quote:
twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:39:02"@YvonHeslinga Hoi Yvonne, tot mijn grote teleurstelling is mrstylo nog steeds geen moddereter #kunjedezefoutevencorrigeren #STYLOFORMOD reageer retweet
Ik ben voordat ik mod werd 8 maanden gebannend door yvonne, met de waarschuwing er bij dat als m'n gedrag zo bleef dat m'n account door de shredder zou gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
Ik durf niet te mailen nadat ik ben toegesproken door de koningin van FOK!.
Watte?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
Ik durf niet te mailen nadat ik ben toegesproken door de koningin van FOK!.
Nice. Zijn maar weinig rappers die in eigen taal enigzins Amerikaans niveau benaderen. Winne is daar wel een van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Great Minds van Stick Jiggy Djé en Winne.
Steven als mod was wel apart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voordat ik mod werd 8 maanden gebannend door yvonne, met de waarschuwing er bij dat als m'n gedrag zo bleef dat m'n account door de shredder zou gaan.
Ik zeg niet dat je die waarschuwen niet serieus moet nemen, maar er is geen blacklist ofzo. Hell, zelfs Steven en HSG-bomber zijn mod geworden.
Wat is een 'shredder', als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voordat ik mod werd 8 maanden gebannend door yvonne, met de waarschuwing er bij dat als m'n gedrag zo bleef dat m'n account door de shredder zou gaan.
Ik zeg niet dat je die waarschuwen niet serieus moet nemen, maar er is geen blacklist ofzo. Hell, zelfs Steven en HSG-bomber zijn mod geworden.
papierversnipperaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is een 'shredder', als ik vragen mag?
Wat heb je eigenlijk misdaan?
shredder, kliko, permban. zoiets.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is een 'shredder', als ik vragen mag?
Wat heb je eigenlijk misdaan?
Winne is kankergoed ja. Wat heb ik zijn shit veel geluisterd zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nice. Zijn maar weinig rappers die in eigen taal enigzins Amerikaans niveau benaderen. Winne is daar wel een van.
Eensch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nice. Zijn maar weinig rappers die in eigen taal enigzins Amerikaans niveau benaderen. Winne is daar wel een van.
Gaat toch ook nergens overquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wil zelf niet z'n id opsturen, anders was dat idd de beste optie.
Ik blijf het knap vinden dat de crew niet toegeeft aan HMF.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
shredder, kliko, permban. zoiets.
Al is zelfs dat niet zo definitief als het klinkt. Zie HMF.
Sticks is na Opgezwolle echt een kankermongool geworden. Einde bericht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eensch.
Sticks vind ik dope omdat ik die vroegâh veel luisterde en Jiggy dig ik ook wel. Vind het tof dat hij zijn eigen label is begonnen in plaats van bij Top Notch te gaan.
Heb zijn album nog steeds in de auto op een stickie staan. Maar begint nu wel te vervelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Winne is kankergoed ja. Wat heb ik zijn shit veel geluisterd zeg
Als men mij vraagt denk ik er over na, maar dat gaat niet gebeuren dus laat ik het varen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik stuur m'n ID ook naar offshore bookies dus FOK! kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook precies het punt waar ik op afknap.
Boef en de gelogeerde aapquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
luister weinig nederlandse rap, alleen:
winne
u-niq
green gang
THC
oldschool kempi
stylo wordt al modquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als men mij vraagt denk ik er over na, maar dat gaat niet gebeuren dus laat ik het varen.En bij livetopics e.d. ben ik er toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |