Als de zon een beetje meewerkt is de 25 wel haalbaar komend weekend.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, gegarandeerd niet in De Bilt. We krijgen nu twee weken 18-22 graden.
19 graden ongeveer hier dus zaterdag. Zolang het maar niet teveel gaat waaien.quote:
Geen koude wind, ook geen harde windquote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
19 graden ongeveer hier dus zaterdag. Zolang het maar niet teveel gaat waaien.
Windkracht 3 uit het noorden, staat voor De Bilt gelijk ook een poolwind. Echt níet comfortabel te noemen!quote:
Niet met de verwachte windrichting.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Als de zon een beetje meewerkt is de 25 wel haalbaar komend weekend.
Ik heb in Utrecht nog niet eerder zoveel klachten gehoord als vandaag. Het leek wel winter met die snijdende wind. Misschien normaal in Friesland, maar niet in Utrecht!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Nijna het volgende:
Ik vond het vandaag in het zonnetje wel lekker. De wind zou wat mij betreft iets minder mogen of iets warmer is ook prima, maar dat lijkt de komende dagen wel te gaan lukken volgens mij.
Wat ik vanmiddag zag qua voorspelling vond ik niet eens heel verkeerd
Bij zuidenwind wel ja. Nu krijgen we een soort mini mistral / tramuntana.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
Het is droog, dat is al heel wat.
20-23 graden, windkracht 3, droog, zonnig
Mij betreft perfect weer voor Nederland.
Wind komt in het weekend uit het oosten/noordoosten, daar zit nu juist de warmte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet met de verwachte windrichting.
De Noordzee is bizar koud.
Meer dan genoeg hier....quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef Symer het volgende:
Zijn hier nog mensen met hooikoorts? Ik weet niet of het door het lage aantal zonuren komt of door de lage temperatuur, maar ik heb nog steeds geen last van jeukende ogen en niesbuien, herkennen mensen dit?
Hier was het een half uur geleden nog bewolkt, maar ineens kwam de zon door en nu is het lekker blauw, de wind is een heel stuk minder dan gisteren, ik denk 2 t.o.v. 4-5 gisteren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het heerlijk vandaag, enkel de lichte wind is wat jammer.
Ik heb wel last. Maar ik woon dan ook in een gebied met veel bomen en gras en het waait hier nogal. Ik heb nu wel weer pilletjes dus het gaat wat beter.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:13 schreef Symer het volgende:
Zijn hier nog mensen met hooikoorts? Ik weet niet of het door het lage aantal zonuren komt of door de lage temperatuur, maar ik heb nog steeds geen last van jeukende ogen en niesbuien, herkennen mensen dit?
Ik snap er echt niks van dat ik nergens last van heb dit jaar. Ik die normaal niet kon overleven zonder medicatie, heb nu gewoon niks geslikt of gedruppeld en ben net een eind wezen fietsen. Door het buitengebied: niets dan gras en bomen. Nergens last van, kan zelfs gewoon door m'n neus ademen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel last. Maar ik woon dan ook in een gebied met veel bomen en gras en het waait hier nogal. Ik heb nu wel weer pilletjes dus het gaat wat beter.
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van dat ik nergens last van heb dit jaar. Ik die normaal niet kon overleven zonder medicatie, heb nu gewoon niks geslikt of gedruppeld en ben net een eind wezen fietsen. Door het buitengebied: niets dan gras en bomen. Nergens last van, kan zelfs gewoon door m'n neus ademen.
Inderdaad! Ik heb er een topicje over aangemaakt: http://forum.fok.nl/topic/1980443quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hier ook.
Het is een bijzonder jaar voor veel hooikoortspatiënten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |