DM/PM Frutsel even, dan fixt hij hem wel als hij er tijd voor heeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Sigh... Snel volspammen, kan ik het volgende topic openen en de OP fixen
Bulgarije weer eens het warmstquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef ZaZoe het volgende:
Zuid Spanje of Scandinavië maakt nu niet zoveel uit qua temperatuur
[ afbeelding ]
Windhozen? het waait amperquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:07 schreef Lemans24 het volgende:
En, nog last gehad van windhozen in het noorden? Met een heuse waarschuwing!
stond ook op nu.nl dacht ik, diverse windhozenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
Windhozen? het waait amperEn het is nog steeds droog.
Nederland dus vrij mooi weer, normale temperaturen maar wel verhoogde kans op storingen/dikke buien complexen. Ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:47 schreef Dven het volgende:
Oja. Accuweathers zomerverwachting. Afgelopen zomer waren ze correct. Hopelijk dit jaar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engeland en grote delen van Frankrijk zouden koeler zijn dan normaal, Nederland zal een beetje van beide meepakken gok ik zo en uiteindelijk op gemiddeld uitkomen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nederland dus vrij mooi weer, normale temperaturen maar wel verhoogde kans op storingen/dikke buien complexen. Ik zie het allemaal welover het algemeen is het hier toch altijd redelijk hetzelfde...
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Gitank2 het volgende:
Als dat uitkomt hebben we wel een betere zomer dan de lente
Je weet het nooit hier.quote:
Normale temperaturen kan ook betekenen dat het elke dag beetje de gemiddelde temperatuur is. Hadden we dat afgelopen zomer ook niet, rond de 20 en dat was 'normaal' volgens weerberichtquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nederland dus vrij mooi weer, normale temperaturen maar wel verhoogde kans op storingen/dikke buien complexen. Ik zie het allemaal welover het algemeen is het hier toch altijd redelijk hetzelfde...
Finland 27quote:
Ja het leek wel of de douchekraan flink open stond buitenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Ajaxfan het volgende:
Komt hier naast Amsterdam een fijn gebied over zo te zien. Het word ook tamelijk donker buiten nu.
EDIT: En een enorme bak water nu.
- Pyrénées: 80cm à 1m de neige annoncées pour les prochaines 72h.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
http://www.ski-powder.com(...)rte-ce-week-end.html
Weer, ik denkdat de riolering het heeeeel zwaar heeft in amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja het leek wel of de douchekraan flink open stond buiten
Noorwegen heeft al een tijd mooi weer. Volgens mij het omgekeerde als bij ons, juist een stuk warmer als normaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef andreas612 het volgende:
Ligt nog godverdomme boven de poolcirkel ook![]()
[ afbeelding ]
Zij hebben het over het opwarmen van de aarde, wij over de nieuwe ijstijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef andreas612 het volgende:
Ligt nog godverdomme boven de poolcirkel ook![]()
[ afbeelding ]
Oei, daar zit ik hier nog net in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
Duitsers waarschuwen al voor hoogwater de komende dagen gezien de enorme hoeveelheden regen die verwacht worden.
[ afbeelding ]
En in Utrecht dus inderdaad de hele dag droog geweest. Midden van het land, dát is pas een schild!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam wordt wel hard getroffen zeg, elk buitje dat van Noord-Holland naar het zuiden gaat trekt over Amsterdam, maakt niks uit of het van oost of west komt.
aardig wat viaducten ondergelopen hier jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam wordt wel hard getroffen zeg, elk buitje dat van Noord-Holland naar het zuiden gaat trekt over Amsterdam, maakt niks uit of het van oost of west komt.
Noord Nederland zag er idd prima uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Slobeend het volgende:
In Groningen was het prima te doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |