quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef RenRen- het volgende:
Misschien moet ik mijn FB weggooien en FBloos leven zoals MPG
NO! gewoon mensen weigeren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef MPG het volgende:
Multivlaai?
Mijn hartje breekt nu een beetje hoor..
Ja maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NO! gewoon mensen weigeren.
ik heb me uit je lijst gehaald, probleem opgelost. Slotje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef RenRen- het volgende:
Waarom word ik steeds toegevoegd op FB door mensen die ik niet op FB wil waardoor ik me schuldig voel als ik ze afwijsGa weg.
Bananentaartquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ja nou sorry
Maar de bananenvlaai is de enige die ik lust.
Misschien moet ik het bananentaart noemenDan is het minder erg
Ik ging in de search zoeken op Toek en er kwam niks, en toen dacht ik OMG HIJ HEEFT HET ECHT GEDAANquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb me uit je lijst gehaald, probleem opgelost. Slotje!
Bananentaart is lekkerquote:
Heb wel een Toek account ook nog ergens hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ging in de search zoeken op Toek en er kwam niks, en toen dacht ik OMG HIJ HEEFT HET ECHT GEDAAN
Ik was gewoon dom bezigquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb wel een Toek account ook nog ergens hoor
quote:
Ik ben ook veeboekloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan me gewoon ook geen leven meer voorstellen zonderquote:
Een medestanderquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Toekito het volgende:
KLB / Voor verjaardag tankpas gekregen van vrienden
LOL
WELquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef Takaiki het volgende:
Tssss, de wereld bestaat niet alleen uit Toek
Jeujquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:25 schreef RenRen- het volgende:
Oh wat fijn, de kat komt me helpen. Hij ruikt naar de was, dus ik vermoed dat ik oranje was heb
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ging niet helpen, hij ging me bijten.
nu is het straks nog mijn schuld ook...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoefde helegaar niet, er was nog over
Heb jij mij gevoerd? Nee toch? Dan ook geen schuldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu is het straks nog mijn schuld ook...
Ben al een beetje wakkerderderquote:
omdat ik aan de andere kant van de maasquote:
Merk ik hier anders maar weinig van.quote:
Moet je maar thuis blijvenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Merk ik hier anders maar weinig van.
Ach, het is iig wel droog.
Goed punt.quote:
Troost je, er zijn weer wolken voor geschovenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt.
Krijg ik alleen zo weinig werk mee verzet.
Als je geen werk hebt valt dat ook wel mee!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt.
Krijg ik alleen zo weinig werk mee verzet.
Toen ik gisteren aankwam op mijn werk was het 10 graden, toen ik wegging 11quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je geen werk hebt valt dat ook wel mee!![]()
Het is best te doen buiten eigenlijk
nu is het 14? Maar niet zo'n nare wind, dat scheelt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toen ik gisteren aankwam op mijn werk was het 10 graden, toen ik wegging 11![]()
Takkeweer
Check!quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef Takaiki het volgende:
Waarom zit Het Maatje zo ver weg? Mijn man eet vanavond niet mee en dan was ik daar wel even gaan happen
samen WF-en in het maatje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef Takaiki het volgende:
Waarom zit Het Maatje zo ver weg? Mijn man eet vanavond niet mee en dan was ik daar wel even gaan happen
Je wil nog harder van het bord geveegd wordenquote:
Valt nog mee,maar ja we zijn ook nog maar net begonnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil nog harder van het bord geveegd worden?
Ga werken jij!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Takaiki het volgende:
Ik voel me melancholisch: ik heb de jaren 80 aan staan van Radio 10 Gold en nu wil ik terug in de tijd naar toen ik nog een jong Takje was![]()
Werken doe ik niet met mijn orenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga werken jij!![]()
Dan kunnen om 5 uur meeten (zie sms).
Bijna vakaaaaaansie!
door Takke welquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wil nog harder van het bord geveegd worden?
17:00 uur is primaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga werken jij!![]()
Dan kunnen om 5 uur meeten (zie sms).
Bijna vakaaaaaansie!
quote:
Met een hamburgert ernaastquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef sp3c het volgende:
boerenkool met sp3c!
daar heb ik ook wel zin in eigenlijk
das overdreven Takkewijf ...quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef sp3c het volgende:
of ik maak nu een goede burger als 'ontbijt' en dan doe ik vanavond boeruhkoluh met sp3c en worst
Soms vliegt ze een beetje uit de bocht he. Onbesuisd ding dat ze is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
das overdreven Takkewijf ...
keuzes zijn het!
het zijn die rooie haren zeg ik jequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms vliegt ze een beetje uit de bocht he. Onbesuisd ding dat ze is.
Goed idee!quote:
Ik zie het voor me:quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het voor me:
Toek bij de kassa: 'als je NU mijn boodschappen niet scant dan haal ik mijn pinpas door de lezer en toets mijn pincode in! DIT ZIJN GEEN GRAPJES!'
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het voor me:
Toek bij de kassa: 'als je NU mijn boodschappen niet scant dan haal ik mijn pinpas door de lezer en toets mijn pincode in! DIT ZIJN GEEN GRAPJES!'
Verraaierquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef sp3c het volgende:
ik ben trouwens voor bami met plofkip gegaan ipv boeruhkoluh
en een broodje warm vlees als ontbijt
plofkip connaisseur noem ik het lieverquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Takaiki het volgende:
Bammetje bief, bammetje tonijnsalade en bammetje gestampte muisjes
Tijd voor koffie
ik zat richting biefstuk te denken maar dat vond ik zo ordinair op een boterhamquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
ze had rosbief op dr boterham maar limburgers praten als malloten
nouquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
ze had rosbief op dr boterham maar limburgers praten als malloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Wat, rosbief?quote:
Wehehequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik dacht heel lang dat rosbief paardenvlees wasdoor het ros deel
en toch hou je van mquote:
en schattig, en cute, en hupsieflupsiewupsiequote:
+1quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en schattig, en cute, en hupsieflupsiewupsie![]()
* littledrummergirl knijpt in sp3cs wangetjes
* sp3c maakt een sprongetjequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en schattig, en cute, en hupsieflupsiewupsie![]()
* littledrummergirl knijpt in sp3cs wangetjes
je voelde de liefde hequote:
en, hoe voelt iequote:
Zo klein ben je nu ook weer niet hoor.quote:
IEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!quote:
En soms is het licht even uitquote:
*squeek*quote:
Neh, wij rollen niet zoquote:
niet een beetje dirtyquote:
Ik ben een nette vrouwquote:
quote:
Ik weet niks smerigs want ik ben een nette vrouwquote:
Flauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet niks smerigs want ik ben een nette vrouw
moet je doen ! boo the fucking hooquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Takaiki het volgende:
Dan ga ik maar stilletjes in een hoekje zitten huilen
IEIEIEIEIEIEIEIEIE!quote:
quote:
Dan had ik mij vies gevoeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef sp3c het volgende:
en als je smerige praatjes had opgehangen dan had je er vast 1 gekregen ook!
was ff op huisbezoek bij broertje Toek....blame him or his wife.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Takaiki het volgende:
Jeetje, als er niets smerigs wordt verteld blijven jullie meteen weg hae?
ze was er niet eens dus moest zelf koken.....de trutquote:
Nee, jou want jij hebt dat vest een jaar gehoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
was ff op huisbezoek bij broertje Toek....blame him or his wife.
Jij probeert dit verhaal ergens heen te sturen haequote:
We zijn weer in Sp3clandquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
nee?
weet ik niet?
ik ben sp3c?
ik heb geen idee meer waar het over gaat?
wat wil je eten mevrouw?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Hm, sp3c en Toek in schort? En pollepels?
Beter gaan ze dan als de sodebliksem heel veel voer maken wantik heb hongerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Hm, sp3c en Toek in schort? En pollepels?
Whut?quote:
Misschien was die voorste wel een mannetje hequote:
Gurrrl noh!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien was die voorste wel een mannetje he.
gemeeeeeeeeeeen.....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef Takaiki het volgende:
Ze treitert hem ook echt he: eerst er klaar voor gaan staan en dan snel wegrennen![]()
Echt een vrouwtje
Ben jij ook zo'n tease jaquote:
quote:
sp3cland is beterland ... believe!quote:
Zijn daar ook vegetariërs?quote:
hahahahahahahahaquote:
Je ontwijkt de vraag.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef Takaiki het volgende:
Ze treitert hem ook echt he: eerst er klaar voor gaan staan en dan snel wegrennen![]()
Echt een vrouwtje
Welke attracties staan er eigenlijk in Sp3cland?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Handen in de lucht als je zomervakantie is begonnen!
Om ze vervolgens niet te doen zou dat in mijn geval zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef RenRen- het volgende:
Erg he?Heb ik nog meer tijd om nog meer dingen te doen.
Bij mij ook, dat was een beetje de grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Om ze vervolgens niet te doen zou dat in mijn geval zijn
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij ook, dat was een beetje de grapIk weet zeker dat ik in augustus dit topic teruglees en denk: Goh, 3 maanden terug.... Wat heb ik nou eigenlijk gedaan...
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:32 schreef Takaiki het volgende:
waarom zou je niet tot het laatste moment wachten![]()
![]()
Ja datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:32 schreef Takaiki het volgende:
Sterker nog, ben nog bezig foto's bij elkaar te sprokkelen want die moet/wil ik zondag aan een tante geven. Heb ik daar eerder geen tijd voor gehad? Jawel hoor, maar waarom zou je niet tot het laatste moment wachten![]()
![]()
*hoort krekels tjirpen*quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
Dus renren gaat nu een koekelameet regelen voor komende week?!
Wait what.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
Dus renren gaat nu een koekelameet regelen voor komende week?!
prima ben woensdagavond en donderdagavond vermoedelijk wel beschikbaar deze weekquote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Parkpicknickmeet met zelfgebakken koekjes
Joahhhquote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben beter in opeten dan in bakken, vrees ikquote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Danerol heeft nu kant en klaar koekjesdeeg, hoef je alleen te snijden en in de oven te snijden. Dat kun je toch wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben beter in opeten dan in bakken, vrees ik.
nee dat kan die niet. Die eet dat deeg al op voor het in de oven zit.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Danerol heeft nu kant en klaar koekjesdeeg, hoef je alleen te snijden en in de oven te snijden. Dat kun je toch wel?
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat kan die niet. Die eet dat deeg al op voor het in de oven zit.
regelt het maarquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef RenRen- het volgende:
Maar ik ben voor parkpicknick, dan kan ik eindelijk weer eens wat maken dat niet faalt. CheesecakeCakepops
In de oven snijden? Krijg ik dan geen verbrande vingersquote:Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Danerol heeft nu kant en klaar koekjesdeeg, hoef je alleen te snijden en in de oven te snijden. Dat kun je toch wel?
Ik vrees hetquote:Op zondag 2 juni 2013 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die eet dat deeg al op voor het in de oven zit.
quote:
Ik niet hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het...
Zou jij ook doen, trouwens.
jij hebt alle tijd zei je....dan is dit een eitje. Weet je hoe LDG en ik soms park BBQ's deden? Gewoon op de dag zelf ff groep mensen appen/facebooken en hup geregeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Regelen kan ik niet zo goed, ik zou nooit manager kunnen wordenOf planner.
Klinkt alsof jij dit heul goed kuntquote:Op zondag 2 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij hebt alle tijd zei je....dan is dit een eitje. Weet je hoe LDG en ik soms park BBQ's deden? Gewoon op de dag zelf ff groep mensen appen/facebooken en hup geregeld.
nee helemaal niet. LDG is tha best! op Greys na natuurlijkquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee helemaal niet. LDG is tha best! op Greys na natuurlijk
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Ldg is even te druk in den kop om iets te regelenmaar als ik vrij ben en iemand me n apje stuurt kom ik wel even n koekje eten
Klinkt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij hebt alle tijd zei je....dan is dit een eitje. Weet je hoe LDG en ik soms park BBQ's deden? Gewoon op de dag zelf ff groep mensen appen/facebooken en hup geregeld.
Oeh! volgend weekend hiernaast in t parkquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef RenRen- het volgende:
Maar ik ben voor parkpicknick, dan kan ik eindelijk weer eens wat maken dat niet faalt. CheesecakeCakepops
Waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Oeh! volgend weekend hiernaast in t park
[ afbeelding ]
Brunssumquote:
Je dacht van, dat is wel om de hoek zeg maar.quote:
Joh Eindhoven is mij ook bestquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je dacht van, dat is wel om de hoek zeg maar.
Als we kunnen blijven slapen met z'n allen kunnen we eventueel over praten.quote:
Zetten gewoon een tent op in het parkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als we kunnen blijven slapen met z'n allen kunnen we eventueel over praten.
Ik mag na 22:00 niet met het OV hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, eindhoven is nog wel heen en weer te doen op een dag
je gaat me niet zeggen dat je serieus bent nu.....quote:
Ja. Of nouja, ietsje dichterbij iigquote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je dacht van, dat is wel om de hoek zeg maar.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Venlo is met het OV beter te doen in 1 dag
steken gewoon de Koel in de brand.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Geen idee of we hier in een park mogen BBQ-en....
Jawel, dan gaan we allemaal heel lief kijken naar de agenten.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Geen idee of we hier in een park mogen BBQ-en....
HOOLIGANquote:
Nou enquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doen ze in Venlo niet, in Venlo zijn ze netjes.
Voetballen doen ze er toch niet.quote:
Ik weet nog een leuke papierverwerkingsfabriek in Roermondquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou enIk wil BBQ-en en dat brandhout daar lijkt me een goeie BBQ
als de spareribs maar gaar wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke papierverwerkingsfabriek in Roermond
Heerlijk, straks ook weer.quote:
heelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Welke attracties staan er eigenlijk in Sp3cland?
ik keur het goed!quote:
e3 boyquote:
microsoft 18:30, dan even wat minder boeiends en dan playstation laat in de avondquote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef sp3c het volgende:
bwah, boeiende shit is toch altijd pas diep in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |