven, maar had geen zin om het uit te leggen. Het is namelijk afhankelijk van de situatie.... Als je bijvoorbeeld een balletje breed geeft, maar de CAM wilt 'm onderscheppen en trapt 'm daardoor terug richting keeper, maar dit blijkt een perfecte steekpass op de buitenspel staande spits te zijn, dan is het geen buitenspel.
Speelt de CAM de bal naar de LW, maar wordt door de CDM van richting veranderd en komt daardoor bij de spits, dan wordt het (in de praktijk altijd) afgevlagd.
Jij had het over een heel andere situatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
In Fifa wordt hier geen rekening mee gehouden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |