Gelukkig hoef ik alleen maar te differentiëren en integreren bij dat voortentamen.quote:
Ja kutschoolquote:
Sowieso differentiërenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik alleen maar te differentiëren en integreren bij dat voortentamen.
Jij had u gebruikt en zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso differentiërenwerkelijk iedereen had op het examen de kettingregel niet toegepast
ik wel
Huh, wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had u gebruikt en zo?Ik ga gewoon gelijk van het ene naar het andere.
Pleur het in je GR?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dit moet ik dus onthouden, nog meer zelfs.
Had je in de 3e al wiBquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog heb meegekregen van wiskunde B in 3 havo was de discriminant
Nou, weet je wel, stellen dat u is blablabla, en aantonen dat je u in de originele formule pleurt.quote:
Ja ergens na 3 maanden moesten wij al kiezen zodat we in dat jaar nog konden overstappen van B naar A. Want dat kon in de 4e niet meer.quote:
Dat is gewoon b²-4ac.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog heb meegekregen van wiskunde B in 3 havo was de discriminant
Zodra je dat inleverformulier binnen hebt het hele pakket bij je afdelingsleider gooien. Doe je HAVO trouwens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja kutschoolGaat volgens mij altijd gezamenlijk met alle andere klassen, ze houden geen rekening met examenklassen
Maar denk wel dat als je dan op vakantie gaat je ze nu al kan langsbrengen eigenlijk
tuigleefquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Mijn katten liggen op bed en nu pas ik er niet meer bij en nu moet ik maar blijven zitten![]()
Wij konden binnen ons profiel niet eens kiezen CM EM is A en NT NG is Bquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ergens na 3 maanden moesten wij al kiezen zodat we in dat jaar nog konden overstappen van B naar A. Want dat kon in de 4e niet meer.
Ja dat inleverformulier komt mijn school kennende een week van te voren pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zodra je dat inleverformulier binnen hebt het hele pakket bij je afdelingsleider gooien. Doe je HAVO trouwens?
Krijg je van Van Dijk zelf opgestuurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat inleverformulier komt mijn school kennende een week van te voren pasHavo idd!
Wtf lul jij nou weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, weet je wel, stellen dat u is blablabla, en aantonen dat je u in de originele formule pleurt.
Wij konden bij EM kiezen en bij NT en NG alleen bij CM nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wij konden binnen ons profiel niet eens kiezen CM EM is A en NT NG is B
Achja, ik zie het op 11 juli wel weer anders geef ik ze wel mee aan een vriend of nichtje ofzo als ik niet kanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je van Van Dijk zelf opgestuurd
Je doet nu toch examens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben er over aan het denken om komend schooljaar een wiskunde B certificaat erbij te doen, puur voor de lol.
Ik
terwijl je al je vwo diploma hebt met wisk b?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben er over aan het denken om komend schooljaar een wiskunde B certificaat erbij te doen, puur voor de lol.
Ik
Aquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
terwijl je al je vwo diploma hebt met wisk b?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik
Ja, dat moet ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer?Ik heb gewoon basic gedifferentiëerd en toen * de afgeleide van dat wat tussen haakjes stond
Kansloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is verboden in wis A en B tegelijk examen te doen.
Ach, als je een hobby zoekt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook.Maar je hebt van die figuren die dan dat gedoe tussen de haakjes apart gaan differentiëren, en er dan weer in proppen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik schrijf echt niet hele lulverhalen hoor heb alleen * -1 erbij gezet
m&o samengevat misschienquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Iemand atlas kopen? Uitwerkingen van LWEO of Stoffels vwo? Aardrijkskunde, economie of m&o samengevat?
Discriminant, dat leerde ik in de 1e alquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van de havo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Discriminant, dat leerde ik in de 1e al
Ik zat in de eerste op het Gymnasium en kan het niet herinnerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Discriminant, dat leerde ik in de 1e al
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hoi ik wil een tweepersoonsbed voor het geval ik seks ga hebben''
MARC
Doe mij ook maar zo'n school waar je niet lager dan een 4,8 kan halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Voor mijn allereerste wiskunde proefwerk op de middelbare school had ik een 4,8. Valt nog mee denk je, maar in het trimester kon je dus niet lager dan een 4,8 scoren, anders had ik een 1 gehad
Eerste trimester hé.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe mij ook maar zo'n school waar je niet lager dan een 4,8 kan halen
tevens had ik daar voor een 8 hehe
in de brugklas kon je niet lager halen dan een 3 met een sterretjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe mij ook maar zo'n school waar je niet lager dan een 4,8 kan halen
tevens had ik daar voor een 8 hehe
alsnog haha. Bij ons was het dan dat je niet lager dan een 2 kon halen. Nou, het verschil tussen 1 en 2 bis ook niks.quote:
BOEEEEquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
Ik ga aan schoolwerk beginnen. Boe mij weg als ik hier weer kom.
Kraaaaaaaaaabsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
tooooooooooooooooooootooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Wil je Rez even zeggen dat ik nog aan hem denk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |