Je kan het gewoon niet, LOSUR!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder man, dat hoefde ook niet op dat examen.
Vast wel, maar momenteel heb ik geen idee.quote:
Ben je er vanaf tenminstequote:
Ik moet mijn kluissleutel in leveren voor 12.00quote:
2 • 3log(x) + 1/3log(2x) = 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vast wel, maar momenteel heb ik geen idee.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben je er vanaf tenminste
Ik presteerde het om vorig jaar me te verslapen voor rapport ophalen.
Toen ik wakker werd was de school al gesloten. Geen eindrapport vorig jaar dus.
Heb ik 3 jaar opeen rij niet gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik 3 jaar opeen rij niet gehaaldDie lijst staat toch wel op Magister joh
Badass!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik 3 jaar opeen rij niet gehaaldDie lijst staat toch wel op Magister joh
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, eerder een luie lamzakquote:
Mixje van danquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, eerder een luie lamzak
162.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2 • 3log(x) + 1/3log(2x) = 4
3log(x)2 + 3log(2x)/3log(1/3) = 4
Jwtz
niet-moeilijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef msacras het volgende:
ohai
en, hoe waren jullie niet-frans examens vandaag?
heyquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef msacras het volgende:
ohai
en, hoe waren jullie niet-frans examens vandaag?
Gelukkig hoef ik alleen maar te differentiëren en integreren bij dat voortentamen.quote:
Ja kutschoolquote:
Sowieso differentiërenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik alleen maar te differentiëren en integreren bij dat voortentamen.
Jij had u gebruikt en zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso differentiërenwerkelijk iedereen had op het examen de kettingregel niet toegepast
ik wel
Huh, wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had u gebruikt en zo?Ik ga gewoon gelijk van het ene naar het andere.
Pleur het in je GR?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dit moet ik dus onthouden, nog meer zelfs.
Had je in de 3e al wiBquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog heb meegekregen van wiskunde B in 3 havo was de discriminant
Nou, weet je wel, stellen dat u is blablabla, en aantonen dat je u in de originele formule pleurt.quote:
Ja ergens na 3 maanden moesten wij al kiezen zodat we in dat jaar nog konden overstappen van B naar A. Want dat kon in de 4e niet meer.quote:
Dat is gewoon b²-4ac.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog heb meegekregen van wiskunde B in 3 havo was de discriminant
Zodra je dat inleverformulier binnen hebt het hele pakket bij je afdelingsleider gooien. Doe je HAVO trouwens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja kutschoolGaat volgens mij altijd gezamenlijk met alle andere klassen, ze houden geen rekening met examenklassen
Maar denk wel dat als je dan op vakantie gaat je ze nu al kan langsbrengen eigenlijk
tuigleefquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
Mijn katten liggen op bed en nu pas ik er niet meer bij en nu moet ik maar blijven zitten![]()
Wij konden binnen ons profiel niet eens kiezen CM EM is A en NT NG is Bquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ergens na 3 maanden moesten wij al kiezen zodat we in dat jaar nog konden overstappen van B naar A. Want dat kon in de 4e niet meer.
Ja dat inleverformulier komt mijn school kennende een week van te voren pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zodra je dat inleverformulier binnen hebt het hele pakket bij je afdelingsleider gooien. Doe je HAVO trouwens?
Krijg je van Van Dijk zelf opgestuurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat inleverformulier komt mijn school kennende een week van te voren pasHavo idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |