DM/PM Frutsel even, dan fixt hij hem wel als hij er tijd voor heeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Sigh... Snel volspammen, kan ik het volgende topic openen en de OP fixen
Bulgarije weer eens het warmstquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef ZaZoe het volgende:
Zuid Spanje of Scandinavië maakt nu niet zoveel uit qua temperatuur
[ afbeelding ]
Windhozen? het waait amperquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:07 schreef Lemans24 het volgende:
En, nog last gehad van windhozen in het noorden? Met een heuse waarschuwing!
stond ook op nu.nl dacht ik, diverse windhozenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
Windhozen? het waait amperEn het is nog steeds droog.
Nederland dus vrij mooi weer, normale temperaturen maar wel verhoogde kans op storingen/dikke buien complexen. Ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:47 schreef Dven het volgende:
Oja. Accuweathers zomerverwachting. Afgelopen zomer waren ze correct. Hopelijk dit jaar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engeland en grote delen van Frankrijk zouden koeler zijn dan normaal, Nederland zal een beetje van beide meepakken gok ik zo en uiteindelijk op gemiddeld uitkomen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nederland dus vrij mooi weer, normale temperaturen maar wel verhoogde kans op storingen/dikke buien complexen. Ik zie het allemaal welover het algemeen is het hier toch altijd redelijk hetzelfde...
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Gitank2 het volgende:
Als dat uitkomt hebben we wel een betere zomer dan de lente
Je weet het nooit hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |