Denk het ook niet. Als die Roemenen inderdaad alleen zijn ingehuurd voor het vuile werk, weten die waarschijnlijk ook niet hoe het precies zit. Die zijn gewoon betaald om hun werk te doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de waarheid via de Roemenen te achterhalen valt, tenzij dat goed in hun straatje past.
Cuenca en severein hadden ruzie over de 10k en Severein heeft Cuenca bedreigd, er staat nog wat meer maar dat lijkt me het belangrijkstequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef Chazr het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Ik denk dat Severein zijn zakenpartners verkeerd heeft ingeschat. Visser had er niets mee te maken verder.
In de bron van Elsevier staat iets over diamanthandel vanuit midden-Afrika naar Amsterdam, maar mijn Spaans is te slecht om het helemaal te doorgronden. Iemand?
http://www.laverdad.es/mu(...)nazado-20130530.html
Zo moeilijk is het verschil niet te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Witwassen van grote sommen geld is vooral toch een fenomeen dat verband houdt met de georganiseerde misdaad, denk ik hoor.
Die hebben stapels geld en die moeten legaal het geldverkeer in gesluisd worden, anders kunnen ze niet in weelde leven...
Dat bedoelde ik niet direct. Maar misschien wel indirect.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met de georganiseerde misdaad, bedoel je?
Nou ja, tenzij anders zou blijken, schat ik die Severein daar niet op in...
Hij heeft zijn geld niet verdiend uit criminele bronnen, waarom zou hij om het te laten renderen zich dan wel inlaten met criminelen? Klinkt niet logisch.
Ja, okee, ik denk dat dat ook voor de hand liggend is, alleen stom van hem om dan achter die 10K aan te gaan, denk ik...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet direct. Maar misschien wel indirect.
Dus,hij had contacten waarvan hij dacht dat ze ok waren maar die bleken toch niet ok, of die contacten hadden contacten die niet ok zijn.
Klopt idd, de frontmen van dit soort operaties zijn niet te onderscheiden van legitieme zakenlui...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het verschil niet te zien.
Afspraak bij een vruchtbaarheidskliniek, wrs voor controle.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hand voor de ogen en gewoon verdergaan
Wat deden Ingrid en severein overigens in Murcia?
Maar woonden ze daar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Afspraak bij een vruchtbaarheidskliniek, wrs voor controle.
maar daardoor zijn ze daar ook weer luiquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze altijd mooi weer.
Ria Visser heeft tussen 2009 en 2011 gevolleybald bij de club waarvan Cuenca de technisch-directeur was...quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kwam severein in Spanje terecht? Via oude contacten?
Zowel Cuenca (manager) als Liferte (voormalig eigenaar) waren betrokken bij de volleybalclub waar Visser speelde. In die periode heeft Severein hen leren kennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kwam severein in Spanje terecht? Via oude contacten?
dan zal Mart Smeets ook wel aardig ondersteboven zijn van het tragische bericht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ria Visser heeft tussen 2009 en 2011 gevolleybald bij de club waarvan Cuenca de technisch-directeur was...
In 2011 was de club failliet, mede door toedoen wrs van Cuenca...
Lodewijk Severein (57) was oud-volleyballer van Martinus. Hij was een zakenman die zijn internetbedrijf HCC verkocht aan Xs4all. In 2005 werd hij mede-eigenaar van Guna Partners, een Zaanse investeringsmaatschappij. Daarvoor was hij manager van de nationale volleybalploeg en in die tijd leerde hij Visser kennen. Sinds 2005, toen Visser van haar man scheidde, hebben zij een relatie.quote:
Niet alleen die 10k, die brievenbus firma kan voor van alles gebruikt zijn. Misschien is severijn daar achter gekomen en heeft hij gedreigd mijn geld terug of ik ga openbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je dan laten afslachten voor 10k in een panda, denk dat er iets niet klopt
Waarschijnlijk bleven ze daar ook niet vrijwillig achter, zodat in die verklaring toch een kern van waarheid zit..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
Waarom zouden Visser en Severein dan überhaupt met 2 vage Roemen in een huis achterblijven, die locatie was natuurlijk ook niet zodanig dat je daar langer zou willen verblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |