He?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de omtrek van m'n heupen op het dikste punt
Dikkere buik dan heupen? Appel?quote:
Of hele smalle heupjes? Ik moet er niet aan denken 100+ op m'n middel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Dikkere buik dan heupen? Appel?
Maar jij bent toch heel lang/slank Prob?
Schouder weet ik niet, maar alleen borst is al 127quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Mufasa208 het volgende:
Feli met Kuki, XM!
Mijn taille zit zo rond de 90cm, wil er minimaal 8 cm vanaf hebben. Het scheelt dat mijn schouderomtrek ongeveer 50cm meer is, valt mijn taille minder op.
Bij mij scheelt t ook niet veel, ben een appel. De laatste keer dat ik mat zat ik op 88/94 cm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Of hele smalle heupjes? Ik moet er niet aan denken 100+ op m'n middel!
Ik zie het geworstel al voor mequote:
Ik ben een peer: 63/103, maar ik denk dat ik liever 73/93 had gehad. Al baal ik nog het meest van het vet op mijn knietjes. Geen idee hoe je dat weg moet trainen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mij scheelt t ook niet veel, ben een appel. De laatste keer dat ik mat zat ik op 88/94 cm.
Supergoed lijstje, as usual!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Nallie het volgende:
Ik zal vanavond ook even meten, ben nu ook nieuwsgierig
Weet alleen de vorige keer niet meer
Planning:
O: havermout met banaan en cacao
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh kip, 1 met pindakaas, salade van tomaat/komkommer en de laatste kikkererwten
T: kleine mueslireep
S: 45 min hometrainer en buikspieren
D: curry van spinazie, pompoen, zoete aardappel en aubergine
T: kwark met bramen
Dank uquote:
Heeft met je hormonen te maken. Oestrogeen is de boosdoener...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben een peer: 63/103, maar ik denk dat ik liever 73/93 had gehad. Al baal ik nog het meest van het vet op mijn knietjes. Geen idee hoe je dat weg moet trainen..
Schouders geen idee! Zal m'n vriendje vanavond eens vragen, ben wel benieuwd
Erg leuk om te zien.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef the85mc het volgende:
Bij mij scheelt schouder en borstomtrek niet eens zoveel, minder dan ik had gedacht. Borst is 115, schouders ongeveer 135. /Dunne armpjes
Dus ik moet man worden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heeft met je hormonen te maken. Oestrogeen is de boosdoener...
Leuk Co! Ik ben er in m'n studententijd geweest dus enorm el cheapo. Misschien als de zomer in NL echt zo dramatisch wordt als voorspelt, dat we dan nog een weekendje Istabul doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef conleche het volgende:
h! Baby! Feli XMert!! Zat gewoon met haar te WFen gister, niet dat ze dan wat zegt!
Istanboel is koel, niet letterlijk, want warm, maar erg leuke stad! Lekker eten ook! Gisteren wel behoorlijk mijn enkel verzwikt, dus vandaag maar wat rustig aandoen, want lopen gaat niet echt fijn.
Nog even over taille meten, dat moet volgens mij wel op je dunste punt? Als je het over het dikste gedeelte meet, zit er direct ook heup bij en zelfs wat kont. En dan zit je nooit onder de 80.
Is een mogelijkheidquote:
Ik zit ook el cheapo, ik ga liever wat vaker weg en dan kan ik me dus geen hotels veroorloven, ik vind hostels ook heel niet erg hoor, dat scheelt wel. Als ik het wat meer van te voren boek, dan prefereer ik een appt. via Airbnb trouwens. Dat is ook goedkoop en ik vind het wel fijn om niet alle maaltijden buiten de deur te eten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk Co! Ik ben er in m'n studententijd geweest dus enorm el cheapo. Misschien als de zomer in NL echt zo dramatisch wordt als voorspelt, dat we dan nog een weekendje Istabul doen.
Niet altijd. Dan kom je op het punt dat je eigenlijk nog duizend dingen wil schoonmaken/opruimen, maar dat de visite over een uur al komt. Dan schuif ik alles 1 kamer in en hou die deur dichtquote:
Dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet altijd. Dan kom je op het punt dat je eigenlijk nog duizend dingen wil schoonmaken/opruimen, maar dat de visite over een uur al komt. Dan schuif ik alles 1 kamer in en hou die deur dicht.
Mijn taille zit letterlijk op de onderrand van mijn ribbenkast. Hoge taille ofzo. En mijn breedste punt ligt rond de onderkant van mijn kont, want heb dikke benen/zadeltassen. Of nouja, dat had ik want ik ben een beetje veel afgevallen perongeluk. En nu baal ik extra dat ik mn meetlint kwijt ben
.
Dat is geen 'echt' opruimen, want zodra de visite weg is komt die zooi weer uit de kamer en is het zo mogelijk een nog grotere teringzooi in huisquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus?![]()
Net jillian weer gedaan, nu al minder kapot dan gister.
Vanmiddag nog poging 1 tot wandelschoenen inlopen en dan heb ik weer redelijk wat bewogen.
Oh nee, dat ga k dan niet weer terugbrengen, maar tzt vanuit de 'slaap/studeer'kamer opruimen. Maar jij hebt vast minder leefruimte dan ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is geen 'echt' opruimen, want zodra de visite weg is komt die zooi weer uit de kamer en is het zo mogelijk een nog grotere teringzooi in huis.
Ja maar ben ook smal gebouwd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef Novem het volgende:
[..]
Dikkere buik dan heupen? Appel?
Maar jij bent toch heel lang/slank Prob?
Jawel het steekt ook meer uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef the85mc het volgende:
Waarschijnlijk meet je dan niet goed Prob, zelfs ik heb meer heupomtrek dan middel omtrek. Net gemeten, was wel nieuwsgierig haha.
Hoe meet je schouderomtrek? Dat is toch lastig goed te meten? als je je armen iets anders houdt scheelt het zo 5 cm. Ik vind dan borstomtrek stuk duidelijker en constanter om te meten.
Mijn vetpercentage is >30% maar mijn BMI is wel 21 of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb je dan geen obstipatie ofzo prob?
Bij mij ook, maar prob is een stuk slanker dan ik, vandaar de vraagquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Nallie het volgende:
Ik denk dat mijn buikomtrek en heupen ook heel dicht bij elkaar liggen.
Als je niet zoveel vorm hebt
Dat zijn we ook!quote:
Goede vooruitzichten!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zit ook el cheapo, ik ga liever wat vaker weg en dan kan ik me dus geen hotels veroorloven, ik vind hostels ook heel niet erg hoor, dat scheelt wel. Als ik het wat meer van te voren boek, dan prefereer ik een appt. via Airbnb trouwens. Dat is ook goedkoop en ik vind het wel fijn om niet alle maaltijden buiten de deur te eten.
En die aanbieding in Rome as. september is dan weer in een prima hotel. Ook best zin in. Over een dag of 10 ga ik ook weer vier weken naar Frankrijk. Hmmmmm. Dit jaar ben ik meer van huis dan thuis als ik zo doorga!
Das nie zoveel he chickie? Hoeveel wil je uitkomen, 1800?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Perruche het volgende:
Update:
O: roerei 2 ei, 4 champignons, tomaat (280)
L: 1 boterham met rosbief en wat rauwkost, appel (280)
T's totaal: twee dubbele rijstwafels tahin, 200 gr kwark met 100 gr aardbeien (340)
S: half uur oefeningen (burpee, squat, buikspieren, opdrukken, jumping jacks)
---- tot hier 900 kcal
ja, maar ga uit eten vanavond, 3 gangen. Vis en probeer niet te veel kruidenboter te kanenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Das nie zoveel he chickie? Hoeveel wil je uitkomen, 1800?
Ik heb geen zin meeeeheeer
Ik zit nu al 30 seconden te denken wtf is pasta bolo?!? Ik ging bijna Googlenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
bij mij zit mijn taille een flink stuk boven mijn navel, maar dat hoort toch
Volgens mij zijn kont en schouders even breed, zo rond de 120 cm, buik is 100 en taille 80 ofzo
Liever had ik die kont rond de 100 zitten en de buik rond de 90. Maar je kan niet alles hebben
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark met rabarber. Rabarber is nom!
L: gemengde salade
T: glas bietensap
T: kleine havermoutshake
S: kettlebell swings
D: pasta bolo![]()
T: 1/2 bak kwark
Als ik m'n taille meet kom ik uit op m'n navelquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
bij mij zit mijn taille een flink stuk boven mijn navel, maar dat hoort toch
Volgens mij zijn kont en schouders even breed, zo rond de 120 cm, buik is 100 en taille 80 ofzo
Liever had ik die kont rond de 100 zitten en de buik rond de 90. Maar je kan niet alles hebben
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ik m'n taille meet kom ik uit op m'n navelMaar ik heb volgens mij wel een grote buik, als in: veel ruimte tussen navel en down south of zoals een scharrel zei: "jij zou heel goed kinderen kunnen dragen"En hoe ik toen het bed uit rende...
Kan je niet met vrienden/familie wat plannen dan om het even leuk te maken? Of ga er even uit en richting de zon!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Daar heb ik ook over nagedacht, maar ik ben bang dat ik dan al helemaal de hele week in bed ga liggen en het daarmee alleen maar erger maak..
Novem, altijd praktischquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Novem het volgende:
Waar eet je dan van/uit als je twee weken niet afwast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |