Komt goed, check back laterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
koewl! Ik zit mobiel en mn batterij is bijna dood dus kan even duren voordat ik terug ben
awesome!quote:
Hoe vind je de mijne?quote:
quote:
Bij dezequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of eenandere foto van hem
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik het verpesteIk heb geen paint dus deed t op flockdraw
quote:
Als je daar een leuk, haalbaar plaatje van hebtquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je daar een leuk, haalbaar plaatje van hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kudos voor je paintskills.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:18 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Zoiets?Die is onhaalbaar in paint helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kudos voor je paintskills.als je een iets 'makkelijkere' hebt dan wil ik die graag voor je maken
![]()
En dit? Achtergrond hoeft er niet bij hoor, gewoon Bats en Superman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die is onhaalbaar in paint helaasals je een iets 'makkelijkere' hebt dan wil ik die graag voor je maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
En dit? Achtergrond hoeft er niet bij hoor, gewoon Bats en Superman.Zal kijken wat ik er van bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Thanks!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef Remqo het volgende:
Mooie paints!
Hoe lang doe je er ongeveer over om een paint te maken?
Dat doe je dan best wel snelquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks!
Afhankelijk van de grootte.
Ronaldo duurde bijvoorbeeld een half uurtje - drie kwartier, Messi ook.
quote:
Als je batman maar beter doet dan superman!quote:
Heiden!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je batman maar beter doet dan superman!
quote:Gewoon een katDie is gewoon echt awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What doesn't kill you makes you stronger x'
Niet zo bescheiden met die kleine lettertjes, vrind. Jij bent dé paintbaas van FOK!.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:20 schreef Remqo het volgende:
zelf maak ik ook veel dingen in paint, altijd leuk om te doen
Maar dit is Toto's topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden met die kleine lettertjes, vrind. Jij bent dé paintbaas van FOK!.
Een hobby, ik heb er nog geen cent mee verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:20 schreef Remqo het volgende:
Is het simpel hobby of verdien je er nog wel eens wat mee?
Je levert mooie kwaliteit af, ik zou zeggen ga er mee verder.
zelf maak ik ook veel dingen in paint, altijd leuk om te doen
Die is echt pro haha, je worst steeds beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Eglesiar, bij deze jouw verzoekje. Superman vs. Batman:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik Batman horizontaal moest spiegelen zodat Superman op hem af komt vliegen, waardoor Batman z'n onderbenen in spiegelbeeld staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Die is echt pro haha, je worst steeds beter
AHAHA er stond worstquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik Batman horizontaal moest spiegelen zodat Superman op hem af komt vliegen, waardoor Batman z'n onderbenen in spiegelbeeld staan
Thanks
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
Ik heb overigens nog wel een verzoekje, kan je geen plaatje sturen want het is het idee van mijn droommeisje in mijn hoofd... Komt ie:
Ze heeft ginger haar, is een beetje klein en mollig en heeft lichtelijke hangtietjes. Haar neus lijkt een beetje op een aardappel maar dat is niet ergGraag skeelerend met een hamburger in haar hand.
Mvg
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Eglesiar, bij deze jouw verzoekje. Superman vs. Batman:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAlijkt precies, ik ga d'r denk ik Marit noemen
had je niet door dat ik haar bedoelde toen ik dat vroeg verdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |