Wtf lul jij nou weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, weet je wel, stellen dat u is blablabla, en aantonen dat je u in de originele formule pleurt.
Wij konden bij EM kiezen en bij NT en NG alleen bij CM nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wij konden binnen ons profiel niet eens kiezen CM EM is A en NT NG is B
Achja, ik zie het op 11 juli wel weer anders geef ik ze wel mee aan een vriend of nichtje ofzo als ik niet kanquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je van Van Dijk zelf opgestuurd
Je doet nu toch examens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben er over aan het denken om komend schooljaar een wiskunde B certificaat erbij te doen, puur voor de lol.
Ik
terwijl je al je vwo diploma hebt met wisk b?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben er over aan het denken om komend schooljaar een wiskunde B certificaat erbij te doen, puur voor de lol.
Ik
Aquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
terwijl je al je vwo diploma hebt met wisk b?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik
Ja, dat moet ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer?Ik heb gewoon basic gedifferentiëerd en toen * de afgeleide van dat wat tussen haakjes stond
Kansloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is verboden in wis A en B tegelijk examen te doen.
Ach, als je een hobby zoekt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook.Maar je hebt van die figuren die dan dat gedoe tussen de haakjes apart gaan differentiëren, en er dan weer in proppen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik schrijf echt niet hele lulverhalen hoor heb alleen * -1 erbij gezet
m&o samengevat misschienquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Iemand atlas kopen? Uitwerkingen van LWEO of Stoffels vwo? Aardrijkskunde, economie of m&o samengevat?
Discriminant, dat leerde ik in de 1e alquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog heb meegekregen van wiskunde B in 3 havo was de discriminant
Van de havo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Discriminant, dat leerde ik in de 1e al
Ik zat in de eerste op het Gymnasium en kan het niet herinnerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Discriminant, dat leerde ik in de 1e al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |