Noordzee FMquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Splut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:52 schreef Lamabal het volgende:
Als schijten een sport zou zijn was ik een top sporter.
Vandaag trouwens een clean swipe
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Baas
Je moet het in dit topic wel opnemen tegen 2 professionals heWolf en ik
quote:
Nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:15 schreef henkde_j het volgende:
Laat mij een avond Chinezen en ik kan heel goed met jullie mee komen
Daarvoor heb ik schriftelijk toestemming gekregen, het is toegestaanquote:
Och, een festival weekendje inhouden kan prima. Maar als je dan thuiskomtquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die een dag (of soms zelfs meer!) over kunnen slaan
Maar goed, volgens mij heb ik ook een metabolisme waar je eng van wordt
Ja dat zou ik ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Och, een festival weekendje inhouden kan prima. Maar als je dan thuiskomt
HELL YEAHquote:
Brandende sterquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef henkde_j het volgende:
Zo, broodje kaas met sambal.
Eens kijken of ik mee kan komen met de faxbazen
Eens! Alleen hoor ik niet wat hij zingt, ik versta "You're my constipation". Zal wel niet kloppen...quote:
Dat komt door al dat gelul over schijten hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens! Alleen hoor ik niet wat hij zingt, ik versta "You're my constipation". Zal wel niet kloppen...
Vast! En is het niet hier, dan is het wel op Twitterquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat komt door al dat gelul over schijten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |