Gatver.. dat zou het kunnen zijn inderdaad. Heb een hond.. arme hondquote:
Yep, een teek.. Heb ze nog nooit zo groot gezien, vandaar. Vond soms van die kleintjes op mijn hond :Squote:
daar zal die wel van af zijn gevallen ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Gatver.. dat zou het kunnen zijn inderdaad. Heb een hond.. arme hond
Haha, gelukkig. Wel weer tijd voor een Frontline behandeling bij de hond dus..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zal die wel van af zijn gevallen ja.
honden zijn hier gelukkig niet erg gevoelig voor. die hoeft dus niet 2 weken aan de anti biotica
Ah lekker, zal hem in de salade gooien :pquote:
Yep.quote:
Ok, good to know! Mijn moeder heeft hem net in de kliko gegooid :| Zonder eerst te verbranden :S Kliko in de fik steken? :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Yep.
Kan ook nog zeggen dat het een vrouwtje is, want mannetjes zuigen zich niet zo vol. En de reden voor een vrouwtje om zich zo vol te zuigen is dat ze binnenkort eitjes moet leggen.
Met andere woorden: burn it with fire!
Zou die hond sowieso even goed controleren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Amsterdam227 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig. Wel weer tijd voor een Frontline behandeling bij de hond dus..
Ja he :S Daarom herkende ik het ook niet als teek. Normaal haal ik af en toe een kleine weg bij mijn hond, maar dit had ik nog nooit gezien..quote:
Klopt, doe ik ook regelmatig. En vaak voel je het wel als je je hond aait. Maar probleem is dat hij best veel haar heeft (dikke vacht) dus dan mis je er vaak wel een aantal..quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou die hond sowieso even goed controleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |