SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panda & Stan van HamtaroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stewie, Brian, Peter GriffinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spongebob nostalgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KirbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paint van Krabs die ik voor een user gemaakt hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren ze voor nu![]()
![]()
Toto
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Iedereen kan ditquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
Cool!
Ik wou dat ik zo mooi kan tekenen.![]()
![]()
Gratis kickje. Erg tof, maar dat wist je al na de nachtbagger van van de week![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef plopkweker het volgende:
Gratis kickje. Erg tof, maar dat wist je al na de nachtbagger van van de week![]()
Als je nog een verzoekje hebt mag dat altijd![]()
![]()
Bij Cleveland Brown in de huiskamer met de hele crew van z'n stamkroeg erbij (mits niet te moeilijk)quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Als je nog een verzoekje hebt mag dat altijd
Als je hier een foto neerzet kan ik wel even kijken of dat haalbaar is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Bij Cleveland Brown in de huiskamer met de hele crew van z'n stamkroeg erbij (mits niet te moeilijk)![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je hier een foto neerzet kan ik wel even kijken of dat haalbaar is.
Dit lijkt er het meeste op.
Spijt me maar dit is onhaalbaar in paint vrees ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt er het meeste op.... te veel characters zo dicht op elkaar, dat gaat er echt lame uitzien vrees ik.
Maar als je andere verzoekjes hebt, graag![]()
![]()
Daar moet ik even over nadenken, schiet me straks/morgen wel wat te binnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spijt me maar dit is onhaalbaar in paint vrees ik... te veel characters zo dicht op elkaar, dat gaat er echt lame uitzien vrees ik.
Maar als je andere verzoekjes hebt, graag
Primaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken, schiet me straks/morgen wel wat te binnen![]()
![]()
Dit is gewoon net iets te veel vrees ik, is erg lastig in paintquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hetzelfde verhaal met teveel characters op elkaar?
Misschien meer iets met 2-3 characters zoals de paint van Chris en George Bush?![]()
![]()
Even doordenken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is gewoon net iets te veel vrees ik, is erg lastig in paint
Misschien meer iets met 2-3 characters zoals de paint van Chris en George Bush?![]()
Lijkt me wel mogelijk al wordt ie niet zo mooi als 't origineelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou tof zijn als je deze kon maken![]()
![]()
![]()
Geeft niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt me wel mogelijk al wordt ie niet zo mooi als 't origineel
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zal ik het ook proberen?quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor eentje? Als je een leuke foto o.i.d. hebt (mits haalbaar)![]()
Zoiets? Of eenandere foto van hem
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Dat is in paint bijzonder lastig om echt goed na te makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of eenandere foto van hem![]()
![]()
Mag ook mijn huidige ui of iets anders leuksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is in paint bijzonder lastig om echt goed na te makenWho's the black private dick
Zal kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag ook mijn huidige ui of iets anders leuks![]()
![]()
koewl! Ik zit mobiel en mn batterij is bijna dood dus kan even duren voordat ik terug benquote:
Komt goed, check back laterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
koewl! Ik zit mobiel en mn batterij is bijna dood dus kan even duren voordat ik terug ben![]()
![]()
awesome!quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoe vind je de mijne?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:
Bij dezequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of eenandere foto van hem:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik het verpesteIk heb geen paint dus deed t op flockdraw
quote:![]()
![]()
Superman vs Batman?
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.![]()
Als je daar een leuk, haalbaar plaatje van hebtquote:
Ondertussen Messi opnieuw getekend, deze is mijns inziens echt veel verbeterd t.o.v. de vorige.![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je daar een leuk, haalbaar plaatje van hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kudos voor je paintskills.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:18 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Zoiets?Die is onhaalbaar in paint helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kudos voor je paintskills.als je een iets 'makkelijkere' hebt dan wil ik die graag voor je maken
![]()
![]()
En dit? Achtergrond hoeft er niet bij hoor, gewoon Bats en Superman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die is onhaalbaar in paint helaasals je een iets 'makkelijkere' hebt dan wil ik die graag voor je maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've sailed the seven seas,
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:22 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
En dit? Achtergrond hoeft er niet bij hoor, gewoon Bats en Superman.Zal kijken wat ik er van bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Ben benieuwd. Succes!
Mooie paints!
Hoe lang doe je er ongeveer over om een paint te maken?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Thanks!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:47 schreef Remqo het volgende:
Mooie paints!
Hoe lang doe je er ongeveer over om een paint te maken?
Afhankelijk van de grootte.
Ronaldo duurde bijvoorbeeld een half uurtje - drie kwartier, Messi ook.![]()
Dat doe je dan best wel snelquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks!
Afhankelijk van de grootte.
Ronaldo duurde bijvoorbeeld een half uurtje - drie kwartier, Messi ook.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:jammer alleen dat het nergens meer op lijkt als ik mn verklein op UI grootte
maar het is wel mijn nieuwe wallpaper geworden
Als je batman maar beter doet dan superman!quote:
Heiden!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je batman maar beter doet dan superman!I've sailed the seven seas,
quote:Gewoon een katDie is gewoon echt awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What doesn't kill you makes you stronger x'![]()
Is het simpel hobby of verdien je er nog wel eens wat mee?
Je levert mooie kwaliteit af, ik zou zeggen ga er mee verder.
zelf maak ik ook veel dingen in paint, altijd leuk om te doen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Niet zo bescheiden met die kleine lettertjes, vrind. Jij bent dé paintbaas van FOK!.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:20 schreef Remqo het volgende:
zelf maak ik ook veel dingen in paint, altijd leuk om te doen![]()
Maar dit is Toto's topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden met die kleine lettertjes, vrind. Jij bent dé paintbaas van FOK!.
En wat hij maakt is leuk, hij is minstens zoveel paintbaas.
Ik ben bezig voor een KLB topic, die komt er snel... het laatste plaatje vraagt veel aandacht
[ Bericht 8% gewijzigd door The_Emotion op 31-08-2013 03:22:29 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Een hobby, ik heb er nog geen cent mee verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:20 schreef Remqo het volgende:
Is het simpel hobby of verdien je er nog wel eens wat mee?
Je levert mooie kwaliteit af, ik zou zeggen ga er mee verder.
zelf maak ik ook veel dingen in paint, altijd leuk om te doen
Leuk dat je zelf ook paintik kijk uit naar je KLB topic
![]()
![]()
Die is echt pro haha, je worst steeds beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Eglesiar, bij deze jouw verzoekje. Superman vs. Batman:
[ afbeelding ]
i still see your shadows in my room![]()
Alleen jammer dat ik Batman horizontaal moest spiegelen zodat Superman op hem af komt vliegen, waardoor Batman z'n onderbenen in spiegelbeeld staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Die is echt pro haha, je worst steeds beter
Thanks![]()
![]()
AHAHA er stond worstquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik Batman horizontaal moest spiegelen zodat Superman op hem af komt vliegen, waardoor Batman z'n onderbenen in spiegelbeeld staan
Thanksverdomme, was me nieteens opgevallen
Ik heb overigens nog wel een verzoekje, kan je geen plaatje sturen want het is het idee van mijn droommeisje in mijn hoofd... Komt ie:
Ze heeft ginger haar, is een beetje klein en mollig en heeft lichtelijke hangtietjes. Haar neus lijkt een beetje op een aardappel maar dat is niet ergGraag skeelerend met een hamburger in haar hand.
Mvgi still see your shadows in my room![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
Ik heb overigens nog wel een verzoekje, kan je geen plaatje sturen want het is het idee van mijn droommeisje in mijn hoofd... Komt ie:
Ze heeft ginger haar, is een beetje klein en mollig en heeft lichtelijke hangtietjes. Haar neus lijkt een beetje op een aardappel maar dat is niet ergGraag skeelerend met een hamburger in haar hand.
Mvg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Eglesiar, bij deze jouw verzoekje. Superman vs. Batman:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAlijkt precies, ik ga d'r denk ik Marit noemen
![]()
![]()
![]()
had je niet door dat ik haar bedoelde toen ik dat vroeg verdommequote:slecht hoor toto
Denk je dat het zal lukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: