Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dit ken ik niet, ik vond Fufor (en dat is verkeerd geschrevenquote:
Dus jullie zitten met smart op de nieuwe afleveringen te wachten?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
Hier zijn mijn kinderen (en ik) dol op:
[ afbeelding ]
Zijn die er dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus jullie zitten met smart op de nieuwe afleveringen te wachten?
Of ze er al zijn weet ik niet, maar vorige week bij DWDD hadden ze het over dat er nieuwe afleveringen ingesproken werdenquote:
Hee dat ben ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik hield het vroeger nooit droog bij deze film:
[ afbeelding ]
Is dit dan je zoon?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee dat ben ik!
(Zwelgje dan, niet die Heer onder me)
Desu die weetquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef Desunoto het volgende:
De oude Knabbel en Babbel (Chip 'n Dale) filmpjes met Donald Duck.
Ik ook niet, vond de film niks toen ik hem later nog een keer zag, maar Zwelgje was wel favoriet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb Bommel echt nooit leuk gevonden eigenlijk...
Die film weegt zo zwaar bij me vanwege een ongeëvenaard jeugdsentiment. Om het kort toe te lichten; mijn opa leefde toen nog.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef drakin het volgende:
Nee dat is een andere drakensoort, ook wel een lieve draak, maar mijn ava = Zwelgje uit de Bommelfilm.
Wel droog, echte mannen huilen niet. Of juist wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik hield het vroeger nooit droog bij deze film:
[ afbeelding ]
Was je opa ook een heer van stand?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die film weegt zo zwaar bij me vanwege een ongeëvenaard jeugdsentiment. Om het kort toe te lichten; mijn opa leefde toen nog.
Haha nee, hij was alleen maar de beste man die ik ooit heb gekend in m'n leven. Heb die film tig keer gekeken bij m'n opa en oma vroeger. M'n opa grapte altijd door Zweeeeeeeeelgje te zeggen, dat was voldoendequote:
Vanwege die film wilde ik vroeger een zakmes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |