t-mobile hotspotsquote:
you know its truequote:
dons is wel heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
valt mee, het is syntetisch dus tenzij je allergisch bent is het wel oke voor die prijs, anders beter dons (maar is duurder).
Ik durf dat niet, bang dat dat ineens in de fik vliegt ofzoquote:
het probleem is hem ook meer in de zomer (hier dan)quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook. Als het echt heel koud is een laken eronder.
kut trein...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De trein zegt niks terug
vroeger zeiden we altijd ... henk de spermatankquote:
zomer ookquote:
Sweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand zit veel te hard candy crush te spelen hier
fok in mobile laden, heb je alleen tekst...best goed te doenquote:
ik speel altijd AoEquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koud bed, lekker warm worden onder de dekens, maar wel altijd een raampje open, lekker een koud hoofdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik wil wel in een koud bed stappen.
Ik zeg het nog steedsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroeger zeiden we altijd ... henk de spermatank![]()
dat komt alleen in films voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, bang dat dat ineens in de fik vliegt ofzoHet lijkt me wel heel lekker, ik slaap nu gewoon met 2 dekens over elkaar
die ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, bang dat dat ineens in de fik vliegt ofzoHet lijkt me wel heel lekker, ik slaap nu gewoon met 2 dekens over elkaar
Text only kan ook op je desktop hoor. Tenminste kon wel altijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fok in mobile laden, heb je alleen tekst...best goed te doen
Boh, wel een gekochte deken en niet een gehuurde toch? En kan ook in de tuin gebruikt wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig momenteel onder een deken
we zouden vriendjes moeten worden!!
geluid te hard of hoor je hem tikken ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Warme kruiken of pittenzakken? Verwarmd ook maar kan niet in de fik vliegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
volgende keer maar doen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fok in mobile laden, heb je alleen tekst...best goed te doen
jezus wat een geldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
zomer ookademt beter dan al het andere. Volgens mij was mijn dekbed 500e als ik me niet vergis, van dons en dubbele laag maar hij ligt perfect !
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vroeger ook in t echt hoor.quote:
ik ben meestal PoE of healer manquote:
ik hoop dat je vriendje henk heetquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor telkens sweet en devine en SUGAR CRUSH!
ja, daarom mobiel.fok.nlquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Text only kan ook op je desktop hoor. Tenminste kon wel altijd.
Oh nee het moet echt zo warm mogelijk zijn bij mijquote:
precies dat manquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, wel een gekochte deken en niet een gehuurde toch? En kan ook in de tuin gebruikt worden
quote:
Die pittenzakken meuren zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Warme kruiken of pittenzakken? Verwarmd ook maar kan niet in de fik vliegen
Vroeger jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
vroeger ook in t echt hoor.
ik durf om die reden ook niet electrisch. plus ik ben van mezelf een kachel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |