abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127199858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de waarheid via de Roemenen te achterhalen valt, tenzij dat goed in hun straatje past.
Denk het ook niet. Als die Roemenen inderdaad alleen zijn ingehuurd voor het vuile werk, weten die waarschijnlijk ook niet hoe het precies zit. Die zijn gewoon betaald om hun werk te doen.
pi_127199938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef Chazr het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Ik denk dat Severein zijn zakenpartners verkeerd heeft ingeschat. Visser had er niets mee te maken verder.

In de bron van Elsevier staat iets over diamanthandel vanuit midden-Afrika naar Amsterdam, maar mijn Spaans is te slecht om het helemaal te doorgronden. Iemand?

http://www.laverdad.es/mu(...)nazado-20130530.html
Cuenca en severein hadden ruzie over de 10k en Severein heeft Cuenca bedreigd, er staat nog wat meer maar dat lijkt me het belangrijkste

Ingrid visser was ook zwanger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_127199962
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Witwassen van grote sommen geld is vooral toch een fenomeen dat verband houdt met de georganiseerde misdaad, denk ik hoor.
Die hebben stapels geld en die moeten legaal het geldverkeer in gesluisd worden, anders kunnen ze niet in weelde leven...
Zo moeilijk is het verschil niet te zien.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:13:35 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127200405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met de georganiseerde misdaad, bedoel je?
Nou ja, tenzij anders zou blijken, schat ik die Severein daar niet op in...
Hij heeft zijn geld niet verdiend uit criminele bronnen, waarom zou hij om het te laten renderen zich dan wel inlaten met criminelen? Klinkt niet logisch.
Dat bedoelde ik niet direct. Maar misschien wel indirect.
Dus,hij had contacten waarvan hij dacht dat ze ok waren maar die bleken toch niet ok, of die contacten hadden contacten die niet ok zijn.
pi_127200484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet direct. Maar misschien wel indirect.
Dus,hij had contacten waarvan hij dacht dat ze ok waren maar die bleken toch niet ok, of die contacten hadden contacten die niet ok zijn.
Ja, okee, ik denk dat dat ook voor de hand liggend is, alleen stom van hem om dan achter die 10K aan te gaan, denk ik...
Had dat als collateral damage afschreven...
I´m back.
pi_127200600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het verschil niet te zien.
Klopt idd, de frontmen van dit soort operaties zijn niet te onderscheiden van legitieme zakenlui...
I´m back.
pi_127200815
Hand voor de ogen en gewoon verdergaan

Wat deden Ingrid en severein overigens in Murcia?
pi_127200870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hand voor de ogen en gewoon verdergaan

Wat deden Ingrid en severein overigens in Murcia?
Afspraak bij een vruchtbaarheidskliniek, wrs voor controle.
I´m back.
pi_127200922
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Afspraak bij een vruchtbaarheidskliniek, wrs voor controle.
Maar woonden ze daar?
pi_127200945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar woonden ze daar?
Nee, hier in Nederland.
Ze hebben er wel gewoond.
I´m back.
pi_127201065
Hoe kwam severein in Spanje terecht? Via oude contacten?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:39:24 #62
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_127201407
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2013 02:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

In Afrika hebben ze altijd mooi weer.
maar daardoor zijn ze daar ook weer lui
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_127201420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ria Visser heeft tussen 2009 en 2011 gevolleybald bij de club waarvan Cuenca de technisch-directeur was...
In 2011 was de club failliet, mede door toedoen wrs van Cuenca...
I´m back.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:40:44 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127201456
Ria Visser :o ?
2000 light years from home
pi_127201474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef Merkie het volgende:
Ria Visser :o ?
Ingrid, sorry.
I´m back.
pi_127201499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zowel Cuenca (manager) als Liferte (voormalig eigenaar) waren betrokken bij de volleybalclub waar Visser speelde. In die periode heeft Severein hen leren kennen.
pi_127201527
Wat deed severein?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:43:02 #68
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_127201549
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ria Visser heeft tussen 2009 en 2011 gevolleybald bij de club waarvan Cuenca de technisch-directeur was...
In 2011 was de club failliet, mede door toedoen wrs van Cuenca...
dan zal Mart Smeets ook wel aardig ondersteboven zijn van het tragische bericht.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_127201832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat deed severein?
Lodewijk Severein (57) was oud-volleyballer van Martinus. Hij was een zakenman die zijn internetbedrijf HCC verkocht aan Xs4all. In 2005 werd hij mede-eigenaar van Guna Partners, een Zaanse investeringsmaatschappij. Daarvoor was hij manager van de nationale volleybalploeg en in die tijd leerde hij Visser kennen. Sinds 2005, toen Visser van haar man scheidde, hebben zij een relatie.

http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)nman-miljoenen.dhtml
pi_127202298
En je dan laten afslachten voor 10k in een panda, denk dat er iets niet klopt :')
pi_127202930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je dan laten afslachten voor 10k in een panda, denk dat er iets niet klopt :')
Niet alleen die 10k, die brievenbus firma kan voor van alles gebruikt zijn. Misschien is severijn daar achter gekomen en heeft hij gedreigd mijn geld terug of ik ga openbaar.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_127203583
"Spanningen
Juan Cuenca zou aan Severein niet hebben kunnen uitleggen wat hij met de 10.000 euro had gedaan, waarop Severein zijn ingelegde geld terugeiste. De spanning tussen de twee liep daarbij dusdanig op, dat hoofdverdachte Cuenca zich door hem ‘bedreigd’ voelde.
Cuenca zegt tegen de politie dat hij de Nederlanders levend achterliet in het huis in Molina de Segura, met de twee Roemenen die eerder deze week werden opgepakt. Evedasto Lifante, voormalig eigenaar van volleybalclub CAV Murica 2005, zou volgens Cuenca vervolgens een ontmoeting met de twee hebben gehad. Lifante zelf ontkent betrokken te zijn. Hij voelt zich nu ernstig bedreigd vanwege de beschuldigingen, zegt hij op de voorpagina van de krant.
"

Totaal ongeloofwaardig verhaal natuurlijk van die Cuena
Waarom zouden Visser en Severein dan überhaupt met 2 vage Roemen in een huis achterblijven, die locatie was natuurlijk ook niet zodanig dat je daar langer zou willen verblijven.
Hij probeert zichzelf gewoon onschuldig te pleiten.
Ik vraag me af waarom we alleen info horen over hetgeen Cuena heeft verklaard, ik neem aan dat die Roemenen toch ook een verklaring hebben afgelegd
pi_127204239
Nee, die roemenen doen wat echte criminelen doen, zoveel mogelijk de kaken op elkaar houden in afwachting van een goede deal.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:47:49 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127204519
Vraag me af voor welk bedrag die Roemeense killers de klus geklaard hebben. Zou me weinig verbazen als het een grijpstuiver blijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127204650
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
Waarom zouden Visser en Severein dan überhaupt met 2 vage Roemen in een huis achterblijven, die locatie was natuurlijk ook niet zodanig dat je daar langer zou willen verblijven.
Waarschijnlijk bleven ze daar ook niet vrijwillig achter, zodat in die verklaring toch een kern van waarheid zit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')