Veel nietszeggender dan Pella en Dusseldorf krijg je ze niet op ATP niveau... dat je dat niet gezien hebt is volledig begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pella is pas net 23 geworden en dus nog in opkomst. Maar dan heeft ze dus vorige week naar Düsseldorf totaal niet gekeken en dat vind ik gewoon slecht als je commentator bent.
Niet als het je fucking werk isquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Veel nietszeggender dan Pella en Dusseldorf krijg je ze niet op ATP niveau... dat je dat niet gezien hebt is volledig begrijpelijk.
Dat bedoel ik idd. Dat soort opmerkingen dat denk ik echt van hoe serieus neem je je werk dan als er tig gewone tennisliefhebbers zijn die er al wel van gehoord hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef stefan92 het volgende:
Blijven wel top 100 spelers, paar dagen geleden zei ze ook al dat ze nog nooit van Bedene had gehoord, vond dat toch wel vreemd.
Maar ze heeft het wel druk met dr lezingen over vrouwelijk leiderschap;quote:
Op gravel kunnen ze wel redelijk spelen met wat regen. Maar als het te veel regent worden de lijnen te glad. Uitglijden kan dan blessures opleveren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Zhero het volgende:
Waarom kunnen tennissers niet spelen als het regent?
Ah ok, ja vroeger speelden we namelijk altijd door bij regen, vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op gravel kunnen ze wel redelijk spelen met wat regen. Maar als het te veel regent worden de lijnen te glad. Uitglijden kan dan blessures opleveren.
Op hardcourt en gras is het bij regen gelijk klaar.
Kost nogal wat centen en die weigeren ze daarvoor bij FFT voorlopig uit te geven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:37 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Roland Garros geen dak zodat je bij regen door kunt spelen?
Ze heeft heus wel wat anders te doen dan elke tenniswedstrijd ooit kijken. Er is best wat mis met het commentaar op NL'se zenders (waaronder haar) maar om te gaan zeiken dat ze de meest niet zeggende speler uit de top 100 nooit heeft zien spelen..quote:
Financiele crisis? Wat krijgt de winnaar ook alweer aan prijzengeld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ik neem aan dat de huidige baan geen dak aankan, en dat ze dus een heel nieuw stadium moeten bouwen. En het is financiele crisis momenteel.
Ach ik hoor het zo vaak. Net ook bij Mladenovic deed ze het overkomen alsof dit de eerste keer ooit was dat ze haar zag spelen. Dingen als 'ze heeft zo te zien wel een goede mentaliteit, ze gaat er gewoon voor' en dat soort uitspraken die je 100x per dag hoort waarvan mijn hoofd opquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ze heeft heus wel wat anders te doen dan elke tenniswedstrijd ooit kijken. Er is best wat mis met het commentaar op NL'se zenders (waaronder haar) maar om te gaan zeiken dat ze de meest niet zeggende speler uit de top 100 nooit heeft zien spelen..
Nog nooit van Bedene gehoord hebben is al wat erger, bijvoorbeeld.
Ook nog niet zo heel lang, maar ik snap niet dat ze bij het bouwen jaren geleden niet aan een dak gedacht hebben of speelden ze vroeger gewoon door met regen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig kunnen ze op Wimbledon wel doorspelen te Centrecourt.
Wellicht regende het vroeger nooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook nog niet zo heel lang, maar ik snap niet dat ze bij het bouwen jaren geleden niet aan een dak gedacht hebben of speelden ze vroeger gewoon door met regen?
Nee, hij gaf op tussen de regenonderbrekingen in. Ze stopten op 6-4, 5-6 voor Hanescu, na de onderbreking won Hanescu zijn servicegame, kwam 3-1 voor in de tiebreak en toen gaf Tursunov pas op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Gorzalka het volgende:
Tursunov geeft op tijdens de regenonderbreking, het zal de verveling zijn.
Zal hetzelfde zijn waardoor hij in Rome moest opgeven, zonde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij gaf op tussen de regenonderbrekingen in. Ze stopten op 6-4, 5-6 voor Hanescu, na de onderbreking won Hanescu zijn servicegame, kwam 3-1 voor in de tiebreak en toen gaf Tursunov pas op.
Als het even tegenzit morgen pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |