Lost Highwayquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Doe maar 3 films waarbij Rammstein op de soundtrack staat
quote:
Nee wel naar een boek van dezelfde schrijverquote:
Dat is vaker met films van eigen bodem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik het weet en ik vind het nu al een kutfilm.
ik ken maar 2 goede en dit is er niet een vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is vaker met films van eigen bodem.
Hmmm, dan is het een andere dan ik dacht en heb ik het boek ook niet gelezen, denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee wel naar een boek van dezelfde schrijver
quote:Samen met zijn vriend Kees studeert Jan Bosman aan de academie voor beeldende kunsten. Deze ziet zijn carrière helemaal zitten en volgt zelfs een cursus Frans bij mademoiselle Bonnema, een pinnige, alleenstaande dame die met haar vader in een oude villa woont, om de stap naar een internationale doorbraak te kunnen zetten. Jan probeert haar helemaal in te palmen door daarbij nog klusjes voor haar op te knappen in en om het huis en zelfs op haar demente vader te passen. Want mevrouw heeft ook een stem in het toekennen van beurzen voor de befaamde academie in Parijs. Jan mag bij haar intrekken zodat hij nog beter voor meneer Bonnema kan zorgen. In het huis woont ook een violist, samen met zijn vrouw Anna, met wie Jan het al gauw goed kan vinden
Maar dan moet je ook wel de tijd nemen om als je een vraag goed beantwoord hebt een nieuwe vraag te stellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Dit kon nog wel eens een topic voor mij zijn... ff volgen en, als ik tijd heb, reageren!
Als ik tijd heb om de vraag te beantwoorden, heb ik dat ook voor een nieuwe opgavequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook wel de tijd nemen om als je een vraag goed beantwoord hebt een nieuwe vraag te stellenHeb je de OP al gelezen? Welkom trouwens
the omen?quote:
Volgens mij hoort dat bij de scene. Het komt me iig wel bekend voor, als je die brillen en muts weglaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
wyc, waarom heb je die sleutel erin geshopped?
Nee.quote:
Mag ik nog een keer raden eigenlijk? Volgens mij heb ik die vorige week gezien, het komt me zo bekend voor!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja. Maar niks verklappen, hè. Moet de film nog zien. Doe ik zo als ik heb gedoucht.
Je mag twee keer een gok wagen in twee verschillende posts. Als ik je antwoord heb afgekeurd, mag je weer twee gokken wagen enzovoorts.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:33 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mag ik nog een keer raden eigenlijk? Volgens mij heb ik die vorige week gezien, het komt me zo bekend voor!!
Dark Skies? als dat het niet is, geef ik het op bij deze rondequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag twee keer een gok wagen in twee verschillende posts. Als ik je antwoord heb afgekeurd, mag je weer twee gokken wagen enzovoorts.
Let er wel bij op dat je een post waar een antwoord in staat niet mag editten, ook al edit je niet het antwoord zelf.
En welkom. Hoop dat je het een leuk spel vindt. We hebben ook een slowchattopic.
Is dat neit gewoon met El ervoor dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef drakin het volgende:
The orphanige maar dan in het Spaans? De oorspronkelijke dus?
el orfanatoquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:02 schreef drakin het volgende:
El Orphanage dan, ik krijg toch geen strafpunt voor mijn slechte Spaans?
Lamers + 1quote:
Het punt gaat naar degene die het laatste goede antwoord geeft. Ja, als er 50 films genoemd moeten worden en jij geeft maar 1 antwoord die 'toevallig' de laatste is, krijg je het punt. We noemen dit Sandsen. Succes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef NielsTriple het volgende:
Is fear x ook niet van hem?
Fear X
Bronson
Valhalla Rising
Drive
(punten graag delen met Waaghals)
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef NielsTriple het volgende:
Stand mei:
46 Sands
33 DragonFodder
18 picodealion
16 lamers
15 FireFox1
15 SamuelofSEK
13 ArtistA
9 dyonvbaal
8 Tem
8 Njosnavelin
7 RanTheMan
7 Ahmad1nejad
8 drakin
6 wyccie
4 Victorinox
4 Robby87
3 hakunamatafaka
3 InTrePidIvity
3 Waaghals
3 HilarityEnsues
1 Michelangelo2
1 Burnett
1 rennecke
1 SaintOfKillers
1 Desunoto
1 NielsTriple
Vul de lege plek (naam) in: Brian Cox, [....], Gaspard Ulliel
Dingdingding!quote:
Ik zie het ook niet, mag je er wel bij zetten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
Ok, vragen worden vetgedrukt gepost. Staat niet in de OP, of ik lees er overheen.
The invisible man?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef Asap het volgende:
Graag 2 andere namen die verbonden zijn aan deze film:
quote:
Allebeiquote:
quote:: Weren't you frightened?
: Frightened? Child, you're talking to a man who's laughed in the face of death, sneered at doom, and chuckled at catastrophe... I was petrified.
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef lamers het volgende:
[..]
Off course. Geef jezelf even een punt. Internet hier is aan het fucken.
quote:When an eccentric family meets in their uncle's remote, decaying mansion on the tenth anniversary of his death for the reading of his will, murder and madness follow.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Klinkt als een remake van The Cat and The Canary
The muppets take manhattan volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef Sands het volgende:
Een van de makkelijkste is een film met het liedje "The Rainbow Connection"
Het was The Muppet Movie, maar je bent al te laat enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The muppets take manhattan volgens mij.
Sandso+1quote:
Je 2de punt van de maandquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef Desunoto het volgende:
Notorious
Casablanca
Gaslight
Anastasia
Spellbound
Quote uit welke film?quote:: "I was raised on a farm in Moooresville, Indiana. My mama died when I was three, my daddy beat the hell out of me cause he didn't know no better way to raise me. I like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey, and you... what else you need to know?"
Ik ook. Eerste gok op Goodfellas.quote:
quote:: "How long does it take you to run through a bank?"
: "About 1 minute... 40 seconds... flat."
quote:
Nope.quote:
+1quote:
quote:
quote:
Maar wel mijn ICMquote:
Hoe kan je het dán weten?!?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk je dat ik in de gaten hou wat jullie kijken?
Terwijl je de hele film niet gezien heb? Trouwens, wel een aanraderquote:
Alles wat ik van die film weet kom uit dit:quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl je de hele film niet gezien heb? Trouwens, wel een aanrader
6/10quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Rashomon
Yojimbo
Kagemusha
Seven Samurai
High and Low
Nora Inu
7/10quote:
etc. inddquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
sanjuro
red beard
ran
stray dog
scandal
ikiru
derzu ursula
etc.
Sands+1quote:
Wiequote:Trade Mark
Fiery temper
Gravelly, smoke-burnished voice
Frequently plays exceptionally talented or smart individuals
Dit was natuurlijk al goed dragonquote:
Is het nu de bedoeling dat we romantische komedies gaan opsommen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
dat dacht ik ook al. die andere was mijn failsafe.
1 film met Hugh Grant als arts
Is het nu de bedoeling dat we romantische komedies gaan opsommen?quote:
nee. Een thriller met Gene Hackman.quote:
ofSEK... Samuel +1quote:
2/4quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:47 schreef DragonFodder het volgende:
Con Air
The Van
En Deep Space Nine en Star Trek the next generation natuurlijk
4/4quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Asap het volgende:
Mr. O'Brien beam me up please
Die Hard 2
Under Siege
1 goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef picodealion het volgende:
Fear & Loathing in Las Vegas
Starship Troopers
eh..
Hehe lijkt er behoorlijk op, maar nee, dat is zijn zoon Jake Buseyquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:58 schreef picodealion het volgende:
Hij is toch die blonde met zijn elektrische viool? Of ben ik nu danig verward?
Een van de Lethal Weapons.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:35 schreef Asap het volgende:
Graag 3 films met Gary Busey, maar geen Under Siege.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een van de Lethal Weapons.
Deel 1 volgens mij.
quote:
lamers+1quote:
Stand mei:quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:06 schreef De-Sombrero het volgende:
Vin Diesel
Paul Walker
Jason Statham
Michelle Rodriquez
quote:
Ik weet niet of Lamers er nog is, maar je hebt gelijk. Stel maar een vraag, punt krijg je dan nog welquote:
Godverdomme. Ik hoopte dat iemand Hellraiser zou zeggen. Maar je hebt gelijk.quote:
3/8quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef NielsTriple het volgende:
Hot Fuzz
Shaun of the dead
Grindhouse
eh... eh... eh...
Stand mei:quote:
Ik reken alleen fims goed die al in de bios draaien of hebben gedraaid 6/8quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef ArtistA het volgende:
Adventures of Tin Tin
The World's End
How to lose friends and alienate people?
Paul
Ice Age 3
7/8quote:
Hij doet toch pas mee in Ice Age 4?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik reken alleen fims goed die al in de bios draaien of hebben gedraaid 6/8
[..]
7/8
Is al genoemd..quote:
8/8quote:
Is continental drift deel 4 dan? Ik dacht dat dat deel 3 wasquote:
Dawn of the Dinosaurs is deel 3quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is continental drift deel 4 dan? Ik dacht dat dat deel 3 was
O echt... nou ja.. Dan heeft Lamers een keertje gelukquote:
Ik hoef het punt ook niet, ik meld het alleen even.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O echt... nou ja.. Dan heeft Lamers een keertje geluk
Dank uquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoef het punt ook niet, ik meld het alleen even.
Dank.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O echt... nou ja.. Dan heeft Lamers een keertje geluk
2/3quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef lamers het volgende:
Is weer zo'n Brits project. Anthony Hopkins?Judi Dench?
En nu? Jij geeft jezelf het punt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Sands het volgende:
De schrijver lijkt me ook wel te doen
Patrick Bateman kan natuurlijk ook nog.
quote:
Dit was indd ook nog goed geweest.quote:
Als ik Bruce Wayne had getypt was het te makkelijk geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, American Psycho. Ik haal de acteur en het karakter nog wel eens door elkaar.
Maar daar zijn er meer van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef Sands het volgende:
Als ik Bruce Wayne had getypt was het te makkelijk geweest
Dat zijn er al 2, verbaasd mij dat je een andere niet noemt. Die heb je wel eens eerder gesteld. Sands moet hem ook weten, Disney maakquote:
Ik stel Disney vragen met Perkinsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat zijn er al 2, verbaasd mij dat je een andere niet noemt. Die heb je wel eens eerder gesteld. Sands moet hem ook weten, Disney maak
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat zijn er al 2, verbaasd mij dat je een andere niet noemt. Die heb je wel eens eerder gesteld. Sands moet hem ook weten, Disney maak
Ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik stel Disney vragen met Perkinsdaar ben ik me dan niet bewust van geweest
quote:
quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog niet geraden...
Misery natuurlijk
sam +1quote:Paul, my little ceramic penguin in the study always faces due south.
Pardonquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef picodealion het volgende:
Ik zie Audrey Tatou, maar geen idee welken film.
quote:Cast
Uncredited cast:
Lou Dobbs ... Himself (uncredited)
Ted Koppel ... Himself (archive footage) (uncredited)
Datisnatuurlijkgoedpico +1quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef picodealion het volgende:
Kate WInslet
Jodie Foster
John C Reilly
Christoph Waltz
en een cameo van Roman Polanski als buurman
quote:One shot of a mountain range was provided by MacGillivray-Freeman Films; the shot was leftover footage from The Shining.
quote:There's an inherent homage to Russian director Andrei Tarkovsky. There's a similar long highway shot used in his film Solyaris.
quote:The first of the trilogy was made under the auspices of Francis Ford Coppola. The second, *****, came under the aegis of George Lucas, and the third, ****, of Steven Soderbergh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |