Hou maar in de gaten, komt binnenkort nog meer. Denk iets van 30 paar pumps,laarzen, sandalen en 20 tassen en iets van 50 jurken/jassenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:59 schreef 1410 het volgende:
De zwarte tas van Roberto Cavalli is echt te mooi! Helaas.. Ik moet sparen voor mijn vakantie, maar mocht de tas er over een maand nog zijn, is een dm of pm altijd welkom.
Oh edit: jouw moeder heeft een goede smaak!
Wow wat een maatje van je moederquote:
Had me moeder gevraagd hoe groot die tas is, kreeg ik deze foto als reactiequote:
Jurken zijn ook allemaal designer merken met nieuwprijsklasse van 400/5000 euro, meeste maar 1/2/3 keer gedragen. Zullen vast wel wat koopjes bijzetten maar ben bezig alles te fotograferen en info zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef Sarasi het volgende:
Tvp voor jurken die iets meer in mijn prijsklasse zijn.
Toch nog tvp.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jurken zijn ook allemaal designer merken met nieuwprijsklasse van 400/5000 euro, meeste maar 1/2/3 keer gedragen. Zullen vast wel wat koopjes bijzetten maar ben bezig alles te fotograferen en info zoeken.
Ze heeft een speciale kamer (50 vierkante meter) met alleen maar kasten vol alle kleding enzo dus veel uitzoeken
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had me moeder gevraagd hoe groot die tas is, kreeg ik deze foto als reactie
[ afbeelding ]
Dus even aangegeven dat ik de afmetingen in cm's nodig heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |