Niet doen, de ingewanden zijn beschadigd en de darmbacteriën kunnen het vlees hebben geïnfecteerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef Tropanzia het volgende:
Iemand van jullie ervaring met aangereden wild (konijnen, fazanten, eenden en reetjes) langs de weg?
Dat doet me denken aan dit programma en fragment:quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet doen, de ingewanden zijn beschadigd en de darmbacteriën kunnen het vlees hebben geïnfecteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef Tropanzia het volgende:
Iemand van jullie ervaring met aangereden wild (konijnen, fazanten, eenden en reetjes) langs de weg?
Fijn is dat he? Ik eet dan altijd bloemkoolquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik eet alleen vandaag alleen..dus witlof!!
Roerkoekenpanschotel?quote:
Bolletje? Tijdje verslaafd aan geweest. Wordt nu al misselijk van de geur.quote:
Valt t mij op dat je nu al een aantal dagen zo karig eet? En dan niet alleen de avond maar ook je ontbijt/lunch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef minilot het volgende:
Onverwacht helemaal geen tijd voor boodschappen gehad. Vriezer is ook zo'n beetje leegegeten. Derhalve zit ik nu aan een sobere maaltijd van gebakken kerstomaten en kikkererwten, basilicum en een handje geroosterde sesamzaadjes erdoor.
Oh jum eet smakelijk nog verder. Verjaardagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
Broer jarig dus te veel.![]()
Vanavond: Bami, Nasi, Babi Pangang, Foe Young Hai, Kip in kerriesaus, Mini loempia's, saté en Pekingeend met Shi Take (voor het eerst én lekker!)
Vanavond koffie, taart, chips, hapjes, nootje etc. etc.
Wat opmerkzaam van je.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valt t mij op dat je nu al een aantal dagen zo karig eet? En dan niet alleen de avond maar ook je ontbijt/lunch.
Ben je niet stiekem op dieet?
Getsieee!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Anders kom ik je een doos nuggets brengen die ik net op heb.
Ik maak straks gevulde pannekoeken. Snel klaar, voedzaam en overheerlijk. Ik bak in een koekepan een vulling van katespek, ui, rode puntpaprika en champignons. Met daarbij een beetje tomatenpuree, oregano, scheutje ketchup, scheutje curry (eigenlijk net zo lang van alles er bij gooien totdat je het lekker vindt).quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef minilot het volgende:
Zojuist een donkergroene spinazie-omelet. Plus een smoothie van kokosmelk, kokoswater en mango.![]()
Ik heb heeeeel weinig tijd om te koken vanavond. Ik ben nog op zoek naar iets dat ik in een kwartier kan bereiden, maar wat niettemin zeer lekker is, ietwat culinair verantwoord voelt, en bomvol voedingsstoffen zit. O, en met boodschappen die ik bij de buurtsuper kan halen.![]()
Iemand tips?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:18 schreef minilot het volgende:
Ontbijt/lunch: peperonata met drie gebakken eieren. En nog een handje 'dried sour cherries' uit de webshop van Ottolenghi.![]()
Heb de komende week allemaal vegetarische gerechten in de planning, maar vanavond eerst: klassieke cheeseburgers! Ik moet zo (helaas!) naar kantoor (op zaterdag) dus zelf de hamburgerbroodjes maken lukt niet meer, jammer genoeg. Onderweg naar mijn werk nog even langs de kaasboer voor een bonk Cheddar en naar de Turk voor rundergehakt.
[..]
Getsieee!![]()
Toch bedankt!
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:18 schreef minilot het volgende:
Ontbijt/lunch: peperonata met drie gebakken eieren. En nog een handje 'dried sour cherries' uit de webshop van Ottolenghi.![]()
Heb de komende week allemaal vegetarische gerechten in de planning, maar vanavond eerst: klassieke cheeseburgers! Ik moet zo (helaas!) naar kantoor (op zaterdag) dus zelf de hamburgerbroodjes maken lukt niet meer, jammer genoeg. Onderweg naar mijn werk nog even langs de kaasboer voor een bonk Cheddar en naar de Turk voor rundergehakt.
[..]
Getsieee!![]()
Toch bedankt!
Net hiervan de rest opgegeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
Broer jarig dus te veel.![]()
Vanavond: Bami, Nasi, Babi Pangang, Foe Young Hai, Kip in kerriesaus, Mini loempia's, saté en Pekingeend met Shi Take (voor het eerst én lekker!)
Vanavond koffie, taart, chips, hapjes, nootje etc. etc.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh jum eet smakelijk nog verder. Verjaardagen
Recent ook geprobeerd om zelf kip cordon bleu te maken wat een rot werk! Heb je wel een flinke filet voor nodig..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Dragonberry het volgende:
Avondeten was zelfgemaakte kip gordon bleu met aardappels en sperziebonen. Als toetje Creme brulee ijs
En nu koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ff in spoiler gedaan vanwege mobiele meelezersik zag net pas hoe groot het fotootje is
🐱
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht ff dat ik nog in KPD zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ff in spoiler gedaan vanwege mobiele meelezersik zag net pas hoe groot het fotootje is
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |