PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef MolFan het volgende:
Bij FC Twente is Luc Castaignos met 1.75 miljoen de bestbetaalde speler, terwijl Joris Mathijsen goed boert bij Feyenoord.
WAT? Castaignos?
Lekker bijtijds welquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft vanavond zin in een potje fifa ?
ik denk ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft vanavond zin in een potje fifa ?
Oke knul. Nog 1 keer dan.quote:
Voetbalzonequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef MolFan het volgende:
Ajax maakt kans op Deulofeu: 'Als alles voorbij is, gaan we erover praten'![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188820
Ik moet je wel complimenten geven. Je video's bereiken mooie kijkaantallen, stuk voor stuk. En ook al best veel abbonee's gaat de goede kant opquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke knul. Nog 1 keer dan.
Eerst kom je met lulverhalen over welke spelers bij Ajax het meeste verdienen, tegenover die bij PSV. Daar ga je al nat met je beweringen, TT bewijst gewoon je ongelijk. Dan kun je vervolgens makkelijk overspringen op je volgende feitje (totalen), maar daar ging het niet om.
Het ging erom dat jij beweert dat PSV dat buitenspelertje van Barca niet kan betalen. Vervolgens kom jij met nutteloze (en onjuiste) feitjes, die helemaal je bewering niet onderbouwen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van hondensteps
En dat is het laatste wat ik erover heb gezegd.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ik beter ben geworden
Toewel? Djeetje tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
Bij Barca verdient een speler gemiddeld het meeste toewel ze bij Man City meer betalen aan salarisen.
Nooit bij nagedacht dat een club meer spelers heeft die betaald worden ?
Jah hij is goed bezig. Haalt het natuurlijk niet bij mijn vids met soms 2.600 views per video maar dat terzijdequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet je wel complimenten geven. Je video's bereiken mooie kijkaantallen, stuk voor stuk. En ook al best veel abbonee's gaat de goede kant op
Jouw eigen vids bereiken niks, en je hebt bijna geen abbo'squote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jah hij is goed bezig. Haalt het natuurlijk niet bij mijn vids met soms 2.600 views per video maar dat terzijde
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke knul. Nog 1 keer dan.
Eerst kom je met lulverhalen over welke spelers bij Ajax het meeste verdienen, tegenover die bij PSV. Daar ga je al nat met je beweringen, TT bewijst gewoon je ongelijk. Dan kun je vervolgens makkelijk overspringen op je volgende feitje (totalen), maar daar ging het niet om.
Het ging erom dat jij beweert dat PSV dat buitenspelertje van Barca niet kan betalen. Vervolgens kom jij met nutteloze (en onjuiste) feitjes, die helemaal je bewering niet onderbouwen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van hondensteps
En dat is het laatste wat ik erover heb gezegd.
Check Dawngate video ff is gewoon van mezelf ouwe reusquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw eigen vids bereiken niks, en je hebt bijna geen abbo'sJij lift alleen mee op trailers
![]()
![]()
Je bedoelt terwijl denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat dat niet ?
Vast iets west-fries
Godverdomme geef ik je een compliment reageer je er niet eens opquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat dat niet ?
Vast iets west-fries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |