Gatver.. dat zou het kunnen zijn inderdaad. Heb een hond.. arme hondquote:
Yep, een teek.. Heb ze nog nooit zo groot gezien, vandaar. Vond soms van die kleintjes op mijn hond :Squote:
daar zal die wel van af zijn gevallen ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Gatver.. dat zou het kunnen zijn inderdaad. Heb een hond.. arme hond
Haha, gelukkig. Wel weer tijd voor een Frontline behandeling bij de hond dus..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zal die wel van af zijn gevallen ja.
honden zijn hier gelukkig niet erg gevoelig voor. die hoeft dus niet 2 weken aan de anti biotica
Ah lekker, zal hem in de salade gooien :pquote:
Yep.quote:
Ok, good to know! Mijn moeder heeft hem net in de kliko gegooid :| Zonder eerst te verbranden :S Kliko in de fik steken? :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Yep.
Kan ook nog zeggen dat het een vrouwtje is, want mannetjes zuigen zich niet zo vol. En de reden voor een vrouwtje om zich zo vol te zuigen is dat ze binnenkort eitjes moet leggen.
Met andere woorden: burn it with fire!
Zou die hond sowieso even goed controleren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig. Wel weer tijd voor een Frontline behandeling bij de hond dus..
Ja he :S Daarom herkende ik het ook niet als teek. Normaal haal ik af en toe een kleine weg bij mijn hond, maar dit had ik nog nooit gezien..quote:
Klopt, doe ik ook regelmatig. En vaak voel je het wel als je je hond aait. Maar probleem is dat hij best veel haar heeft (dikke vacht) dus dan mis je er vaak wel een aantal..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou die hond sowieso even goed controleren.
Een aantal?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook regelmatig. En vaak voel je het wel als je je hond aait. Maar probleem is dat hij best veel haar heeft (dikke vacht) dus dan mis je er vaak wel een aantal..
Ja, nu ga ik twijfelen hoeveel ik er wel niet mis als er opeens zo'n grote op de grond ligt :S Tijd voor een grondige inspectie dus..quote:
Misschien een scalibor band aanschaffen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik twijfelen hoeveel ik er wel niet mis als er opeens zo'n grote op de grond ligt :S Tijd voor een grondige inspectie dus..
Plastic lepel is ook weggegooid haha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Woelwater het volgende:
Sow, nu ik dit op je lepel heb zien liggen hoef je mij iig niet meer uit te nodigen voor een etentje
Een anemie door 50 teken? Cool story broquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Sekhmet het volgende:
Bij ons lag ooit het hele huis er vol mee. Er lagen ongeveer 30 op de grond her en der. Bij nadere inspectie van onze hond bleek zij er ook nog onder te zitten. We zijn naar de dierenarts gegaan omdat onze hond ook erg futloos was op dat moment. De dierenarts heeft er vervolgens nog meer dan 50 verwijderd en de hond had een anemie. Vermoedelijk door een bosje gelopen die er vol mee zat
Misschien een klein hondje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef starla het volgende:
[..]
Een anemie door 50 teken? Cool story bro
Ja als die groot is wel, en de angel blijft achterquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Brrrr wat een smerig beest. Gelukkig bij mijn katten nog nooit tegen gekomen. Wat gebeurt er als je die teek kapot drukt? Komt er dan allemaal bloed uit?
Een teek heeft geen angel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja als die groot is wel, en de angel blijft achter
Dankjewel : )quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Plums het volgende:
Dat is wel een grote motherf..Leuke hond wel
ik moest laatst een kleine teek uit m'n zoontje trekken, ook een leuk klusje![]()
Wat een grote lieverik. Zo aan dat koppie en zijn oogjes te zien zit er geen kwaad in.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja als die groot is wel, en de angel blijft achter
Thanks : ) Nee klopt, hoogstens wat kattenkwaad :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een grote lieverik. Zo aan dat koppie en zijn oogjes te zien zit er geen kwaad in.
Aaah, ik had een gigantische tervurense herder verwacht met een mega vacht. Bij een kooikerhondje controleer je al aaiend toch elke dag automatisch de vacht? Leukerdje hoorquote:
Haha dat vermoeden had ik al :p We weten niet wat het is, zal vast wel kooiker in zitten maar het is een mix. Ooit laten testen en toen kwam er geen kooiker uit. Er zou Chinook en Chihuahua in zitten.. Die laatste is best apart hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aaah, ik had een gigantische tervurense herder verwacht met een mega vacht. Bij een kooikerhondje controleer je al aaiend toch elke dag automatisch de vacht? Leukerdje hoor.
Goed lezen! Er lagen er nog tig in de woonkamer en onbekend hoeveel er al ergens buiten vanaf waren gevallen. Tandvlees was wit en de hond kon amper meer een stap verzetten. Maar geloof wat jij wil...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef starla het volgende:
[..]
Een anemie door 50 teken? Cool story bro
En de anemie was aangetoond middels bloedonderzoek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goed lezen! Er lagen er nog tig in de woonkamer en onbekend hoeveel er al ergens buiten vanaf waren gevallen. Tandvlees was wit en de hond kon amper meer een stap verzetten. Maar geloof wat jij wil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |