Oeh, die sleehakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen in de verkoop
Sleehakken van New Look, maat 39, nauwelijks gedragen, ¤15 incl verzendkosten of op te halen in Barendrecht.
[ afbeelding ]
Enkellaarsjes Invito, maat 39, nooit gedragen, ¤35 incl verzendkosten.
[ afbeelding ]
Enkellaarsjes H&M, maat 39, nauwelijks gedragen, ¤15 incl verzendkosten
[ afbeelding ]
Ik ben niet gewend om op sleehakken te lopen. Zijn wel echt hoogquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, die sleehakkenZitten ze een beetje?
Ja hoog is het probleem hier nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend om op sleehakken te lopen. Zijn wel echt hoog
Ik denk dat ik meer gewend ben om op gewone hakken te lopen dus bij mij is t echt andersomquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoog is het probleem hier nietSleehakken lopen over het algemeens makkelijker dan 'gewone' hakken he..
Die sleehakken!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen in de verkoop
Sleehakken van New Look, maat 39, nauwelijks gedragen, ¤15 incl verzendkosten of op te halen in Barendrecht.
[ afbeelding ]
Enkellaarsjes Invito, maat 39, nooit gedragen, ¤35 incl verzendkosten.
[ afbeelding ]
Enkellaarsjes H&M, maat 39, nauwelijks gedragen, ¤15 incl verzendkosten
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een eigen webwinkel en aangezien ik teveel van alles heb, moet ik keuze's maken wat ik wil verkopen. Ze vallen wel echt als een 39 en is wel voor smalle voetjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die sleehakken!
Sinds ik jouw foto zag, ben ik op zoek naar zulke, maar tot nu toe niet gevonden... Ik ben wel geīnteresseerd dus! Waarom doe je ze weg?En hoe vallen ze?
De onderste vind ik ook mooier eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Linds155 het volgende:
Ik heb helaas na veel twijfelen deze beauty's terug gebracht naar de winkel. Ik vind ze echt enorm mooi, maar waren echt net even te hoog voor mij![]()
Zo op de foto "lijkt" de hoogte nog iets mee te vallen. Maar als je ze aan heb, zijn we helaas errug hoog![]()
[ afbeelding ]
Deze zaten gelukkig wel goed!
[ afbeelding ]
Dat was ik! Maar ik heb ze gisteren verkocht aan Miasanquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar ik had een paar weken geleden interesse getoond in die rode hakken mt. 40, met die spikes.. Heb er toch geen geld voor, sorry!
Die bovenste zijn zo mooi he,quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Linds155 het volgende:
Ik heb helaas na veel twijfelen deze beauty's terug gebracht naar de winkel. Ik vind ze echt enorm mooi, maar waren echt net even te hoog voor mij![]()
Zo op de foto "lijkt" de hoogte nog iets mee te vallen. Maar als je ze aan heb, zijn we helaas errug hoog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oké, dat verklaart de boel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een eigen webwinkel en aangezien ik teveel van alles heb, moet ik keuze's maken wat ik wil verkopen. Ze vallen wel echt als een 39 en is wel voor smalle voetjes.
Dat valt toch wel mee? Het zijn geen loubous ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die bovenste zijn zo mooi he,. Maar vindt ze zo duur
.
Ja nou, voor een Zaraschoen vind ik 90 euro vrij duur,quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het zijn geen loubous ofzo( okee, op een studentenbudget zijn ze misschien wat prijzig voor de leuk...)
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was ik! Maar ik heb ze gisteren verkocht aan Miasan
90 euro? Ik was toch echt niet meer als 59 euro kwijt hoor!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja nou, voor een Zaraschoen vind ik 90 euro vrij duur,. Zeker op een studentenbudget inderdaad
.
Hmm,quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Linds155 het volgende:
[..]
90 euro? Ik was toch echt niet meer als 59 euro kwijt hoor!
http://www.zara.com/webap(...)L+MET+HAK+EN+BANDJES
Nope, een andere schoen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm,. Dan had ik een andere prijs in mn hoofd
.
Nee, wel echt die ene schoen! Want die vond ik toen onwijs mooi en toen had ik gekeken naar de prijs en zelfs nu zal ik zweren dat 'ie toen 89,95 wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, een andere schoen:
http://www.zara.com/webap(...)27/GEKNOOPTE+SANDAAL
LIF / Heels Heels Heels #38quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, wel echt die ene schoen! Want die vond ik toen onwijs mooi en toen had ik gekeken naar de prijs en zelfs nu zal ik zweren dat 'ie toen 89,95 was.
Jesus Christquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LIF / Heels Heels Heels #38
Helemaal onderaan de pagina
Hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
En ik voel me nu een vieze stalkermaar stond me nog vrij helder voor de geest
Ik moet gelijk denken aan de Eftelingquote:[img]http://i.fokzine.nEfteling .gif[/img] Op dinsdag 4 juni 2013 08:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAA die wilde ik ook. maar moet mijn centjes sparen voor verstandigere uitgavenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef Linds155 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Waar zijn ze van?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Ahh het hakkentopic
Dit zijn mijn nieuwe bella's voor in de zomer:
[ afbeelding ]
Klein hakje, ik moet er natuurlijk wel lang op kunnen lopen.
Bovenste zijn erg mooi!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend gaat deze voor me halen in Denemarken.
[ afbeelding ]
Heb bij Bianco nog veel meer leuke gezien dus ben bezig met een wishlist voor de volgende keer als ik in Denemarken ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bianco.com/
De bovenste zijn echt mooi! Wanneer krijg je ze?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend gaat deze voor me halen in Denemarken.
[ afbeelding ]
Heb bij Bianco nog veel meer leuke gezien dus ben bezig met een wishlist voor de volgende keer als ik in Denemarken ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bianco.com/
hij gaat ze vandaag op halen en over twee weken komt hij naar Nederland dus ik moet nog even geduld hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De bovenste zijn echt mooi! Wanneer krijg je ze?
Ik heb soortgelijke, weet zo niet of ze exact hetzelfde zijn maar in het bruin, roze en in het blauw, alleen de blauwe lijken wat klein te vallen en lopen niet zo fijn, de andere wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef Cerbiatto het volgende:
Wie heeft deze hakken en hoe lopen deze hakken? De voering is van leer dus de hakken moeten wel lekker/makkelijk lopen, toch?
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef ntm het volgende:
http://m.facebook.com/profile.php?id=166140506762633 op deze fb pagina heb je echt heel veel mooie hakken
waar? Leuk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze besteld. Bij elkaar maar 30 euro.
Woah, die roze en die laarzen, pretty.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze: (web)shop Moonheelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Woah, die roze en die laarzen, pretty.
Waar vandaan?
Oh, gaaf!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:55 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand nog blij maken met deze pumps?
Ik heb ze gekocht in Londen alleen de maat zit niet goed
Het is maat 39 en mogen weg voor ¤ 15 incl verzendkosten.
Ik zit tissen een 38 en 39 in.. Heel irritant met oumps soms.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, gaaf!
Wat voor maat heb je normaal?
Snap ik.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zit tissen een 38 en 39 in.. Heel irritant met oumps soms.
Trust me Lonaa, ik heb Danielle eens ontmoet en ze is heel betrouwbaar en gaat heel goed en netjes met haar spulletjes omquote:Op maandag 2 september 2013 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik.
Ze zijn te groot, neem ik aan?
Kan je mij per DM vertellen waar je woont, want ik durf ze zo niet over te nemen.
Niet ontmoet, maar wel schoenen overgekocht, dikke prima!quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Trust me Lonaa, ik heb Danielle eens ontmoet en ze is heel betrouwbaar en gaat heel goed en netjes met haar spulletjes om
Oh, dat heeft niks met vertrouwen in Danielle te maken!! Kwam het zo over? Dat was niet de bedoeling!quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Trust me Lonaa, ik heb Danielle eens ontmoet en ze is heel betrouwbaar en gaat heel goed en netjes met haar spulletjes om
Ja?quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Waarom verdien ik geen 5000 euro netto per maand?? Ik zie zķveel leuke schoenen online! En ik wil ze allemaal hebben!
Aaaargh...
Welke winkel?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Christian Louboutins voor nog geen 180 euro (in de uitverkoop) zijn best goedkoop he.
Zijn volgens mij toch echt de echte, van een winkel hier in NL.
Ik woon in Rotterdam, en daar is idd maar 1 schoenenwinkel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Peach op 04-09-2013 11:34:30 ]Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
De 'louboutins'?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Jaaa, ik heb m'n nieuwe schoenen binnen!
Clarks.quote:
Anders lees je ff alle reeksen...quote:Op woensdag 4 september 2013 13:20 schreef Noek het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag kreeg Brummetje_ haar nieuwe schoenen. Ze jompelde van joy!![]()
gr gr
Noek
Nog niet misschien.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Anders lees je ff alle reeksen...
Hebben hebben!quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:22 schreef Chule het volgende:
Mijn laatste aankopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die strikjes gaan er nog af. Is mij te truttig.
Heel sexy brummetjequote:
mooi!quote:Op zondag 8 september 2013 10:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Zit zijn trouwens mijn twee paar winterlaarzen geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Via Zalandoooo...)
De bovenste vind ik leuk!quote:Op zondag 8 september 2013 10:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Via Zalandoooo...)
Bovenste zijn mooi!quote:Op zondag 8 september 2013 10:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Via Zalandoooo...)
Ze worden sowieso in Den Bosch verkocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:32 schreef -Peach het volgende:
Louboutin heeft sowieso geen shops/dealers in NL geloof ik.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:32 schreef -Peach het volgende:
Louboutin heeft sowieso geen shops/dealers in NL geloof ik. Ik zei heul niks!![]()
in amsterdam kan je ze in de pc hooft vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze worden sowieso in Den Bosch verkocht.
Die zijn nepquote:Op donderdag 12 september 2013 17:39 schreef WRH het volgende:
in mijn zoektocht naar nieuwe ideale overknee's kwam ik deze site tegen: louboutinprijs.com
iemand ervaring met ze?
vind het altijd wat eng om bij een totaal onbekende site voor toch wel een aardig bedragje te gaan bestellen.
Die zijn ook nepquote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Geen ervaring mee, maar fake was het eerste wat ik dacht. Zo goedkoop kan niet. Andere site: http://www.christian-louboutinsales.net
Het moet dus vast uit het buitenland komen. Heb je gelazer met de douane, invoerrechten en misschien wel dat het in beslag wordt genomen. Ik denk het vanuit China wordt verzonden.
Ik zou er niet aan beginnen.
Je kunt t beste gewoon deze site aanhouden: http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:34 schreef WRH het volgende:
maar geef toe, wel leuk geprobeerd met hun: afgeprijsd vanaf 1600 of iets dergelijks![]()
maar helaas, dan gaat het even aan mij voorbij. natuurlijk dacht ik het al, maar je kunt toch altijd hopen.
toch fijn dat ik het hier ook even gecheckt heb.
(* spaart weer rustig verder)
check.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt t beste gewoon deze site aanhouden: http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/
Degene die ik wil zijn al paar maanden sold out en komen pas in nov weer in stock meh
Welke wil jequote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt t beste gewoon deze site aanhouden: http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/
Degene die ik wil zijn al paar maanden sold out en komen pas in nov weer in stock meh
ik ga voor dezequote:
Denk idd 100 wel genoeg zonder plateau, vind ik ook net wat classier eigenlijk. Mooiquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga voor deze
http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/shop/women/pigalle.html
heel misschien de 120, maar ik denk het niet. Ik ga binnenkort even passen en denk dat de 100 net hoog genoeg is, ik wil wel om rug denken
Ja nog ff wachten tot novemberquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk idd 100 wel genoeg zonder plateau, vind ik ook net wat classier eigenlijk. Mooi.Wel foto's uiteraard als je ze hebt he
.
Hihi, nu weet ik je naamquote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik verkoop mijn ongedragen heels (variërend van maat 40 tot maat 42)
http://www.marktplaats.nl/verkopers/4802069.html?categoryId=625
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi, nu weet ik je naam. Ik ga je stalkerig zoeken op facebook. Edit: onvindbaar
.
Semtex snapt heus dat het een grapje is,quote:
Wat een leuke schoenen. Waar heb je ze vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb nieuwe heels![]()
[ afbeelding ]
Heb er laatst trouwens ook nog bij de Primark gescoord, die zal ik ook nog eens op de foto zetten.
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld bij Sarenza.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een leuke schoenen. Waar heb je ze vandaan?
Goed he?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi, nu weet ik je naam. Ik ga je stalkerig zoeken op facebook. Edit: onvindbaar
.
Haha dat dacht ik alquote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed he?Ik weet wel wat van privacy instellingen op Facebook hoor
Thnxquote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld bij Sarenza.
Ze zijn echt supermooi.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ze zijn van Madden Girl en heb ze besteld bij Sarenza.
Ja volgens mij wel gewoon hoor. Waarom zouden ze niet betrouwbaar zijn dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zijn echt supermooi.
Sarenza is dus wel een betrouwbare site? Ik heb daar al wat mooie schoenen gezien.(maar het is niet zo goed voor m'n portemonnee
)
Sarenza is prima!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zijn echt supermooi.
Sarenza is dus wel een betrouwbare site? Ik heb daar al wat mooie schoenen gezien.(maar het is niet zo goed voor m'n portemonnee
)
Deze zijn tof.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb nieuwe heels![]()
[ afbeelding ]
Heb er laatst trouwens ook nog bij de Primark gescoord, die zal ik ook nog eens op de foto zetten.
Zijn zeker leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb nieuwe heels![]()
[ afbeelding ]
Als je Facebook hebt zou je ook nog de pagina uitverkoop(nl) kunnen proberenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:40 schreef owl. het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik niet beter wat van hoge hakken die ik (bijna) nooit gedragen heb te verkopen. Wil er aan de ene kant geen afstand van doen maar aan de andere kant hebben ze het ook niet gered om in mijn schoenenkast te mogen staan en liggen ze uit het zicht opgeborgen, dat is ook ontzettend zonde natuurlijk.
Maar ik verkoop nooit wat op marktplaats, is het een beetje te doen om het via daar te verkopen? Zou verder ook niet echt weten waar anders.
Wow deze zijn echt gaaf! Supertof.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb nieuwe heels![]()
[ afbeelding ]
ze zijn idd gaaf, maar heb ze helaas retour gestuurd. Ze waren na verstandig nadenken toch te hoog voor me en de ritsjes werkte niet echt lekker waardoor ik er niet lekker in kwam.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:36 schreef Vluuks het volgende:
[..]
Wow deze zijn echt gaaf! Supertof.
Kan zelf wegens veel last van mijn tenen geen hakken meer aan, maar kijk er altijd wel verlekkerd naar, haha.
Ik had daar gelukkig geen problemen mee na mijn zwangerschap!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heels, aaaaaaaaaaah!
Ik mis ze echt
Nu ik zwanger ben, waag ik me er niet aan op die dingen te lopen.
Hopelijk pas ik ze na de zwangerschap nog..
Wat is t schoenmaat? Heb je ze al verkocht?quote:Op zondag 29 september 2013 13:59 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weer enkellaarjes te koopIemand die deze wil hebben? Ze zijn van H&M en mogen weg voor ¤10 excl verzendkosten. Hak is ongeveer 8 cm.
Lekker slim van mij om dat er niet bij te zettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef koekii het volgende:
[..]
Wat is t schoenmaat? Heb je ze al verkocht?
Hoe lang dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:20 schreef elvi13 het volgende:
Ik ben te lang voor hoge hakken, vind ze wel prachtigggggg
mooi!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag nieuwe pumps gekocht bij de Scapino, dit zijn mijn 2de paar pumpsWaren van 40 euro naar 15 euro afgeprijsd en ze hadden een actie alleen vandaag: 2de artikel 1 euro (op alles in de winkel), ik had ook een vest die iets duurder was dan 15 euro waardoor ik voor de pumps maar 1 euro heb betaald hehe
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het zwart gekocht. Hak is een centimeter of 11
Ik heb de laatstequote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Uiltje90 het volgende:
Deze heb ik laatst gescoordop de foto lijken ze een beetje gek.. maar in het echt zijn ze heel mooi..
[ afbeelding ]
en deze wil ik graag.. maar ben bang dat vriendlief ze aan de hond voert, want hij vind ze lelijk![]()
[ afbeelding ]
1319,95 euro, 20% korting. Maar nog altijd duur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:24 schreef WRH het volgende:
deze vind ik bv geweldig maar mij echt te duur: http://www.zalando.nl/cas(...)dium=DIS_31&opc=2211
ik vind bv de laarzen waar je Rachel Zoe in kunt uittekenen erg mooi maar ook boven mijn budget.
snap ook wel dat je in de buidel moet tasten voor iets moois maar ik hoop al een tijdje op een acceptabel alternatief
Deze kunnen alleen binnenshuis hahha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:24 schreef Nober het volgende:
[..]
1319,95 euro, 20% korting. Maar nog altijd duur.
Op de officiële site 850 euro maar alleen nog in maat 37,5 en niet exact dezelfde(?).
http://www.casadei.com/CH(...)=18&cgid=shoes-boots
[ afbeelding ]
Ik vroeg me ook al af waar je deze kon dragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Deze kunnen alleen binnenshuis hahha.
Ik vind deze idd ook een beetje te. Classy overknees zijn idd tofquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar je deze kon dragen.![]()
Classy overknees vind ik overigens wel heel tof.
Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef Ladylicious het volgende:
Ben al 2 maanden op zoek naar mooie zwarte laarzen met hak. Tot twee keer toe wat gekocht maar bleef twijfelen, dus uiteindelijk maar weer terug gebracht. Heb nu deze besteld bij Zalando:
[ afbeelding ]
3x is scheepsrecht hopen we dan maar..
Prettig prijsje ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611c036-802.html
Ik vind ze klein vallen. En niet echt comfortabel, dus ik zou ze niet direct aanraden als trouwschoen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef sproetjes het volgende:
Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe de steve madden schoenen vallen qua maat? Een beetje true to size? Ik trouw in juli, wil absoluut geen standaard trouw pump en vind zijn schoenen zo mooimaar zo 1-2-3 geen winkel in de buurt om te passen.
Tips voor mooie schoenen zijn ook welkom; aangezien mijn jurk "diamant wit" is geen witte schoenen, maar vind "zilver" of met wat bling er leuk. Of leuke sandaaltjes/sandeletten (noem je dat zo?) of peeptoes
Ik vind tot nu toe nog niet echt iets speciaals en zie zo af en toe hier mooie voorbij komen(ik lurk al een paar topics mee
)
maar wel heel mooiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:33 schreef Ladylicious het volgende:
Meeeeeh, hebbennn.....![]()
[ afbeelding ]
Duur
38quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo na een lange tijd niet gepost te hebben maar weer eens in deze reeks gekeken![]()
Zijn hier veel meiden met maat 37? ik ga een minimaal 25 paar heels de verkoop ingooien!
Gooi het er maar in!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo na een lange tijd niet gepost te hebben maar weer eens in deze reeks gekeken![]()
Zijn hier veel meiden met maat 37? ik ga een minimaal 25 paar heels de verkoop ingooien!
Zo jammer dat mn voetjes niet wat kleiner zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
HALLONquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh sorry meis, ik fiks wel wat kleren voor jouw shopquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zo jammer dat mn voetjes niet wat kleiner zijn
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Idem. Ik zou volgens mij haast de helft van m'n voeten moeten afhakken voordat ik in maat 37 pas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zo jammer dat mn voetjes niet wat kleiner zijn
Of we ruilen kleren kan ook nogquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh sorry meis, ik fiks wel wat kleren voor jouw shop
Ja en ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Idem. Ik zou volgens mij haast de helft van m'n voeten moeten afhakken voordat ik in maat 37 pas.![]()
Zijn hier dames die de Lita's van Jeffrey Campbell hebben? Bevallen ze?
Ja ik heb Lita's! Ik ga ze alleen in de verkoop gooien,quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Idem. Ik zou volgens mij haast de helft van m'n voeten moeten afhakken voordat ik in maat 37 pas.![]()
Zijn hier dames die de Lita's van Jeffrey Campbell hebben? Bevallen ze?
Toevallig ook geen maat 37?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ik heb Lita's! Ik ga ze alleen in de verkoop gooien,. Ze bevallen eigenlijk prima, maar ik heb die met zilveren spikes en wil eigenlijk die met goud,
. Dus eigenlijk liggen ze te verstoffen.
Maat 40quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb wel is schoenen gehaald bij de ZARA! Niks mis meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef oLexie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Zara schoenen?
Wil deze denk ik gaan halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SAMENSTELLING
SNIT
100% KOEIELEDER
VOERING
80% POLYURETAAN
20% GEITENLEER
ZOOL/SCHOENZOOL
100% RUBBER
Verder heb ik nu dit topic lopen, als iemand mij kan helpen dan graaaaaag!
LIF / Schoenen gezocht!
Meh, ben er niet zo heel erg over te spreken. 't leer is echt 10 nanometer dun, beschadigt snel en dempt voor geen meter. Kon ik ook wel verwachtenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:33 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb wel is schoenen gehaald bij de ZARA! Niks mis mee
Ja, eigenlijk wel. Kom ik er op stage ook nog achter dat driekwart gewoon op sneakers loopt.quote:
quote:
Vallen ze een beetje normaal? Niet te smal? Ik heb namelijk brede voeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ik heb Lita's! Ik ga ze alleen in de verkoop gooien,. Ze bevallen eigenlijk prima, maar ik heb die met zilveren spikes en wil eigenlijk die met goud,
. Dus eigenlijk liggen ze te verstoffen.
Daar uren per dag op lopen is niet echt verstandig.quote:
Paon. En ik dacht dat je bedoelde dat Lexie zulke schoenen moest dragen tijdens haar stage.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:57 schreef wenfer2 het volgende:
De meeste mensen lopen dan ook geen uren per dag Madame_Poan. Verder wel weer een typisch Nederlandse opmerking. Erg jammer.
Ja, ze vallen goed! Ik heb zelf ook niet de smalste voeten ter wereld en ze zitten echt goed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Vallen ze een beetje normaal? Niet te smal? Ik heb namelijk brede voeten.
[..]
Daar uren per dag op lopen is niet echt verstandig.
Daar heb je gelijk in! Op kantoor vind ik het ook leuk om ze te dragen en avondjes in de stad, maar tijdens een dag shoppen of heel de dag dat is een no go.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:18 schreef megamandy het volgende:
UHm ja, maar op kantoor is toch wel iets anders dan als in een winkel 8u staan. No offence.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:22 schreef WRH het volgende:
ik loop altijd al op hoge hakken en dan bedoel ik hoog, niet de nep hakjes.
minimale is 10cm maar daar heb ik er maar een paar van. en ja ook elke dag naar kantoor, enige dat ik er niet mee kan doen is autorijden, daar heb ik aparte rijschoentjes voor in de auto liggen.
zie zelden dames met zelfde schoenen en hakken op de werkvloer en ik vind het juist daarom leuk om ze wel te dragen, is weer eens iets anders dan de grijze middenmoot.
Heel leuk allemaal, maar het is ontzettend slecht voor je voeten.quote:
Vaak genoeg mensen in de winkel gehad die geen platte schoenen meer konden dragen omdat ze dan "achterover vallen".quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Heel leuk allemaal, maar het is ontzettend slecht voor je voeten.
http://www.dailymail.co.u(...)al-extra-inches.html
Daarom draag ik niet elke dag hoge hakken.
Ik heb ook brede voeten en kan mijn Lita's gewoon aan! Mijne vielen wel wat groot, dus moest een maat kleiner nemen.quote:Vallen ze een beetje normaal? Niet te smal? Ik heb namelijk brede voeten.
Je hebt smaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zoiets. Had ook een eigen webshopje.
die zijn mooi :-)quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Myrr het volgende:
![]()
Hilfigers aangeschaft![]()
Maar er zitten dus stickers op de zool en die is van vrij zacht leer. Ik krijg ze er niet goed af omdat ze er gok ik al een hele tijd op zitten.
Iemand tips? En kan iemand het nut van lederen zolen uitleggen?Heb het niet echt bewust doorgehad toen ik ze kocht maar het lijkt me niet heel duurzaam.
[ afbeelding ]
Let niet op rommel op de achtergrond zit midden in een verhuizing en dat is een zooi stoflappen waar ik nog geen doos voor heb.
[ afbeelding ]
Ik ben maar gewoon met mijn vingers aan de slag gegaan en eroverheen aan het wrijven, duurt ff maar werkt wel uiteindelijk. Heb wel zo'n suedeborstel maar dat borstel ik het leer open/rechtop. Vind ik nu nog zondequote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef sijs het volgende:
[..]
Dankje!
die zijn mooi :-)
denk dat je niet met wasbenzine oid moet werkjen, dan trekt de lijm in het leer
vroeger had je van die speciale borsteltjes voor suede, met een fijn koperborsteltje en een soort fijn schuurkantje
eerst voorzichtig het papier erafhalen en dan heel voorzichtig met een koperborsteltje de lijm eraf borstelen denk ik
succes
klein puntig mesje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben maar gewoon met mijn vingers aan de slag gegaan en eroverheen aan het wrijven, duurt ff maar werkt wel uiteindelijk. Heb wel zo'n suedeborstel maar dat borstel ik het leer open/rechtop. Vind ik nu nog zonde
-Edit-
Toch maar geprobeerd maar kom er niet bij omdat de hak in de weg zit.![]()
Gewoon een nat washandje en dan zachtjes wrijven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Myrr het volgende:
![]()
Hilfigers aangeschaft![]()
Maar er zitten dus stickers op de zool en die is van vrij zacht leer. Ik krijg ze er niet goed af omdat ze er gok ik al een hele tijd op zitten.
Iemand tips? En kan iemand het nut van lederen zolen uitleggen?Heb het niet echt bewust doorgehad toen ik ze kocht maar het lijkt me niet heel duurzaam.
[ afbeelding ]
Let niet op rommel op de achtergrond zit midden in een verhuizing en dat is een zooi stoflappen waar ik nog geen doos voor heb.
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geen idee Myrr, wel heel mooie schoenen!
Kan ik iemand blij maken met deze pumps? In maat 37 (volgens mij, moer ik even checken) heb ze twee keer gedragen en veel gezeten dus ze hebben niets geleden. Maar ik kan er helaas echt niet mee over weg![]()
http://www.justfab.com/in(...)_product_id%3D147310
Ze zijn nog helemaal nieuw inclusief doos ed. Ik zou erg graag ¤45 voor willen hebben.quote:
huh, ze zijn op het linkje dat je geeft goedkoper?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal nieuw inclusief doos ed. Ik zou erg graag ¤45 voor willen hebben.
De maat is een US 7 wat neer komt op een 37,5.
Te klein.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet helaas wat schoenen weg gaan doen, wegens ruimtegebrek en omdat ik er niet toe kom ze te dragen (dit seizoen sowieso niet vanwege zwangerschap, en door de gezinsuitbreiding heb ik ook mijn hobby / schoenenkamer moeten opofferen). Is er interesse in maatjes 39? Dan zal ik wat foto's maken!
das 50 euroquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dat is alleen als je VIP member bent daar....orginele prijs is $70
Met lampenolie wordt de lijm zacht en wrijf je ze er zo af.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Myrr het volgende:
mijn vrouw heeft 39, (en een mooi paar hakken daar kan ik haar altijd een plezier mee doen)quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet helaas wat schoenen weg gaan doen, wegens ruimtegebrek en omdat ik er niet toe kom ze te dragen (dit seizoen sowieso niet vanwege zwangerschap, en door de gezinsuitbreiding heb ik ook mijn hobby / schoenenkamer moeten opofferen). Is er interesse in maatjes 39? Dan zal ik wat foto's maken!
Hai. Maat 39.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar krijg je daar geen vetvlekken van?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef roodborst het volgende:
[..]
Met lampenolie wordt de lijm zacht en wrijf je ze er zo af.
Ik draag maat 39 en heb wel interesse. Vallen ze trouwens groot of klein? Ik heb namelijk last van plat voeten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Fuuuu waarom heb je zo'n grote voeten. Anders had ik je kast opgekochtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga straks de camera wel even ter hand nemen
quote:
Gewoon op rokjesdag ofzo? :Squote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]hahaha
Nouja ligt eraan wanneer denk ik zo.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je me volgende keer quoten?
Wat een asociaal gedrag dit weer
Fototje!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben geen bekende hier maar lurk wel mee. Mijn voeten zijn een maat gegroeid! Ik ben bijna 30, echt logisch is het niet maar ik heb nu maat 40. Balen, want ik heb in het topic van SQ heel mooie pumps gezien![]()
Enfin, ik ben mezelf weer aan het leren op hakken te lopen. Heb wat lage pumps, daar gaat het lopen prima op. Maar dat is een cm of 6 dus zo gek is dat niet.
Heb nu simpele zwarte pumps erbij gekocht van 9,5 cm, dat lukt ook nog wel aardig. Ik ben snel geneigd te denken 'oh ik ga naar Utrecht, niet handig, ik doe wel platte schoenen aan.'
Nieuw streven is dus om ook naar Utrecht hakken aan te doen, flatjes in mijn tas.
Gister met bredere hoge hakken ging het goed, maar dat was ook maar 8 cm.
Nou goed, ik klets hier maar wat van me af![]()
Heb ook nog Guess pumps, amper gedragen. Maat 39 dus die pas ik niet meer. Als er interesse is wil ik wel even een fotootje posten, ik vind het zonde om ze te laten verstoffen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien iets voor de dames hier
V&A / [TK] Dames merkkleding, schoeisel en tassen
Jouw moeder heeft wel smaak!!quote:Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
V&A / [TK] Designer kleding, jassen, tassen, schoenen etc etc
Nieuw topic aangemaakt en er komen nog vele heels aan, stuk of 20
Je mag altijd bieden he? Vraagprijzen zijn onderhandelbaarquote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft wel smaak!!
Verder geen serieuze interesse, zelfs tweedehands nog boven mijn budget![]()
Wow!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:03 schreef T42 het volgende:
deze pas geleden gekocht
[ afbeelding ]
indirect voor mij
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Schop, vandaag een paar schoenen gescoord..
De echte?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |