SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
quote:
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is... sprookjes vind ik al niks aan
Mooi, dan slaan we dat overquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Verkapt naamtopiquequote:
Afknapperquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat haar vriend belde toen we bezig waren.![]()
Maar maar maarquote:
Mooi, dan ben ik iig goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon slecht in bed. Saai enz. Ik lig erbij als een dode zeester
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we maar een keer verandering in brengen!!
Dan ga jij er wel heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
Die zijn wel leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK MOET EEN EZELTJE STREKJE KEUTELMUNT HALEN HOOR!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik iig goed.
[..]
Was er niet nog een (uitgestelde) efteling meet gepland ?
Kan je die eten?quote:
eftelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus? De efteling is een pretpark, alleen het sprookjesbos heeft iets met sprookjes te maken, de rest van het park niet hoor.
Van wie weet jij dat jouw ster een zilte smaak heeft dan?quote:
Met blauwe ballen?quote:
Stiekem vind ik je reactie best wel bekrompen. Sorry hoor maar zeggen dat je sprookjes niet leuk vindt (prima, vooral niet leuk vinden) en dat dan als halve reden aangeven om een geweldig pretpark maar te mijden.quote:
Gezelligquote:
Waarom zou ik romantisch met Huppel door het bos willen lopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker romantisch door het sprookjesbos slenteren joh
Gheghe, goed plan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh...ik had 'm nog niet door![]()
Ik moet even wat eten geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |