Ik hoor net op de radio dat het bot en huid werd omdat het bloed inderdaad vervuild was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde bloed ter controle, uit nederland. Want er staat toch dat de nederlandse politie huid en bot had opgestuurd om dna te vergelijken?
Oh okee, dat klinkt aannemelijk. Maar dan snap ik nog niet hoe ze dan aan het controlemateriaal uit nederland kwamen, en waarom dat dan ook bot en huid wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat het bot en huid werd omdat het bloed inderdaad vervuild was.
Volgens mij staat dat er niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dat klinkt aannemelijk. Maar dan snap ik nog niet hoe ze dan aan het controlemateriaal uit nederland kwamen, en waarom dat dan ook bot en huid was
De 1e zin van de 2e alinea (om officieel zekerheid te krijgen... Blabla). Zit mobiel en copy paste lukt niet.quote:
Wat ontzettend erg. Als die gasten dat voor 1000 euro deden zal die informatie die ze wilden ook wel om niets gaan. Wellicht deden ze het enkel voor hun onmenselijke drift.quote:Visser en vooral Severein hebben een flink aantal klappen gekregen, zo blijkt uit de ontelbare bloeduitstortingen en botbreuken, schrijft de krant op gezag van 'betrouwbare bronnen'. (Volkskrant)
Ik denk inderdaad van familie, omdat je dan beter kunt vergelijken? Geen idee hoor, dna is dna zou je zeggen he.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dat klinkt aannemelijk. Maar dan snap ik nog niet hoe ze dan aan het controlemateriaal uit nederland kwamen, en waarom dat dan ook bot en huid was
Ik krijg een error op die link?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef Greys het volgende:
Maar die TBS is juist opgeheven nu toch?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Bradaric_vrij__.html
Dat moet nog blijken. Ik geloof daar net zo min als jou inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Injetta het volgende:
Het is echt gruwelijk wat er met die twee is gebeurd.
Het lijkt er meer op dat er ook sadisme bij is gekomen. Plezier in het mensen martelen.
Je moet er niet aan denken wat een vreselijke laatste uren ze gehad moeten hebben. De pijn. De angst. Elkaar horen en zijn lijden. Beseffen dat je laatste uur is geslagen.
Dit is niet meer een gewone afrekening, maar puur sadisme....
Ik wacht ook op de filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien hebben de Roemenen het gefilmd en zitten ze in een snuf circuit waar ze content aanleveren voor geld
snuffquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien hebben de Roemenen het gefilmd en zitten ze in een snuf circuit waar ze content aanleveren voor geld
Same here. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:27 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk wilde ik de details niet weten. Denk er regelmatig aan hoe gruwelijk het was.
En toch kan het nog veel en veel gruwelijker, als je eens leest wat Mexicaanse kartels allemaal voor een methodes hebben om te martelen en te dodenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Injetta het volgende:
Het is echt gruwelijk wat er met die twee is gebeurd.
Het lijkt er meer op dat er ook sadisme bij is gekomen. Plezier in het mensen martelen.
Je moet er niet aan denken wat een vreselijke laatste uren ze gehad moeten hebben. De pijn. De angst. Elkaar horen en zijn lijden. Beseffen dat je laatste uur is geslagen.
Dit is niet meer een gewone afrekening, maar puur sadisme....
Ja, en daar zijn ook filmpjes van die ik echt niet wil zien..het lijkt wel of de camera of telefoon die tegenwoordig iedereen heeft, een uitdaging is om het zo gruwelijk mogelijk te maken..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En toch kan het nog veel en veel gruwelijker, als je eens leest wat Mexicaanse kartels allemaal voor een methodes hebben om te martelen en te doden
Ik had hetzelfde, toen ik op mijn nuchtere maag las wat er gebeurd was. En elke dag komt er een een schepje boven op, als je denkt dat het niet erger kan. Je kan het je (ík kan het me) niet voorstellen, dat dit soort dingen gebeuren.quote:
Waarom? Dit is de werkelijkheid geen film. Daar mag je ook bij stilstaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Begrijpelijk en mooi oprecht neergezet, Maron.
Probeer het als een film/CSI-aflevering te zien. Niet om afgestompt maar wel minder emotioneel betrokken te worden...
Ik geef je een tip, da's alles.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom? Dit is de werkelijkheid geen film. Daar mag je ook bij stilstaan.
Je gaf de tip aan Maron.quote:
Haha [knip] ja, misschien draaf ik een beetje door, en wellicht laat ik me meeslepen, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, toen ik op mijn nuchtere maag las wat er gebeurd was. En elke dag komt er een een schepje boven op, als je denkt dat het niet erger kan. Je kan het je (ík kan het me) niet voorstellen, dat dit soort dingen gebeuren.
Je draaft absoluut niet door. Het is ook het eerste waar ik aan denk, daar sta je als ouder, broer, zus, andere familie, vriend, vriendin, buurvrouw, vage kennis.. wetende dat dít gebeurd is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Haha [knip] ja, misschien draaf ik een beetje door, en wellicht laat ik me meeslepen, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben..
Ik moet steeds denken aan de nabestaanden van deze arme zielen..en hoe kapot je moet gaan als je weet hoe er met je geliefden is omgesprongen..dat valt volgens mij nooit te verteren..
Morgen (vandaag;) weer een nieuwe dag, en dan toch maar weer proberen om zo goed mogelijk te zijn voor de mensen om je heen, want dat is toch het belangrijkste..
Truste PoezeligDing..en thankx voor je reactie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |