quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef Wopper1 het volgende:
[..]![]()
Als je dit ziet denk je wow!
[ afbeelding ]
Maar dan dit...WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan zo'n goedkope opblaaspop, plaatje 2
U MAD?
[..]![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgekeken van deze guyquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Robin kijkt altijd of hij net uit bed komt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
afgekeken van deze guy
[ afbeelding ]
Als je serieus bent, het is zijn zoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dat voor wen Will Smith wannabee. Wat unne simpele jonguh.
[..]![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit...Hm, ik denk bij het eerste plaatje alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als je serieus bent, het is zijn zoon
Is dat vreemd? Veel nietszeggendere spelers heb je niet rondlopen op de tour....quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef TheArt het volgende:
Marcella heeft Pella nog nooit zien spelen. En dat is dan tenniscommentator. Jezus christ
Pella is pas net 23 geworden en dus nog in opkomst. Maar dan heeft ze dus vorige week naar Düsseldorf totaal niet gekeken en dat vind ik gewoon slecht als je commentator bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat vreemd? Veel nietszeggendere spelers heb je niet rondlopen op de tour....
[..]![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit...9/10 zou trouwen. Jammer dat ze verliest van Stosur, de mooie vrouwen moeten altijd door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 14:23:07 ]
Veel nietszeggender dan Pella en Dusseldorf krijg je ze niet op ATP niveau... dat je dat niet gezien hebt is volledig begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pella is pas net 23 geworden en dus nog in opkomst. Maar dan heeft ze dus vorige week naar Düsseldorf totaal niet gekeken en dat vind ik gewoon slecht als je commentator bent.
Niet als het je fucking werk isquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Veel nietszeggender dan Pella en Dusseldorf krijg je ze niet op ATP niveau... dat je dat niet gezien hebt is volledig begrijpelijk.
Dat bedoel ik idd. Dat soort opmerkingen dat denk ik echt van hoe serieus neem je je werk dan als er tig gewone tennisliefhebbers zijn die er al wel van gehoord hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef stefan92 het volgende:
Blijven wel top 100 spelers, paar dagen geleden zei ze ook al dat ze nog nooit van Bedene had gehoord, vond dat toch wel vreemd.
Maar ze heeft het wel druk met dr lezingen over vrouwelijk leiderschap;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |