Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de torrentboerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dit programma moet 2 keer per week. Duurt nu te lang tot de volgende aflevering..
En de zondag herhalingquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dit programma moet 2 keer per week. Duurt nu te lang tot de volgende aflevering..
Dit soort zijn vrijwel de leukste programmas op tv, vind ik. Beter dan elke keer die talentenjachten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef 2013 het volgende:
Dat was pas in januari toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef -Hakuna- het volgende:
Toch maar volgen in afwachting dat ik mezelf kan aanmelden voor het nieuwe seizoen.
Gewoon gelijk ff een orgie roggelen, ouwe baas die je bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Jullie kunnen mij overvallen in je eentje of in een grote groep als dit meer zekerheid bied, ik ben nog al beetje verlegen.
Juist, zo ben ik aan mijn huidige vrouw gekomen. Mooiste is dat je eerst een halfuur bezig bent met een profiel invullen. Aan de hand daarvan wordt een match gemaakt en kun je met diegene praten. Ohja, je ziet eerst geen profielfoto van elkaar. Hoe langer je me elkaar lult, hoe duidelijker de foto wordt. Na een uur praten zie je de hele foto en zie je elkaar dus pas echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Young_David het volgende:
Heb wel een tip voor een datingsite. Paiq. Zit wat anders in elkaar dan de meeste datingsites. Zou het zeker proberen, al is het alleen maar om te oefenen.
En hoe lang duurt het voordat je kan neuken via die site?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist, zo ben ik aan mijn huidige vrouw gekomen. Mooiste is dat je eerst een halfuur bezig bent met een profiel invullen. Aan de hand daarvan wordt een match gemaakt en kun je met diegene praten. Ohja, je ziet eerst geen profielfoto van elkaar. Hoe langer je me elkaar lult, hoe duidelijker de foto wordt. Na een uur praten zie je de hele foto en zie je elkaar dus pas echt.
Bij mijn vrouw en ik klikte het direct. Toen zagen we elkaars foto, en waren we verkocht. Na een week elkaar ontmoet op het station, en we hebben elkaar nooit meer losgelaten. En vorige maand is onze zoon geboren.
Vrij snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voordat je kan neuken via die site?
Het is wel een betaalsite, heb mij gratis aangemeld, maar je moet tegen betaling credits kopen om profielen van andere leden te kunnen bekijken. Nou dat is al niet mijn ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Young_David het volgende:
Heb wel een tip voor een datingsite. Paiq. Zit wat anders in elkaar dan de meeste datingsites. Zou het zeker proberen, al is het alleen maar om te oefenen.
Je kan alles gratis doen op Paiq. Je kan eventueel betalen om wat meer credits te krijgen, maar die heb je eigenlijk niet nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het is wel een betaalsite, heb mij gratis aangemeld, maar je moet tegen betaling credits kopen om profielen van andere leden te kunnen bekijken. Nou dat is al niet mijn ding.
Bij mij kwamen ze met een Belg aanzettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef Young_David het volgende:
Ik geloof dat ik 3 maanden op paiq gezeten heb en inmiddels heb ik 3 maanden een relatie met mijn vriendin. En dat is absurd, normaal vind ik het erg lastig om via een datingsite in contact met mensen te komen. Paiq matched je aardig goed. Er zitten vast ook chcocoladeverslaafde dames die van Game of Thrones en LARP houden op.
Nog bedankt voor die topicreeks. Dankzij jullie ben ik aan Paiq gekomen, en dus mijn vrouwquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Een heel topic over datingsites
R&P / Dating(site)-ervaringen #360 - Waar we nagelbijtend wachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |