quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de bemoedigende woorden. Daar komen weer wat kraamtranen
.
Dit was na 8 dagen, daar had ze niet meer genoeg aan. Ik kolfde uiteindelijk 1 voeding bij elkaar in 24 uur. Ik spaarde het op in de koelkast en gaf het dan eind van de dag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Sparkling, 5cc is hartstikke keurig in het begin! Dat is een complete voeding hoor, de eerste dagen
Bloed je nog?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:35 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit was na 8 dagen, daar had ze niet meer genoeg aan. Ik kolfde uiteindelijk 1 voeding bij elkaar in 24 uur. Ik spaarde het op in de koelkast en gaf het dan eind van de dag.
Nu ik ben gestopt met kolven heb ik geen enkele last van stuwing of harde plekken trouwens. De LK zei al dat ze niet zou verwachten dat dat zou gebeuren omdat mijn productie nog niet op gang was, ook tijdens de dagen dat ik kolfde merkte ik geen verschil aan mijn borsten.
Ja, bloed nog wel. Sinds gisteren heftiger omdat ik meer ben gaan bewegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bloed je nog?
Is je placenta goed gecontroleerd?
Het helemaal niet op gang komen van de borstvoeding kan zijn dat er dan nog een stukje is achtergebleven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, bloed nog wel. Sinds gisteren heftiger omdat ik meer ben gaan bewegen.
Placenta is gecontroleerd volgens mij. Ik las in een overdrachtsbrief dat de placenta compleet was en 3 bloedvaten had.
Hoezo?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag 3 vandaag (officieel 4, maar ze is in de avond geboren, dus..) en vanochtend na het voeden nog gekolfd en er zat wat in het flesje! Denk alles bij elkaar zo'n 2 cc! Dus ik heb hoop!
Ze is pas 2,5 dag oud zelfs, dus jouw productie ook. Vooral blijven proberen en blijven kolven. Komt goed!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag 3 vandaag (officieel 4, maar ze is in de avond geboren, dus..) en vanochtend na het voeden nog gekolfd en er zat wat in het flesje! Denk alles bij elkaar zo'n 2 cc! Dus ik heb hoop!
Dit! En de eerste keer dat ze echt dronk hing ik aan de bel want ik dacht dat ze iets fout deedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:44 schreef Juud79 het volgende:
Hier net zo, met kolven kreeg ik er niet veel uit. Maar vanaf dag 3 kwam er melk en op dag 4 kon ik haar echt melk horen doorslikken, kwamen er goede natte luiers en een meisje dat af en toe heel goed wakker was.
Superquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef L-E het volgende:
Vanmorgen gewogen bij de kinderarts, ik vond het best spannend want het was de eerste week van volledig live borstvoeding (dus totaal geen zicht op wat hij binnen had gekregen) maar toch mooi 220 gram aangekomen in een week! 2550 gram nu
Heeft de vk gekeken naar haar tongriempje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanmiddag en vanavond wilde ze ook weer niet aanhappen. Ze lijkt haar tongetje naar achter te trekken ipv naar buiten. Maar dat kán ze wel, pinken gaat prima. Eigenwijsje! Vanmiddag zelf 6 cc gekolfd en zojuist 7. En zere boobs, dus stuwing lijkt ook begonnen. Vandaag ook eerste dag met regelmatige bijvoeding, moest ook ivm 9,7% gewichtsverlies. Morgen heeft ze hopelijk meer energie om moeite voor de borst te doen! Het weekend hebben we ook een andere kraam, dus wie weet heeft die nog tips voor het aanleggen. Hopelijk nog een poepluier vandaag. Die heeft ze vandaag nog niet gehad.
Moedig voorwaarts dus maar!
Allemaal leuk en aardig met dat ten alle tijde voorkomen maar honger is honger en je laat je kind toch ook geen honger lijden omdat je perse geen kv wilt geven lijkt me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah en nou lees ik overal dat het bij maar 2% vd vrouwen niet lukt en dat ze wel genoeg natte luiers moet hebben en bijvoeden Ten Alle Tijde voorkomen moet worden etc etc. Ik word er maar onzeker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |