Tot nu toe samen met m'n vriend 100 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:08 schreef Martinous het volgende:
Hoeveel geven jullie uit aan zo'n hunt?
Geen box te zien in het mailtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 03:07 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik krijg nú een mailtje van Ibood dat dag 2 van de hunt bezig is
2800 tot nog toe, tv imacquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:08 schreef Martinous het volgende:
Hoeveel geven jullie uit aan zo'n hunt?
Is het ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:09 schreef tralalala het volgende:
Hey, ik zie Paypal staan onderaan het mailtje, dacht dat dat niet meer mogelijk was?
Nopequote:Op donderdag 30 mei 2013 03:09 schreef maulibu het volgende:
Iemand interesse in die Olympus? Eén klik verwijderd van definitieve betaling..
wtf...quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen pamper aan hebben tijdens de hunt ;')
Ik ga precies hetzelfde doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:15 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat, ik vind het best zo. Ik kruip lekker m'n bedje in, en dan leg ik m'n hoofdje op m'n cinderella kussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:15 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat, ik vind het best zo. Ik kruip lekker m'n bedje in, en dan leg ik m'n hoofdje op m'n cinderella kussen![]()
![]()
Ciaoquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga precies hetzelfde doen.
Truste.
Denk dat het scripters zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:16 schreef Martinous het volgende:
Hebben ze van sommige producten echt 2-3 stuks ofzo? Of zit de heel nl te bestellen?
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:18 schreef tralalala het volgende:
Grote kans dat ze volgende hunt gewoon helemaal met Captcha gaan werken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:15 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga precies hetzelfde doen.
Truste.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:27 schreef bambino het volgende:
Heb een script gevonden nu, werkt nog niet helemaal tho
helaas wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:50 schreef perezoso het volgende:
Of probeert iemand alles te kopen en daarna rustig uitpluizen of het was is, is het niks dan cancelen ze de boel.
Aha, gezellig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer dacht ik tot ca. 20:00 uur op de tweede dag.
Ik postte pas sinds 8 uur gisteren mee.. Toch nog een mooi aantal van 210 kunnen halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee killing, ik doe niks op mijn werkof haast niks.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:53 schreef Karina het volgende:
Die chroomkleurige net he? Die vond ik ook best mooi.
Dat weet ik dus ook niet, verbaasde mij ook hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
En ik zag net een wifi kaartlezerWat moet je daar nou weer mee.
mtv en tmf zijn beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit zijn dus de tijden dat de box komt he
Meerdere, maar je moet alsnog zorgen dat je bent ingelogd, je gegevens juist zijn ingevuld en niet nadenken als je een box ziet verschijnen maar meteen op ik neem er een klikken, door de volgende schermen vliegen en bevestigen tot je in het betaalscherm zit. En dat moet binnen 2 seconden, anders heb je hem niet ;')quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:50 schreef Rivvin het volgende:
Doen ze indien er een box komt ook maar 1 box of meerdere?
Niet echt boeiende dingen nuquote:
Ja, ik hen nou niet het idee dat dit lekkerdere knoflook geeft dan zo'n dingetje van de blokker ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
Knoflookpers van 15 euro en dan nog verzendkosten erbij... gewoon eentje bij de Hema kopen.
Je accountgegevens wel, maar de gegevens voor betalen pas als je het betaalscherm krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:55 schreef Rivvin het volgende:
Kan je je gegevens ook van te voren invullen? en bedankt
Ja, je adresgegevens enzo moet je even invullen bij ibood. De betaalgegevens kan helaas pas bij de aanbieding zelf. Anders moet je even 'testen' en kijken hoe het er allemaal uitziet ;') Op het laatste moment moet je dus nog je betaalmethode bepalen en als laatste op 'plaats je bestelling' klikkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:55 schreef Rivvin het volgende:
Kan je je gegevens ook van te voren invullen? en bedankt
Je kunt wel gewoon even een broodje ofzo pakken hoor als je niks wilt missenquote:
Box kopen voor de kick en fun, en hopen dat er leuke (en verkoopbare) dingen inzitten, voor de rest alleen voor mezelf of vriend ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:03 schreef Rivvin het volgende:
Kopen jullie trouwens voor jezelf of verkopen jullie weer door op marktplaats e.d?
Al 5 boxenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:05 schreef Lamabal het volgende:
Damn, helemaal vergeten dat er een hunt was. Nog iets leuks voor bij gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |