Ik heb hem al een paar keer gezien op de hergang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
19:30 belgie - brazil u20 doublepain
bakkali enige van 96' bij belgie, misschien kun je hem eindelijk eens met eigen ogen zien
Waar ligt de hergang?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hem al een paar keer gezien op de hergang.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat.
Beter dat ie zelf speelt voordat ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee.Doe es normaal joh, goffetomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das gewoon het liedje jongeuh, sorry hoorquote:
Ik wil niet dat vrouwen zo tegen mij doen in het openbaar, dat is niet goed voor mijn streetcredz!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das gewoon het liedje jongeuh, sorry hoor
Welke?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil niet dat vrouwen zo tegen mij doen in het openbaar, dat is niet goed voor mij streetcredz!
Ja ok, leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil niet dat vrouwen zo tegen mij doen in het openbaar, dat is niet goed voor mijn streetcredz!
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok, leuk.
Zodra Stijn mod is gemaakt blijven dit soort reacties hopelijk achterwege
Wacht je tot je gevraagd wordt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet solliciteren.
Einde bericht.
Wat een baas. Niet direct toehappen, maar mensen toenadering laten zoeken.quote:
Bangalijst?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb al mail binnnen van FOK!, ik sta op de lijst...
Yvonne zit de hele dag zwetend voor haar pc te wachten op een bericht van Stijn, net zolang tot ze het niet meer uithoudt en hem gewoon zelf vraagt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een baas. Niet direct toehappen, maar mensen toenadering laten zoeken.![]()
Laat ze maar zweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |