abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:04:30 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127250475
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde bloed ter controle, uit nederland. Want er staat toch dat de nederlandse politie huid en bot had opgestuurd om dna te vergelijken?
Ik hoor net op de radio dat het bot en huid werd omdat het bloed inderdaad vervuild was.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:09:15 #202
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127250578
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik hoor net op de radio dat het bot en huid werd omdat het bloed inderdaad vervuild was.
Oh okee, dat klinkt aannemelijk. Maar dan snap ik nog niet hoe ze dan aan het controlemateriaal uit nederland kwamen, en waarom dat dan ook bot en huid was :?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:10:42 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127250619
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh okee, dat klinkt aannemelijk. Maar dan snap ik nog niet hoe ze dan aan het controlemateriaal uit nederland kwamen, en waarom dat dan ook bot en huid was :?
Volgens mij staat dat er niet?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:14:35 #204
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127250725
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij staat dat er niet?
De 1e zin van de 2e alinea (om officieel zekerheid te krijgen... Blabla). Zit mobiel en copy paste lukt niet.
Maar misschien begrjp ik het verkeerd.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:15:27 #205
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_127250748
quote:
Visser en vooral Severein hebben een flink aantal klappen gekregen, zo blijkt uit de ontelbare bloeduitstortingen en botbreuken, schrijft de krant op gezag van 'betrouwbare bronnen'. (Volkskrant)
Wat ontzettend erg. Als die gasten dat voor 1000 euro deden zal die informatie die ze wilden ook wel om niets gaan. Wellicht deden ze het enkel voor hun onmenselijke drift.
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 mei 2013 @ 15:27:38 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_127251106
Eigenlijk wilde ik de details niet weten. Denk er regelmatig aan hoe gruwelijk het was. :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127251401
Een jury zal de zaak tegen Cuenca en de Roemenen gaan beoordelen.
http://www.laverdad.es/mu(...)to-201305311006.html
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:51:29 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127251678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad van familie, omdat je dan beter kunt vergelijken? Geen idee hoor, dna is dna zou je zeggen he.
pi_127252033
Het is echt gruwelijk wat er met die twee is gebeurd.
Het lijkt er meer op dat er ook sadisme bij is gekomen. Plezier in het mensen martelen.
Je moet er niet aan denken wat een vreselijke laatste uren ze gehad moeten hebben. De pijn. De angst. Elkaar horen en zijn lijden. Beseffen dat je laatste uur is geslagen.

Dit is niet meer een gewone afrekening, maar puur sadisme....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:14:17 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127252480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef Greys het volgende:

Maar die TBS is juist opgeheven nu toch? :@
http://www.telegraaf.nl/b(...)Bradaric_vrij__.html
Ik krijg een error op die link?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:41:10 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127253624
Oh, ik lees nu dit: NWS / TBS opgeheven van Goran M. Moordenaar van Maja Bradaric .

Ik ga er vooralsnog vanuit dat men niet over een nacht ijs is gegaan voor die beslissing werd genomen, en het OM beroept zich nog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127259680
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt er meer op dat er ook sadisme bij is gekomen. Plezier in het mensen martelen.
Je moet er niet aan denken wat een vreselijke laatste uren ze gehad moeten hebben. De pijn. De angst. Elkaar horen en zijn lijden. Beseffen dat je laatste uur is geslagen.

Dat moet nog blijken. Ik geloof daar net zo min als jou in
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:31:25 #213
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_127265419
Misschien hebben de Roemenen het gefilmd en zitten ze in een snuf circuit waar ze content aanleveren voor geld
Wie dit leest is gek
pi_127265557
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien hebben de Roemenen het gefilmd en zitten ze in een snuf circuit waar ze content aanleveren voor geld
Ik wacht ook op de film :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 21:43:45 #215
236264 crew  capricia
pi_127266049
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
snuff
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:15:53 #216
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127270583
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:27 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk wilde ik de details niet weten. Denk er regelmatig aan hoe gruwelijk het was. :{

:{
Same here. Verschrikkelijk.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:29:56 #217
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_127271373
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Injetta het volgende:

En toch kan het nog veel en veel gruwelijker, als je eens leest wat Mexicaanse kartels allemaal voor een methodes hebben om te martelen en te doden :N
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_127273949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En toch kan het nog veel en veel gruwelijker, als je eens leest wat Mexicaanse kartels allemaal voor een methodes hebben om te martelen en te doden :N
Ja, en daar zijn ook filmpjes van die ik echt niet wil zien..het lijkt wel of de camera of telefoon die tegenwoordig iedereen heeft, een uitdaging is om het zo gruwelijk mogelijk te maken..
Hoe gehersenspoeld of afgestompt moet je zijn om zoiets te doen..dit is toch te ziek voor woorden..
ik weet ook wel dat gevangenen, ( daar gaan we weer 40/45) de meest misselijkmakende dingen is aangedaan..door de Japanners, de Rode Khmer, de Duitsers, de Serven, de Engelsen, de Hollanders, de Turken, de Albaniërs, de Spanjaarden, de Russen etc etc etc...
Nou zou je denken dat in de tegenwoordige tijd men wel zou weten wat kan en wat niet kan, maar..helaas..
In oorlogstijd kan ik me er nog iéts bij voorstellen, maar dit gaat gewoon puur om het geld..of om pure ziekelijke moordlust..net als ik eerder, en ook Injetta al opperde..
De mens is echt het grootste primitieve beest wat er bestaat, want een dier doet zoiets niet..
Nu ik me deze week veel met deze afschuwelijke gebeurtenis heb beziggehouden, heeft dat zelfs invloed op mijn dromen, en ik wil er ook eigenlijk een beetje afstand van nemen, maar dat gaat moeilijk omdat ik toch wil weten hoe het afloopt, en of de 'vermoedelijke' daders, die gelukkig vastzitten..een bevredigende en passende straf krijgen..
Ik betrap mezelf erop dat ik dat gajes hetzelfde zou gunnen, maar dan komt weer dat stemmetje wat zegt dat je dan zelf nét zo slecht bent..
Ik ben blij dat ik geen forensisch onderzoeker ben, en ook geen rechter..want ik denk dat wanneer ik met een knip met mijn vingers de dienst zou kunnen uitmaken, ik dingen zou kunnen doen waar ik eigenlijk helemaal niet achter sta..(gelukkig sta ik alleen maar achter het aan-recht;)
Macht maakt meedogenloos, en teveel macht maakt krankzinnig...
(sorry StateOfMind..ik moest dit even kwijt aan iemand die zegt dat hij er is..;)
pi_127274612
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef Maron het volgende:

[..]

knip
Ik had hetzelfde, toen ik op mijn nuchtere maag las wat er gebeurd was. En elke dag komt er een een schepje boven op, als je denkt dat het niet erger kan. Je kan het je (ík kan het me) niet voorstellen, dat dit soort dingen gebeuren.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_127275004
Begrijpelijk en mooi oprecht neergezet, Maron. ^O^

Probeer het als een film/CSI-aflevering te zien. Niet om afgestompt maar wel minder emotioneel betrokken te worden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127275141
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Begrijpelijk en mooi oprecht neergezet, Maron. ^O^

Probeer het als een film/CSI-aflevering te zien. Niet om afgestompt maar wel minder emotioneel betrokken te worden...
Waarom? Dit is de werkelijkheid geen film. Daar mag je ook bij stilstaan.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_127275169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Waarom? Dit is de werkelijkheid geen film. Daar mag je ook bij stilstaan.
Ik geef je een tip, da's alles. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127275273
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geef je een tip, da's alles. :*
Je gaf de tip aan Maron. :) Ik gaf je mijn visie. :)
pi_127275320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, toen ik op mijn nuchtere maag las wat er gebeurd was. En elke dag komt er een een schepje boven op, als je denkt dat het niet erger kan. Je kan het je (ík kan het me) niet voorstellen, dat dit soort dingen gebeuren.
Haha [knip] ja, misschien draaf ik een beetje door, en wellicht laat ik me meeslepen, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben..
Ik moet steeds denken aan de nabestaanden van deze arme zielen..en hoe kapot je moet gaan als je weet hoe er met je geliefden is omgesprongen..dat valt volgens mij nooit te verteren..
Morgen (vandaag;) weer een nieuwe dag, en dan toch maar weer proberen om zo goed mogelijk te zijn voor de mensen om je heen, want dat is toch het belangrijkste..
Truste PoezeligDing.. :O en thankx voor je reactie..
En @ El_Matador..dank je wel..fijn om te weten dat je zelfs op een forum echte mensen kan ontmoeten.. :{
pi_127275559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Haha [knip] ja, misschien draaf ik een beetje door, en wellicht laat ik me meeslepen, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben..
Ik moet steeds denken aan de nabestaanden van deze arme zielen..en hoe kapot je moet gaan als je weet hoe er met je geliefden is omgesprongen..dat valt volgens mij nooit te verteren..
Morgen (vandaag;) weer een nieuwe dag, en dan toch maar weer proberen om zo goed mogelijk te zijn voor de mensen om je heen, want dat is toch het belangrijkste..
Truste PoezeligDing.. :O en thankx voor je reactie..
Je draaft absoluut niet door. Het is ook het eerste waar ik aan denk, daar sta je als ouder, broer, zus, andere familie, vriend, vriendin, buurvrouw, vage kennis.. wetende dat dít gebeurd is. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')