SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffiezetapparaat.
Daarom zou je denken dat met het weer dat we nu hebben, zonnig, droog, wind, alle gras uitbundig bloeiend, het met een enorme klap ineens alsnog toeslaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef Dipstaart het volgende:
Het kan. Bij mij is het ook verminderd danwel helemaal weg.
Maar ik denk dat het weer ook wel een handje meegeholpen heeft
Dat je dan ongevoelig wordt voor de plaatselijke pollen? Ik geloof dat mijn honing uit "EU landen en niet-EU landen" komt (o, zo lekker vaag...)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:39 schreef Strani het volgende:
Misschien veel honing uit de regio gegeten? Schijnt ook te helpen.
Ik weet wel dat ik het minder had toen ik zwanger was, ik zag toen ook een beetje met angst en beven naar juni uit omdat ik dan écht niet zonder medicatie kon, en ik eigenlijk liever niets wilde slikken in die periode, maar toen was het dus wel een stuk minder, ik geloof dat ik een of twee keer gezwicht ben voor een pilletje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef 1410 het volgende:
Ja het kan. Ik heb het hetzelfde als jij en ik heb jaren gehad dat ik er ziek van thuis bleef en jaren dat het veel minder was of veel korter, zoals dit jaar. Je kan er overheen groeien.
Ja, daar zeg je wat, het is bij mij ook van het ene op het andere moment begonnen. Niet geleidelijk, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
Het kan denk ik wel, net zoals dat het ook ineens op zou komen. Ik had nooit last van hooikoorts, maar 2 jaar geleden kon ik ineens niet meer naar buiten zonder medicijnen, uit het niets.Dus het lijkt me ook dat het dan plotseling kan verdwijnen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
en het kan ook zo zijn dat je het volgend jaar opeens wel weer hebt
Ah nee dat heb ik dan weer niet. Dat de natuur achterloopt irriteert me juist mateloos, ik had er de afgelopen 2 jaar alleen maar last van in maart, april en begin mei, maar nu loop ik nog steeds te tranen en te snotteren buiten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat, het is bij mij ook van het ene op het andere moment begonnen. Niet geleidelijk, zeg maar.
Dat de natuur een paar weken achterloopt heeft op mijn klachten geen invloed, ik ben allergisch voor alles dat bloeit, vanaf de eerste krokus tot en met het laatste onkruid, dus dan had ik nu allang wat moeten voelen.
Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd hoe dat dan werkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef windsurfer_1970 het volgende:
De kans dat je over de hooikoorts 'heen groeit' is groter, wanneer je deze allergie van jongs af aan hebt. Krijg je het op latere leeftijd, blijf je het meestal houden.
Mij is toen ik getest werd door de allergoloog verteld dat een allergie ongeveer 30-40 jaar aanhoudt en dan weer verdwijnt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd hoe dat dan werkt.
Wat interessant dat je dat zegt. Ik woon sinds vorige herfst ook op het platteland, niets dan weilanden rondom. En precies deze zomer heb ik voor het eerst nergens last van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef kovenant het volgende:
na jarenlang mezelf binnen hebben opgesloten als het ware, wegens hooikoorts ( flinke griep verschijnselen , pijlijke ogen / oren / jeuk / niezen / hoesten / long klachten)
ben ik er nu eigenlijk voor 90% vanaf door naar het "platteland" te verhuizen.
oftewel het lijkt ero pdat de stad lucht mij meer problemen heeft opgeleverd en dat de schonere luch van buiten de stad mij goed heeft gedaan.
Ja, zoiets zou ik in mijn geval wel gaan vermoeden door die opmerking van kovenant. Het is te toevallig, eigenlijk. Dat hier zó'n hoge (en voortdurende) concentratie aan pollen is, dat mijn lichaam het verzet maar opgegeven heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef Sinceria het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn dat je jezelf 'per ongeluk' een desensitisatie therapie hebt laten ondergaan door die verhuizing?
http://en.wikipedia.org/wiki/Allergen_immunotherapy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |