Ik ben op Fok zelfs dat soort figuren tegen gekomenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk op Fok een beetje nodig soms
Het is helaas alleen wel zo. De one-liner werkt. Het is echt zo, en good things really never last. Ook die klok gaat er een keer aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Mweh, weer zo'n one-liner
[..]
Dat valt wel mee, kijkt naar zijn klok uit 1920
Maar vooral ook veel negativiteit heerst hier..quote:Op zondag 9 juni 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben op Fok zelfs dat soort figuren tegen gekomenWerkt prima. Al blijf ik er wel bij dat Fok echt absoluut geen weerspiegeling is van de samenleving. De mix van personality cocktails dat hier rondloopt is echt bizar
Die klok gaat er niet aan... Net als andere zaken.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is helaas alleen wel zo. De one-liner werkt. Het is echt zo, en good things really never last. Ook die klok gaat er een keer aan.
Het is een oneliner maar het is wel zo.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Mweh, weer zo'n one-liner
[..]
Dat valt wel mee, kijkt naar zijn klok uit 1920
Maar het kan wel bizar moeilijk zijn als je verleden je nog altijd in de nek hijgt.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een oneliner maar het is wel zo.
Al zijn er natuurlijk wel dingen echt onmogelijk.
Maar jezelf openstellen voor vrienden is er niet 1 van.
Alleen in jouw hoofd is dat onmogelijk.
Ik ken een aantal fokkers die exact hetzelfde zijn zoals ze hier posten en irl zijn. Maar ik weet (niet 100% zeker) dat er ook genoeg anderen zijn die zich heel anders gedragen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar vooral ook veel negativiteit heerst hier..
Ik denk dat een groot deel van de Fokkers of uitgekotst wordt door de samenleving, of zich in de samenleving heel anders gedraagt als op fok.
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank uquote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het kan wel bizar moeilijk zijn als je verleden je nog altijd in de nek hijgt.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het kan wel bizar moeilijk zijn als je verleden je nog altijd in de nek hijgt.
Ik herken echter wél wat hij zegt, ik vraag ook nooit om hulp en ik accepteer het ook amper. M'n broer heeft hier eergisteren en gisteren geholpen in de tuin, daar kwam hij spontaan mee aanzetten. Daardoor kon ik er niet onderuit...quote:Op zondag 9 juni 2013 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 9 juni 2013 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ken een aantal fokkers die exact hetzelfde zijn zoals ze hier posten en irl zijn. Maar ik weet (niet 100% zeker) dat er ook genoeg anderen zijn die zich heel anders gedragen.
Ja dat heb ik ook wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik herken echter wél wat hij zegt, ik vraag ook nooit om hulp en ik accepteer het ook amper. M'n broer heeft hier eergisteren en gisteren geholpen in de tuin, daar kwam hij spontaan mee aanzetten. Daardoor kon ik er niet onderuit...
Dat zou best kunnen, ik ken hem alleen via hier.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel.
Maar ik denk dat het bij Fausti wel iets dieper gaat. Die laat volgens mij gewoon helemaal niemand toe in zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |