Nee, het waren twee moonlightende Roemeense tandartsen, die Cuenca erbij gehaald had, omdat Severein plotseling tandpijn kreeg... maar ja ze waren nogal onhandig, dus terwijl ze een paar tanden aan het trekken waren, stootten ze per ongeluk met de boor tegen de kaak van Severein, die daarop gilde van de pijn (ook de verdoving werkte niet echt goed)... waarop Visser in paniek het kamertje waarin de behandeling plaatsvond inrende (wat alleen maar logisch is)... Enfin, de Roemeense tandartsen inmiddels ook in paniek, bang dat hun vergunning zou worden ingetrokken... dus de één probeerde Severein kalm te houden en de ander Visser, en dat deden ze uit onhandigheid ietwat hardhandig... Cuenco, die buiten een sigaretje aan het roken was, komt erbij en schiet vervolgens ook in de stress... en ja, die heeft idd wat te veel thrillers gelezen, naar het schijnt, en kwam dus op het idee om de lichamen weg te werken in de citrusboomgaard van een kennis...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
De niets vermoedende Roemenen wisten niet in welk wespennest ze terechtkwamen, kwamen alleen wat geld ophalen eigenlijk en dat liep uit de hand.
Wrs een oud Spaans ritueel...?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef sig000 het volgende:
Maar waarom dan in een citroenen boomgaard?
De beste post in dit topic tot nog toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het waren twee moonlightende Roemeense tandartsen, die Cuenca erbij gehaald had, omdat Severein plotseling tandpijn kreeg... maar ja ze waren nogal onhandig, dus terwijl ze een paar tanden aan het trekken waren, stootten ze per ongeluk met de boor tegen de kaak van Severein, die daarop gilde van de pijn (ook de verdoving werkte niet echt goed)... waarop Visser in paniek het kamertje waarin de behandeling plaatsvond inrende (wat alleen maar logisch is)... Enfin, de Roemeense tandartsen inmiddels ook in paniek, bang dat hun vergunning zou worden ingetrokken... dus de één probeerde Severein kalm te houden en de ander Visser, en dat deden ze uit onhandigheid ietwat hardhandig... Cuenco die buiten een sigaretje aan het roken was, komt erbij en schiet vervolgens ook in paniek... en ja, die heeft idd wat te veel thrillers gelezen, naar het schijnt, en kwam dus op het idee om de lichamen weg te werken in de citrusboomgaard van een kennis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Inderdaad, hadden ze al een praktijk in Spanje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet ik veel wat twee Roemeense tandartsen bezielt...
Nee, rondtrekkende Roemeense tandartsen hèquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad, hadden ze al een praktijk in Spanje?
Ze bleven dan toch weer erg lang in de buurt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, rondtrekkende Roemeense tandartsen hè
Ze wilden zich per 01/01/2014 in Nederland vestigen dus toen Cuenco hen opbelde met de mededeling dat hij een Hollandse klant voor hen had, gingen ze daar gretig op in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze bleven dan toch weer erg lang in de buurt?
Met nieuwe revolutionaire marmeren vullingen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze wilden zich per 01/01/2014 in Nederland vestigen dus toen Cuenco hen opbelde met de mededeling dat hij een Hollandse klant voor hen had, gingen ze daar gretig op in.
Dna ,vingerafdrukken ,schoenafdrukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:09 schreef LogiteX het volgende:
Hoe kan er eigenlijk aangetoond worden dat die Roemenen daar waren? 1 getuige lijkt mij niet genoeg.
ISC Espana do Valencia idd...quote:
Wat heb jij toch met die o's, Ryan? Eerst "Cuenco" en nu do Valencia? Ligt dat in Portugal?quote:
Ik verzin gewoon wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die o's, Ryan? Eerst "Cuenco" en nu do Valencia? Ligt dat in Portugal?
dat had ik eerst ook, vond het nogal opmerkelijk...maar ik weet niet wat voor auto die vriendin had, maar wellicht hebben ze de "type" auto van Visser en Severein als smoes gebruikt, die hadden een klein autootje, en misschien had de vriendin een Landrover of iets dergelijks en hebben ze Visser en Severein wijsgemaakt dat het beter was om met de Landrover te gaan omdat de route moeilijk te berijden terrein was ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan zelf moeilijk een situatie voorstellen waarin het logisch is dat de vriendin die Nederlanders naar dat huis brengt terwijl ze zelf ook een huurauto hadden en dan na het ritje vertrekt die vriendin weer...
Alstublieft, De Volkskrant:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou afwachten waar de (spaanse) kranten vandaag mee komen.
quote:'Visser en Severein doodgeslagen, lichamen in bijtende soda gelegd'
Oud-volleybalster Ingrid Visser en zakenman Lodewijk Severein zijn doodgeslagen. Dat blijkt uit voorlopige resultaten van de autopsie, zo schrijft de Spaanse krant La Verdad vrijdag. Het werk van de forensische onderzoekers was bijzonder moeilijk, omdat de stoffelijke resten van het stel al 12 dagen onder de grond lagen en doordat hun lichamen in caustische (bijtende) soda waren gelegd.
De twee Roemenen die worden verdacht van de moord op de twee Nederlanders in Zuid-Spanje, verschenen donderdag voor de rechter. De twee zouden in opdracht hebben gehandeld van de eveneens gearresteerde Juan Cuenca Lorente, technisch directeur van de volleybalclub waar Visser speelde in de jaren 2009 - 2011.
Dat was toch al bekend?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:19 schreef Marrije het volgende:
Niet doodgebloed, dus dat in stukken zagen was na de dood.
Ja, deels wel, Ingrid zou niet tot nauwelijsk zijn gemarteld. Maar over Lodewijk had ik dat nog niet begrepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?
Blijft niettemin heftig.
Tsja...en dan te bedenken dat zulke beestachtigheden overal op de wereld gebeuren...iedere dag weer..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Meestal zijn het zelf tamelijk duistere figuren die in stukken eindigen in een koffer, dus dan heb ik er niet al teveel medelijden mee. In dit geval ligt dat toch anders.. Vind het heel erg en onbegrijpeijk dat er levende wezens zijn die een ander zoiets aan kunnen doen..
Klopt.. ik las toevallig net dat de moordenaar van Maja Bradaric vandaag is vrijgekomen.. dat was ook zo'n onbegrijpelijke weerzinwekkende daad. Van mij had die gozer de doodstraf mogen krijgen, verdient geen 2e kans meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:46 schreef Maron het volgende:
[..]
Tsja...en dan te bedenken dat zulke beestachtigheden overal op de wereld gebeuren...iedere dag weer..
Dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. ik las toevallig net dat de moordenaar van Maja Bradaric vandaag is vrijgekomen.. dat was ook zo'n onbegrijpelijke weerzinwekkende daad. Van mij had die gozer de doodstraf mogen krijgen, verdient geen 2e kans meer.
Ik ben tegen de doodstraf, maar hoe lang heeft ie vast gezeten? Tien jaar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. ik las toevallig net dat de moordenaar van Maja Bradaric vandaag is vrijgekomen.. dat was ook zo'n onbegrijpelijke weerzinwekkende daad. Van mij had die gozer de doodstraf mogen krijgen, verdient geen 2e kans meer.
9 jaar ofzo.. Hij was ook nog minderjarig toen het gebeurde toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf, maar hoe lang heeft ie vast gezeten? Tien jaar?
Onbegrijpelijk, dit moet ook moeilijk te verteren zijn voor de familie van Maja.
Vakmensen zijn het. Wij zouden alleen maar kunnen kotsen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:31 schreef Re het volgende:
ik vind het knap hoe je dat zo na 12 dagen onder de grond, in bijtende loog en met een compleet vernield hoofd nog kan waarnemen...
Ja: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AP0069quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef Gert het volgende:
Heeft de moordenaar van Maja geen tbs dan, na zijn straf?
Gelukkig. Dacht al..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AP0069
http://www.volkskrant.nl/(...)n-doodgeslagen.dhtmlquote:De Roemenen zouden bekenden zijn van de politie in hun eigen land. De politie in Roemenië zegt echter geen mededelingen te kunnen doen over de twee.
Maar die TBS is juist opgeheven nu toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AP0069
Wat een afschuwelijke dood, bah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laatste stukje van artikel dat Gert postte (wellicht pas later toegevoegd):
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-doodgeslagen.dhtml
En zoiets is dan lid van de "Europeese Unie"..corrupte kliek..de "politie" zou wel eens bang kunnen zijn dat wanneer er mededelingen worden gedaan over die twee, er wel eens meer verteld zou kunnen worden dan ze lief is..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:De Roemenen zouden bekenden zijn van de politie in hun eigen land. De politie in Roemenië zegt echter geen mededelingen te kunnen doen over de twee.
Ze hebben dus dna materiaal van die lichamen vergeleken met huid- en botweefsel dat de nederlandse politie had opgestuurd. Maar hoe kwam nederland daar dan aan? Van familieleden ofzo? Maar waarom dan bot en huid en niet gewoon bloed?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef Gert het volgende:
Officiële bevestiging nu door de politie, dat de lichamen van Severijn en Visser zijn.
Bloed kan misschien vervuild raken door ander bloed (van de daders bijv.)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben dus dna materiaal van die lichamen vergeleken met huid- en botweefsel dat de nederlandse politie had opgestuurd. Maar hoe kwam nederland daar dan aan? Van familieleden ofzo? Maar waarom dan bot en huid en niet gewoon bloed?
Ik snap het niet
Maar ik bedoelde bloed ter controle, uit nederland. Want er staat toch dat de nederlandse politie huid en bot had opgestuurd om dna te vergelijken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bloed kan misschien vervuild raken door ander bloed (van de daders bijv.)
Ik neem aan van Ingrid en Lodewijk, ze gaan niet in gezonde mensen lopen te hakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde bloed ter controle, uit nederland. Want er staat toch dat de nederlandse politie huid en bot had opgestuurd om dna te vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |