Daar kan je best lollig over gaan doen, maar bij mij werkte dit echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met eten. Alleen op de even dagen van de oneven maanden als de maan vol is een tomaat. En smeer pindakaas op je voetzolen.
Moet je op het kamp wonen om een tattoo te willen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom wil je een tatoeage, woon je op het kamp ofzo?
harstikke bedanktquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef unitedshoties het volgende:
• Vergroot je eiwit-inname.
• Eet 200-300 calorieën onder je onderhoud (2000kcal).
• Drink veel water op een dag. Let niet op hoeveel liter, maar gewoon dat je in ieder geval een aantal glazen op hebt.
• Probeer suiker en zoetjes te vermijden. Thee drink je maar zonder suiker, net als koffie, etc.
• Eet een stevig ontbijt met bijvoorbeeld een bak magere franse kwark.
450 kg mee afgevallen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met eten. Alleen op de even dagen van de oneven maanden als de maan vol is een tomaat. En smeer pindakaas op je voetzolen.
Nee, gewoon tellen wat je naar binnen werkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef xShrnn het volgende:
kan je dat denk je ergens vinden een calorieën dieet, of kan ik beter langs de dieetiste?
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.quote:
Tja, wat is tegenwoordig wel gezond??quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.
Kan prima, da's iets meer dan 3 kilo per maand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.
Oh vergeten erbij te vertellen, ben al van die prikpil af hoor!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Osiris024 het volgende:
Je weet waar het van komt en toch ga je daar niets aan doen ?
Alleen het gevolg bestrijden lijkt me nou niet echt slim.
Ja, vraag ik me ook soms af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Weekendwarrior het volgende:
[..]
Tja, wat is tegenwoordig wel gezond??
maar binnen n halfjaar 20 kg minder moet wel lukken hoor!
Kan prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef xShrnn het volgende:
[..]voor jou is het misschien shit, voor andere belangrijk..
Ik heb het op dit moment wel heel erg veel..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kan prima.
Kilo'tje per week is te doen.
Maar heb jij daar ook de discipline voor?
Daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Ik heb het op dit moment wel heel erg veel..
jawel, omdat ik een enorme hormonen boost heb gekregen door de prikpil en ik allergisch ben voor hormonen net als me oma, die was er in korte tijd ook heeel veel aangekomen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]Topic 732873292379823 deze maand over snel afvallen.
Je bent toch ook niet snel dik geworden of wel?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Maar daarom gaat me vriend mee naar de sportschool om me motivatie erin te houden, we doen beide ons eigen ding daar.. maar als hij ziet dat ik het dreig op te geven dan springt hij bij..
Ga me volgende week aanmelden, onbeperkt sporten.
http://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Maar daarom gaat me vriend mee naar de sportschool om me motivatie erin te houden, we doen beide ons eigen ding daar.. maar als hij ziet dat ik het dreig op te geven dan springt hij bij..
Ga me volgende week aanmelden, onbeperkt sporten.
Ik weet het maar er is iets mis met me darmen, en heb het chronisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Als je iemand nodig hebt om mee te gaan sporten gaat het sowieso niks worden.
'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Je moet afvallen omdat je het doet voor jezelf, niet omdat je gvd een tatoeage wil nemen
Omdat motivatie van binnen uit moet komen en niet van buitenaf of om een of andere fucking tattooquote:
Dat is niet de enige reden, maar wel een van de redenen die meespeelt hierin!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat motivatie van binnen uit moet komen en niet van buitenaf of om een of andere fucking tattoo
Zij heeft anders wel een punt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Jij weet niets van mijn doktersverleden, dus laat mensen lekker in hun waarden.:)
Toch heeft ze wel een puntje, je verhaal de aangedragen oplossing is bij voorbaat kansloos omdat je het blijkbaar met al je klachten onmogelijk kan uitvoeren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Jij weet niets van mijn doktersverleden, dus laat mensen lekker in hun waarde .:)
Oh come on, als je het echt wil doen, dan ga je het gewoon doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Jij weet niets van mijn doktersverleden, dus laat mensen lekker in hun waarden.:)
Ja toch, niet dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef Paralectic het volgende:
[..]
450 kg mee afgevallen!
Dat was echt fantastisch!
Amfetamine is de enige en echte werkende snelle oplossing, daar heb ik hele goede resultaten bij gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Oh btw, de snelste manier om 20 kilo af te vallen is om gewoon een lichaamsdeel te amputeren.
Ik zou een been doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |