Bij Cleveland Brown in de huiskamer met de hele crew van z'n stamkroeg erbij (mits niet te moeilijk)quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Als je nog een verzoekje hebt mag dat altijd
Als je hier een foto neerzet kan ik wel even kijken of dat haalbaar is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Bij Cleveland Brown in de huiskamer met de hele crew van z'n stamkroeg erbij (mits niet te moeilijk)
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je hier een foto neerzet kan ik wel even kijken of dat haalbaar is.
Spijt me maar dit is onhaalbaar in paint vrees ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt er het meeste op.
Daar moet ik even over nadenken, schiet me straks/morgen wel wat te binnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spijt me maar dit is onhaalbaar in paint vrees ik... te veel characters zo dicht op elkaar, dat gaat er echt lame uitzien vrees ik.
Maar als je andere verzoekjes hebt, graag
Primaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken, schiet me straks/morgen wel wat te binnen
Dit is gewoon net iets te veel vrees ik, is erg lastig in paintquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hetzelfde verhaal met teveel characters op elkaar?
Even doordenken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is gewoon net iets te veel vrees ik, is erg lastig in paint
Misschien meer iets met 2-3 characters zoals de paint van Chris en George Bush?
Lijkt me wel mogelijk al wordt ie niet zo mooi als 't origineelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou tof zijn als je deze kon maken![]()
Geeft niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt me wel mogelijk al wordt ie niet zo mooi als 't origineel
Zal ik het ook proberen?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor eentje? Als je een leuke foto o.i.d. hebt (mits haalbaar)
Dat is in paint bijzonder lastig om echt goed na te makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of eenandere foto van hem
Mag ook mijn huidige ui of iets anders leuksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is in paint bijzonder lastig om echt goed na te maken
Zal kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mag ook mijn huidige ui of iets anders leuks
koewl! Ik zit mobiel en mn batterij is bijna dood dus kan even duren voordat ik terug benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |