Tuurlijk, alsof je smoesjes me iets kunnen schelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef bambino het volgende:
[..]
deze was eigenlijk voor 101 en daarna wilde ik stoppen
Maar omdat ajacied die kaapte deed ik deze maar
Tamperequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waar in Finland?(heb er stage gelopen)
haha!quote:
Slim welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga heel even iets anders doen voor ik ga slapen, anders dan kom ik echt niet in slaap straks
ohh diequote:
automatisch, neequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is het zo dat als een product amper verkoopt dat het dan na een paar minuten automatisch is 'uitverkocht'? En zoja, na hoelang.
Verstandig. Sweet dreams lieverdquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga heel even iets anders doen voor ik ga slapen, anders dan kom ik echt niet in slaap straks
verschiltquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is het zo dat als een product amper verkoopt dat het dan na een paar minuten automatisch is 'uitverkocht'? En zoja, na hoelang.
If you don't care, don't askquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof je smoesjes me iets kunnen schelen
Welcome to iboodquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komen nou telkens dezelfde dingen langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |